Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Ja en date mere er da vist nødvendigt - ser unægteligt ud som om at der er noget kemi der :slem: Og så kan jeg godt lide din søsters nye kælenavn
  2. Han smiler da bare til fotografen
  3. Personligt har jeg ikke noget imod at blive spammet med dumle billeder.. :hjerte:
  4. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Hvor bliver linksene af :hmm:
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Hej og velkommen til
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg har aldrig oplevet det, og vi har ellers nærmest kun haft hanhunde i familien. Jeg tror bare I har været uheldige..
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Velkommen til
  8. Hyrdehunde 1. Collie 2. Schæfer 3. Border Collie Vagt- og gårdhunde 1. Newfoundlænder 2. Berner Sennen 3. Dansk/svensk gårdhund Terrier 1. Cairn terrier 2. Airedale terrier 3. Amerikansk staffordshire terrier Spidshunde 1. Siberian Husky 2. Finsk Spids 3. Samojedhund Drivende jagthunde 1. Rhodesian Ridgeback 2. Beagle 3. Dalmatiner Stående jagthunde 1. Stabyhoun 2. Gammel dansk hønsehund 3. Grosser Münsterländer Apporterende jagthunde 1. Golden Retriever 2: Novia scotia duck tolling retriever 3. Labrador Retriever Selskabshunde 1. Tibetansk spaniel 2. Papillon/Phalene 3. Cavalier King Charles Spaniel Mynder 1. Whippet 2. Saluki 3. Magyar Agar
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    I "vis din perle" eller under brugernes album Hvad sker der den 22? :hmm:
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Ja de er jo begge to aktive racer, så der er jo nok altid gang i dem
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Skønne billeder.. De ser dejligt livsglade ud
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Foder
    Okay det behøver nu ikke kræve så meget tid Men hvis det skal være tørfoder, kan jeg desværre ikke hjælpe dig, kender ikke nogen af de mærker. Men håber da du finder det helt rigtige
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Hun er da en smuk lille sag :hjerte:
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Det finder du under din profil
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Foder
    Har du overhovedet at barfe eller fodre med hjemmelavet?
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Jeg kender ikke så meget til Basset, men jeg ved at Beagler kan have svært ved at gå løse. Det betyder ikke, at det ikke kan læres, men det kræver mere træning end hvis hunden var avlet til ikke at arbejde på egen hånd, men til at samarbejde.
  17. topic svarede på Therese's Gryn i Træning
    Hvor dejligt for jer :klap: Vores hunde optrådte ofte, men vist mest for at få guffer
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Spidshunde
    Ja, det var da en mærkelig udmelding :hmm: Du ville da passe perfekt på et internat :blink: Hundene vil i hvert fald hurtigt komme derfra igen og det er da godt.. Ikk'
  19. Ja, men det var mere fordi at da jeg gik herind første gang, var der kun et billede.. Men synes enten nr. 1 eller nr. 3..
  20. Det første.. Det første.. Eller måske det første Edit: ja okay, nu dukkede der så tre billeder op, så er det jo ikke sjovt mere Men jeg stemmer stadig på det første
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Hej og velkommen til Ps. du kan vist oprette et album ved at gå ind i kontrolpanel under netværk - der er en kategori, der hedder billeder og albums..
  22. Tillykke, det ser ud til at Møffe har haft en rigtig god dag :banan:
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Træning
    Du skal "guide" hunden til at lære at besørge udenfor. Tag hende ud flere gange dagligt, gerne efter hun har sovet, spist, leget, drukket/spist, så burde det lykkedes på et tidspunkt. Hvalpes blære er jo ikke så stor, så det er naturligt at de ikke kan holde sig så længe. Lad endelig være med at skælde ud, når hun har et uheld. Hun gør det ikke med vilje og det vil heller ikke hjælpe hende til at blive renlig, fordi hun ikke forstår at hun får skæld ud for at tisse inde. Hun lærer bare at det at tisse (og måske det at tisse i nærheden af dig) er noget slemt. Og det hjælper selvfølgelig ikke på en renlighedstræning.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.