Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Det sidste synes jeg
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg har aldrig desinficeret hundenes skåle. De bliver selvfølgelig skyllet af/vasket efter måltiderne, men andet gør jeg altså ikke ud af det.. Som Dkw også siger, så drikker de vand af klamme mudderhuller og andet snavset udenfor, så det ser jeg ingen grund til.
  3. Okay Et godt sind er dog ikke alt. For det første tager det oceaner af tid og penge at gøre det ordentligt. Der skal sættes tid af til at undersøge en masse omkring avl og drægtighed, der skal sættes penge af til dyrlægeundersøgelser, så I sikrer jer, at tæven er i form til at få hvalpe og ikke er ramt af nogle af de arvelige sygdomme, der findes hos pudler. Desuden skal der være penge til at tage kontakt til dyrlægen, hvis noget går galt, både før fødslen, under fødsen og efter fødslen. Ordentligt prægning og socialisering tager også ufattelig meget tid. Desuden skal I overveje, hvad der skal ske med hvalpene, hvis de ikke kan blive solgt. Der er sikkert en masse andre ting jeg har glemt, men pointen er, at det altså ikke altid er så ligetil at få hvalpe. Dette er ikke ment negativt og for at dunke dig oven i hovedet, men det er bare super vigtigt at overveje de ting, og hvis du ikke allerede har gjort det, synes jeg bestemt du skal gøre det. Og held og lykke med det
  4. en besked i et emne svarede på Therese i Chihuahua
    Det kan heller ikke altid lade sig gøre.. Men jeg synes personligt heller ikke, at det er synd for en hund at være alene i fem timer, hvis den har lært det og er rolig omkring det.
  5. topic svarede på Therese's Lille Louie i Debat
    Håber de følger din opfordring..
  6. God bedring med hende.. Hvor har vi bare skrevet den sætning alt for ofte de sidste par dage
  7. God bedring med ham :ae:
  8. en besked i et emne svarede på Therese i Sygdomme
    Hold op, en hård besked at få Føler med jer og Buddha og krydser fingre for at det hele vil løse sig :ae:
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Hej og velkommen til dig og Zigi - hun ser dejlig ud
  10. Okay, så er jeg med :5up: Troede der var tale om de jagthunde der oftest bruges i DK i dag.
  11. God bedring til Oscar :ae:
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Velkommen til
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Alle Hunde Racer
    Hvor er han smuk :hjerte:
  14. topic svarede på Therese's Ascha i Debat
    :ae::ae:
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Spørgsmål 1: Jeg har selv oplevet at vores hunde er stukket af og jeg får det altid vildt dårligt over, at det er sket. Folk bliver naturligvis forskrækkede og hundene kan jo også komme til skade. Desuden er det jo ikke rart at blive overfuset. Spørgsmål 2: Jeg ville måske nok blive lidt utryg, hvis der kom fremmede hunde løbende hen til mig - netop fordi man ikke kender dem. Men jeg ville aldrig råbe efter folk i første omgang. Slet ikke, hvis ejeren er ved at kalde dem hjem. Hvis ejeren er en egocentreret skid, som mener at hans/hendes hund(e) har lov til at færdes frit på gaden og genere os andre, så kan jeg lynhurtigt ryge op i det røde felt. Især hvis hund(ene) er af den uopdragne type. Men ellers plejer jeg at opføre mig civiliseret
  16. Børst ham udenfor, så bliver hårerne ikke spredt rundt i hele huset..
  17. Jagthunde skal vist ikke slå ihjel. Skal de? :hmm: Resten er jeg såmænd enig i, det lyder ret fornuftigt
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Er helt vild med det første billede
  19. Dyyygtig Leroy :klap:
  20. Det er et dejligt billede :hjerte:
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Dejligt at læse Held og lykke med træningen - håber der kommer endnu en update
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg synes også du skal kontakte en dyrlæge, der interessere sig for alternative behandlingsmetoder. Hvor bor du?
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    :lol: "Jeg skal sgu ikke tørres.. Og jeg skal i hvert fald heller ikke filmes imens..!!" :klap:
  24. Det er heller ikke noget at spøge med da!
  25. topic svarede på Therese's Ascha i Debat
    Jaa.. Men det tænker jeg nu ikke over.. Jeg skriver bare

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.