Alt der er opslået af Therese
-
Læs en dyrlæges mening om sterillisering
Men det forstår jeg bare slet ikke. Jeg forstår ikke, du vælger at gå på kompromis med noget, du grundlæggende mener er forkert, fordi det er det du tror, folk vil have. Hvorfor ikke forsøge at trække lidt i den anden retning??
-
Læs en dyrlæges mening om sterillisering
Men synes du ikke det er forkert at neutralisere raske hunde
-
Hjælp til hjemmeside
Hvis du har mod på selv at kaste dig ud i det, er der også mono net. Gratis hjemmeside nemt og hurtigt med mono Det er virkelig billigt, 14 kroner hver måned for en basic pakke. Det må blive noget med 168 kroner om året. Men det kræver selvfølgelig at du selv har lyst til at prøve at lave den
-
Ny Herinde
Hej og velkommen til Hvad er Molly for en race?
-
ja til den nye hundelov
Men hvis deres prioriteringer ligger et andet sted? Det er muligt at de ifølge loven skal sørge for det, men måske er der bare andre ting, de vægter højere. Men igen er det jo ikke noget jeg ved præcist. Og vi måtte vist heller ikke diskutere det mere, så måske skal vi bare blive enige om at være uenige?
-
ja til den nye hundelov
Nej det er selvfølgelig rigtigt
-
ja til den nye hundelov
Men sådan tror jeg altså heller ikke det er. Jeg har set hundeejere både herinde og på hundegalleri udtale, at de overholder loven. Så at der ikke er nogen der gør det, synes jeg ikke er en fair beskyldning. Men det har bare ingen effekt ift. dem, der er ligeglade.
-
ja til den nye hundelov
Okay det er da altid noget, at du er kommet et bedre sted hen - for det andet var da ikke til at holde ud. Men hvis folk ikke overholder loven, og der ikke er resourcer til at sørge for at den bliver overholdt, kan folk jo i princippet blive ved med at anskaffe sig de hunde. Så vil de blive ved med at være her. Det er ikke sikkert, at alle vil få lov til at beholde deres hund, men jeg tror, at der er en del, der aldrig bliver taget i det.
-
ja til den nye hundelov
Men tror du ikke det er rigtigt at der bliver importeret en del, fordi det er billigere eller fordi de ikke kan få en hund her i landet? Har ikke tjek på hvor mange, men vil da tro, det sker jævnligt.
-
ja til den nye hundelov
Nej, det er da ikke politiets skyld og ja, selvfølgelig skal loven overholdes. Og du har da helt ret i, at dem, der ikke overholdte loven før, heller ikke gør det nu. Og jeg tror også, at de er ret ligeglade med, om andre, ansvarlige hundeejere går foran og retter sig efter loven. De gør lige nøjagtig hvad der passer dem alligevel. Og når det ikke har en konsekvens, fordi der ikke er resourcer til at gøre noget ved det - hvad gør man så?
-
ja til den nye hundelov
Det lyder til, at du har oplevet det hele på tæt hold, så jeg vil gerne spørge om forbuddet har virket? Holder folk op med at anskaffe sig hundene, fordi loven foreskriver det? Og rigtig god bedring med Mimi - håber hun kommer godt gennem det.
-
NEJ NEJ NEEEEJJJJ!!!!!!!!!!!
Kunne slet ikke se det færdigt.. Stakkels lille hund
-
Læs en dyrlæges mening om sterillisering
Jeg kan godt følge dig. Men alligevel synes jeg ikke helt man kan sammenligne det. Jeanette (og andre kvinder) vil jo på et tidspunkt være i stand til at træffe det valg selv. Det vil en hund aldrig kunne.
-
ja til den nye hundelov
Som jeg læser det, er det heller ikke det Petrine siger. Men hvis hun skulle vælge mellem om hendes hund skulle miste kropsdele og ikke lide psykisk under det, ville hun vælge det, fremfor en hund, der ikke sker noget særligt fysisk med, men i stedet har det rigtig, rigtig svært psykisk bagefter. Hvilket jeg egentligt godt kan forstå... Men naturligvis er det svært at undgå, at en hund bliver påvirket af et overfald i et eller andet omfang..
-
Advarsler
Okay, men derfor er det vel stadig okay at spørge om disse ting? Men selvfølgelig.. Hvis der er redigeret i indlægget, kunne der jo sagtens have stået op, som har givet grund til de bemærkninger. Og det kan jeg selvfølgelig ikke udtale mig om
-
Eisa er ved at gå i fødsel
Tillykke med de små nye Er der noget nyt?
- Advarsler
-
Hvilken hund skal jeg have?
Så vidt jeg husker, ville dig og din familie have en spidshund, sidst du var herinde. Er I gået helt væk fra det igen eller?
-
Lad mig se jeres tudser!
Så fuglen symboliserer dig, der er stukket af fra buret for at være fri? Cool
-
Lad mig se jeres tudser!
Må jeg spørge hvorfor du har lavet et fuglebur
-
VI VANDT!!
Hvor er I seje og dygtige begge to - stort tillykke
-
Kan man skille to hunde ad efter 5 år????
Men du ved det jo ikke, så indtil du evt. finder ud af årsagen, synes jeg du skal holde den slags udtalelser for dig selv. Du aner ikke hvad der er sket og du aner ikke hvordan TS + familie er som hundeejere, så jeg synes det er ret hurtigt at konkludere, at de skulle anskaffe sig en tøjbamse og dermed er uegnede som hundeejere.
-
Er det bare mig, eller var det ikke en idé at...
Nemlig
-
Er det bare mig, eller var det ikke en idé at...
Hvad hmm'er du over?
-
Er det bare mig, eller var det ikke en idé at...
Nej, jeg må indrømme at jeg heller ikke helt forstår det der med inderkreds og yderkreds og hvad der nu ellers findes af kredse herinde. Især fordi jeg ikke er med i en