Alt der er opslået af Therese
-
Jeg er bukket under for presset
De blev da meget gode Nollike :5up:
-
D&D siger hej
Nej, det er det vel ikke.. Hmm, kunne ikke finde nogle billeder, men jeg hed perlen88 inde på det andet forum.. Siger det dig noget?
-
D&D siger hej
Narj jeg er ikke så flittig til at poste billeder, så det er nok ikke dem du har set flest af :blink: Men kan lige se om jeg har nogen her på computeren for god ordens skyld
-
D&D siger hej
Hej og velkommen til Du skulle vel aldrig have en profil på jubii også? De hunde virker bekendt
-
Svømmehal?
Nej det kan man vist roligt sige Godt man ikke skal bo sammen med hende da..
-
Luna har fået fjernet stingene
Hvor dejligt :banan: Og skønt billede, kan godt forstå det er svært at holde sig i ro, når man kan have det SÅ sjovt :hjerte:
-
Svømmehal?
Hold da op.. Sikke en modtagelse.. Fatter ikke hvorfor voksne mennesker skal skabe sig sådan
- Snapper
-
Svømmehal?
Det kan jeg godt forstå. Ingen hund burde tvinges i vandet. Nå men i hvert fald god jagt :5up:
-
Svømmehal?
Nej, men som sagt ved jeg ikke hvordan han er udover det. Synes bare ikke det andet var optimalt. Det kan jeg godt forstå, hun må da om nogen kunne rådgive ift. svømningen.
-
Svømmehal?
Den på Sheiksgården.. Men det var selvfølgelig heller ikke lige til at gennemskue, kan jeg godt se nu
-
Jeg er bukket under for presset
Gad vide hvad Martin har fortalt dem? Jaja, men det kan man alligevel ligeså godt.. Når han kender vejen, kan man jo bare følge bagefter og forsøge at nyde turen
-
Hjemmelavede godbidder - kylling?
Det tror jeg sagtens du kan. Jeg tror ikke det betyder noget hvilket dyr leveren stammer fra.
-
Svømmehal?
Jeg ved ikke med svømmehallen, men hundene i pensionen tager han sig ikke så meget af. Så jeg ved ikke, om han heller ikke tager svømmehallen seriøst. Men hvis du synes, så kig derud og vurder hvad du mener om det.
-
Jeg er bukket under for presset
Har du skræmt dem? Eller er de bare ikke særlig sociale Nå jo, men hvis du bliver trukket efter hunden, er det vel egentlig også den der kommer for at hente ham :hmm:
-
Jeg er bukket under for presset
Han er vist også god til at trøste, har jeg hørt Ja, det er selvfølgelig rigtigt.. Hun svarer jo ikke igen så
-
Min 3 Mdr Golden Retriever!!!!!
Der er vist ingen grund til at blive personlig. Du ved nok godt at der findes mange mindre gode råd rundt omkring hos de danske hunde ejere, og som førstegangshundeejer, kan det altså godt være svært at sortere de dårlige råd fra. Vi har vel allesammen lavet nogle fejl ift. vores hunde, fordi vi ikke vidste bedre - jeg har da i hvert fald. Så jeg synes da du skal slå koldt vand i blodet og komme med nogle konstruktive forslag i stedet. Man rykker sig trods alt ikke ret meget, hvis man ikke får et alternativ - og det nytter jo heller ikke at skræmme folk væk. Det bliver hvalpens situation ikke bedre af.
-
Jeg er bukket under for presset
Det bliver da nogle kedelige gåture I kommer på så.. :blink:
-
Jeg er bukket under for presset
Hårh du er en modig kvinde, at du tør drille aslan med billeder
- Dominans
-
Dominans
Appotering er jo en super måde at aktivere en labrador på. Men apportgenstanden skal bare ikke kastes. Læg den et sted og lad hunden bruge sin næse for at finde den. Inddrag evt. også Carla i dagligdagens gøremål. Labradoren er jo som regel rigtig glad for at bruge deres mund og bære på ting, så det ville være oplagt at lade hende bære nogle ting for jer i hverdagen. F.eks. avisen eller franskbrødet i posen hjem fra bageren eller lign.
-
Dominans
Når hunden bider jer, mens I kaster pind med den, er det et udtryk for at det hele er blevet for meget for hende. Hun kører sig selv op i et alt for højt gear og kan slet ikke stoppe igen. Hun ender med at kamme over og bide jer. Kastelege er generelt en dårlig ide, fordi hunden nemt stresser over det. Problemløsningsopgaver og aktiviteter hvor hunden skal tænke sig om, er meget bedre. Læs mere her: http://www.jettefuglsang.dk/9306/aktivering Det er en side jeg selv er ret vild med :blink: Derudover kan du søge på aktivering eller månedens udfordring herinde eller på google. Så burde der dukke noget op.
-
En, skal vi sige, højrøstet hund i rammer der ikk tåler det?
Det ER nemlig rigtig svært, fordi næsten uanset hvad hvalpen gør, er den jo enormt nuttet. Men det ved I jo så til en anden gang Og så lær ham lige alligevel betydningen af nej - eller hvilken kommando I nu vælger at bruge. Det kan altså være rigtig praktisk i mange andre sammenhænge, men også hvis han finder på at gø igen. Så er I fri for at finde vandflasken frem igen. Jeg tænker også, at I skal huske at forstærke ham for den adfærd han udviser for at opnå noget i stedet for at gø, så han får erstattet en dårlig vane med en mere hensigstmæssig. Giver det mening?
-
En, skal vi sige, højrøstet hund i rammer der ikk tåler det?
I skal fra starten lære ham hvad "nej" betyder. Og sørge for at han forstår det. Så det kan bruges, når han gør noget han ikke må. I kan også sagtens bruge det nu. Det er altid en fordel at lære sin hund hvad nej betyder. Det er jo ikke sidste gang han gør noget "forbudt." I behøver skam ikke vente med det til I får jeres næste hund. Du skriver, at han gør af jer. Kan det være fordi han vil opnå noget og har erfaret, at det virker at gø? Hvad har I gjort førhen, når han gøede?
- Hej fra os to