Alt der er opslået af Therese
-
Hvorfor er I blå?.
Altså, jeg må indrømme at jeg aldrig kigger på om folk er online eller ej. Jeg svarer, og hvis den jeg citerer har noget at tilføje, regner jeg med at de svarer på et eller andet tidspunkt. Og at folk er offline, forhindrer mig heller ikke i at svare. Så det er ikke noget jeg bekymrer mig om. Men jeg kan jo (desværre! :blink:) kun tale for mig selv.
-
Hvorfor er I blå?.
Det er sådan.. Undercover agtigt :slem:
-
Hvorfor er I blå?.
Hvis man nu er blå, vil det så også sige, at man ikke kan ses som online ude i siden? Eller er det kun sådan, at andre ikke kan se, hvad jeg (hvis jeg var blå) læser om?
- Træt af min hund
-
Mellempuddel, han søges til parring
Jeg synes personligt, at du skal få hende avlsgodkendt (hvis hun ikke allerede er det) og kontakte nogle opdrættere for at høre om de er interesserede i en parring
-
1 år og snapper stadig efter os
Ja, sig nej til hende når hun bider. Og gå gerne i gang med at aktivere hende med opgaver, hvor hun skal bruge sin næse og sit hoved. Det er super fint at tage hende med i hundeskoven og lade hende komme af med hendes energi fysisk, men det er ligeså vigtigt, at hun også for lov til at bruge hendes hoved. Jeg er sikker på at du vil finde en masse inspiration, hvis du googler aktivering Held og lykke med det :5up:
-
Dømmer du andre udfra valg af hund? Hvorfor/hvorfor ikke?
Og hvis du ikke adlyder, prikker han dig lige i maven..
- Schæfer/rottweiler-mix
-
Dømmer du andre udfra valg af hund? Hvorfor/hvorfor ikke?
Nåh.. Hun smager bare på din hage
-
Dømmer du andre udfra valg af hund? Hvorfor/hvorfor ikke?
Godt nok har jeg kysset en hundesnude eller to, men jeg har aldrig bidt i den.. Jeg tror heller ikke jeg ville blive inviteret til at komme igen hvis jeg bed hvalpene i snuden
-
Dømmer du andre udfra valg af hund? Hvorfor/hvorfor ikke?
Er pinning at bide hinanden i næsen? Har det noget med Petrines seksuelle tilbøjeligheder at gøre?
-
Dømmer du andre udfra valg af hund? Hvorfor/hvorfor ikke?
Det er en sjov hobby, i hvert fald
- Hvilket dyr
-
Dømmer du andre udfra valg af hund? Hvorfor/hvorfor ikke?
Har du smagt på en hundesnude
-
Hvilket dyr
Ja altså.. Med det store følehorn ikk? Vist bare min dårlige humor
-
Dømmer du andre udfra valg af hund? Hvorfor/hvorfor ikke?
Gruppepres er svært at modstå :ae:
-
Hvilket dyr
Den må virkelig kunne føle noget, den bi
-
Dømmer du andre udfra valg af hund? Hvorfor/hvorfor ikke?
Så står den måske på kollektiv skideballe? I så fald kan du bare gemme dig nede bagved i rækkerne :blink:
- Hvilket dyr
-
Oktober-billeder 2009
Haha ja.. :blink: Det har du ret i..
- Hvilket dyr
-
Hvilket dyr
Er den der lange, tykke, brune ting, der ligner en stivnet hundelort, en del af dens hoved :hmm: :blink:
-
Hvilket dyr
Ahh okay.. Som Dogfather ville se ud som bi? Lidt ligesom en kaj kage.. Bare med et andet motiv
-
Hvilket dyr
Den er fiiiin... :klap: Men hvad er det den har under hagen
-
Schæfer/rottweiler-mix
Desværre, men kigger gerne på jer andres billeder :blink: