Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Det ved jeg heller ikke, måske er han bare en af de der kræsne hunde
  2. Okay :hmm:Mystisk.. Tror du ikke han spiser sig mæt? For jeg tænker lidt, at hvis han får alt hvad han kan spise, er det nok godt nok.. Han spiser vel ikke mere end han har behov for. Jeg aner det ikke, det er bare et skud i tågen.
  3. Men unghunde er vel generelt lidt ranglede i det?
  4. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Skønt :klap:
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Selv tak
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg vil godt give sådan en her :ae: til Tonks, fordi hun har ondt i maven Ikke så alvorligt, men for dælen hvor kan det være træls
  7. God bedring med ham, godt at I kom afsted i tide! :ae:
  8. Skønt at hun tager det så pænt :5up:
  9. Øv øv.. Håber han snart er frisk igen :ae:
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Nej, jeg kan heller ikke fatte, at man kan være så ligeglad. Vi boede desuden ved en trafikeret vej, så hun kunne sagtens være smuttet ud og blevet kørt ned. Men nej, hendes holdning er åbenbart, at den slags kun sker for naboen Men en dag kunne hun ende med at være naboen! Det er da også temmelig irriterende, at I ikke kan have jeres hund i jeres have, fordi naboen ikke kan holde styr på deres hund. Man kunne godt blive fristet til at lade hunden være i haven alligevel, hvis det ikke var fordi eventuelle hvalpe ville gå en uvis skæbne i møde. Håber det virker at snakke med sønnen. Det ville være så synd hvis der skete noget med hunden, fordi ejeren var uansvarlige.
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Ja, hun ser skøn ud :hjerte:
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    De er bare dejlige :hjerte: Elsker den sort/brunes ører, det ser da helt tosset ud
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg vil gerne sende en varm tanke til Buddha og hans familie, fordi de gennemgår en rigtig svær tid lige nu.
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Præcis.. Det er en virkelig mærkelig holdning. Og egentlig også meget hensynsløst. Der hvor vi boede før, boede der en tæve i nærheden af os, som konsekvent kom på besøg under hendes løbetid. Det fik vores hund til at krybe under hegnet for at komme ud til hende. Og der er altså ikke ret meget plads ift. hans størrelse, så han ville virkelig gerne ud. Jeg snakkede selvfølgelig med ejeren om det, og sagde at hendes hunds besøg fik vores hund til at løbe væk, og om de ikke ville forsøge at holde hende hjemme, for han stak kun af, når hun havde været på besøg. Hendes svar: "Nå, er hun nu stukket af igen? Men vi har altså hegnet ind, og du skal ikke være bekymret, for der sker ikke noget med vores hund." Der blev jeg godt nok arrig. En ting er, at hun er ligeglad med hendes egen hund (som var en lille pudelblanding, som sagtens kunne blive kørt ned eller lign.) men at hun også er ligeglad med at vores hund stikker af pga. hendes hund, synes jeg simpelthen er så frækt. Det endte selvfølgelig med at vi satte ekstra hegn op, så han ikke kunne stikke af, men jeg synes bare det er frygteligt som nogen mennesker er ligeglad med deres dyr. Undskyld for OT
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Tillykke med hende :banan:
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jojo, men nu er hendes hunde jo ikke døve. Og i så fald burde man kunne træne dem via. kropssproget osv. Jeg kan altså ikke se hvad forskellen er på at blæse luft ud eller på at vibrere. Princippet er i mine øjne det samme.
  17. Tak for update, det var dejligt at høre God bedring med hende :5up:
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det halsbånd betyder jo, at hunden skal gå med det resten af dens liv. Ellers mister det jo sin effekt. Og det synes jeg er noget pjat. Jeg kan ikke forstå hvorfor man skal benytte sig af sådan noget. Desuden gad jeg godt vide hvem landets førende eksperter er :hmm:
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Hvor dejligt
  20. Okay, vidste ikke det kunne være arveligt. Når det hænger sådan sammen, synes jeg heller ikke I skal avle på hende. Der er ingen grund til at avle hunde, som muligvis får samme problem. Så synes jeg hellere I skal vente og først avle med jeres evt. næste hund, som forhåbentligt kan godkendes og lever op til kravene. Så kan I også gå bevidst efter en hund, der lever op til standarden.
  21. Okay. Som sagt var det heller ikke for at lyde bedrevidende, men bare fordi alle ikke tænker over det. Og det er rigtig ærgeligt, når der i forvejen sidder en masse hunde uden hjem rundt omkring. Men det er jo bare godt at I har tænkt over tingene :5up: God jagt :blink:
  22. Han er bare smuk :hjerte:
  23. : Håber ikke I skal igennem det en gang til! :ae:
  24. en besked i et emne svarede på Therese i Sygdomme
  25. en besked i et emne svarede på Therese i Sygdomme
    Puha, den besked håbede jeg bare ikke at vågne til Jeg kender jer ikke, men jeg tænkte rigtig meget på jer i går og jeg føler virkelig med jer. At træffe det valg, at skulle sige farvel, er bare så hårdt. Også selvom man inderst inde godt ved, at det er den rigtige beslutning. Det gør det ikke nemmere. Det virker fuldstændig meningsløst og uretfærdigt. Jeg kan nok ikke sige noget, der gør situationen nemmere, jeg vil nøjes med at sende masser af tanker og kram jeres vej :ae: :ae:

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.