Alt der er opslået af Therese
-
Ihhh ihhh snart cavalier ejer :D
Det er jo lækkert
-
Dupond, dagens helt!!! :D
Hold da kæft, hvor må det have været nervepirrende... Godt at det endte som det gjorde!
-
kom med hvalpebilleder
Tænk at jeg engang overvejede at få en voksen hund - og så gå glip af alt det der... :lun:
-
Ihhh ihhh snart cavalier ejer :D
Ja, der er intet dyr som en kat, der kan forstå at se fornærmet ud Jeg er også spændt på hvordan vores kat tager det, når vi får hund... Han kan være en strid satan, men jeg har heldigvis erfaringer med, at det sagtens kan gå, når jeg har været hundepasser og sådan noget... Så jeg er fortrøstningsfuld Har din kat mødt hunde før?
-
Ihhh ihhh snart cavalier ejer :D
Kunne jeg godt forestille mig... Katte ved sgu godt hvad de er værd - og tit overdriver de også lidt
-
Hovedløse hundejere
Nej, det påstår jeg heller ikke... Men at man har en holdning til andres måde at gøre tingene på og giver udtryk for denne, behøver vel ikke være en kritik, men blot meningsudveksling
-
Hovedløse hundejere
Vi er uenige om hvorvidt det er en kritik eller ej
-
Ihhh ihhh snart cavalier ejer :D
Hehehe... Det må vist betegnes som et luksusproblem? Tror heller ikke katten ville brokke sig :blink:
-
Hovedløse hundejere
Det er et DEBATforum... Når man fortæller om hvad man går rundt og foretager sig med sin hund, må man da også forvente, at det kan risikere at komme til debat... Præcis på samme vilkår, som når nogen fortæller, at deres hund ikke har lystret perfekt - det kommer også til debat... Den risiko tager man nok lidt med, når man vælger at fortælle noget på et debatforum.. Det handler vel ikke om at kritisere, men om at debattere og udveksle meninger...
-
Hovedløse hundejere
Når jeg får hund, tror jeg sgu, at jeg vil lave en gruppe kun omhandlende vores kiksere... Så kan vi sidde derinde og hygge os med at fortælle om alle de ting, man ellers ikke fortæller andre steder, fordi man ellers bliver overfaldet... Kiksegruppen
-
Hovedløse hundejere
Og det er jo egentlig vildt skørt! Altså, alle hundeejere starter vel et sted... Og vi har vel allesammen lavet noget, hvor vi i dag tænker, at det burde vi nok ikke have gjort. Det kommer jo helt automatisk i takt med at man lærer mere og bliver klogere.. Det sker vel selv for mennesker, der har haft hunde hele deres liv? Og lige med indkald - eller bare generel lydighed egentlig - kan der jo nemt ske smuttere, når man har med levende væsner at gøre. De kan jo reagere uforudset. Og hvis man ellers er sit ansvar bevidst normalt, synes jeg godt man kan tillade sig at trække på skulderen og tænke "nå ja, det gør vi bedre næste gang." For det sker jo for os alle sammen, at vores hunde gør noget andet end det de bliver bedt om - kan ikke forestille mig andet..
-
Ihhh ihhh snart cavalier ejer :D
Det bliver da spændende - kan godt forstå du ikke kan vente... Men så kan man altid bruge ventetiden på at shoppe hundeting :blink:
-
Hovedløse hundejere
Ja, det handler om netop at tage sine forholdsregler.. Man kender jo sin hund, og hvis man har erfaring med, at hundens indkald glipper i en bestemt situation, slipper man den selvfølgelig ikke, hvis man bare er en smule ansvarsbevidst og har respekt for sine "medluftere..." Men det ER jo levende væsner og der KAN jo ske ting, som man ikke kunne forudse. Nogle gange reagerer hunde jo anderledes end de plejer. Der kan være forskellige faktorer, som gør at hunden reagerer lidt "skævt" ift. hvad den normalt gør. Medmindre man er synsk, kan det være hamrende svært at forudsige hvordan et levende væsen reagerer på alt alle dage hele året rundt. Og så synes jeg heller ikke, at én uheldig hændelse er grundlag nok for at konkludere, at hunden har et dårligt indkald. Så jeg er helt enig :5up:
- Hvad skal jeg vælge??
- Hvilke racer drømmer I hemmeligt om?
-
Hvilke racer drømmer I hemmeligt om?
- I puberteten
Jeg synes også du skal tage et smut forbi dyrlægen. Når han ændrer så markant adfærd, så kunne det godt være, at han var lidt sløj... Og det tror jeg også, at dyrlægen vil enig med dig i. Men håber da ikke der er noget...- Blandingshunde - billeder af blandingens ophav
Ja, det er en mega god tråd... Det er sjovt at se hvordan de forskellige hunde ender med at se ud- Hvilke racer drømmer I hemmeligt om?
- Hvad var den sidste film du så???
Ahhh... Så kan jeg bare ikke læse... Synes der stod det var en action film... Og jeg synes altså ikke det lød særlig farligt med den der twinkle kage- Hvad var den sidste film du så???
Det lyder altså som en lidt sær film... Læste om det på tekst tv... De skrev noget med twinkle kage eller sådan noget?- Blandingshunde - billeder af blandingens ophav
Prøver lige igen... Kunne ikke komme til at rette i indlægget nu, så laver lige et nyt Labradoren er ikke lige til at få øje på, men schæferen og collien synes jeg godt man kan se i ham- Blandingshunde - billeder af blandingens ophav
Ja, det er da rigtigt... Nå, må lige prøve igen så...- Hvad var den sidste film du så???
Halvdelen af "all about Steve." Den var... speciel- Blandingshunde - billeder af blandingens ophav
- I puberteten