Alt der er opslået af Therese
-
Så er Ninja kommet hjem
Hvor er det dejligt, at det går så godt. Hun lyder som en rigtig dejlig hund, glæder mig til billeder
-
Min moar!
Altså, jeg ville have gjort som du gør, men om det er rigtigt ved jeg ikke Mine forældre har en hanhund, der ikke kan med andre hanhunde og det er ikke rart. Så jeg ville altid fortælle hunden, at det ikke er iorden at knurre andre hunde væk fra dig. Inden det sætter sig fast som en dårlig vane. Men som sagt ved jeg ikke om fremgangsmåden er helt rigtig
- Min skønhed
-
Adfærd
Hvordan går de hundemøder?
-
Så er vores hvalp født
Aii hvor spændende, de er da godt nok søde Nu vil jeg gætte på, at de næste 8 uger begynder at gå rigtig langsomt
-
Hund stjålet i Randers
Jeg så godt en efterlysning inde i byen idag og jeg skal nok være opmærksom på det. Håber snart hun kommer hjem igen, det må være super svært både for hund og ejer :ae:
-
Anbefal en kennel...
Jeg synes det er lidt svært at gennemskue hvilke danske kenneler i Danmark, der er noget værd og hvilke der er noget værre skidt. Hjemmesiderne er ofte mangelfulde og jeg får ikke rigtig det ud af dem, jeg gerne vil vide Derfor kunne jeg godt tænke mig at de erfarne schæferfolk herinde anbefalede en kennel jeg kunne kigge lidt på og evt. kontakte opdrætterne, når tiden er inde til at vi skal have ny hund :5up: Vi er førstegangshundeejere, så det skal nok ikke være en brugshund...
-
Det bliver værre
Jeg kan desværre ikke råde jer, vil bare ønske jer held og lykke. Det lyder ikke som en nem opgave og jeg ved I har kæmpet med hans stressniveau næsten hele hans liv og det skal I have et stort skulderklap for. Det er ikke nemt at slås med det så længe og det er flot af jer at blive ved - Dumle er heldig at han er kommet ud til jer, jeg tror det er de færreste, der ville holde ud så længe. Jeg håber I finder en løsning :ae:
-
Februar billeder 2009
Bare han ikke taler over sig en dag og siger det mens ejerene hører på det - kunne godt være han ikke blev så populær
- Februar billeder 2009
-
Februar billeder 2009
Du kommer da vist nogle sjove steder
-
Februar billeder 2009
Nå, så skød jeg ikke helt ved siden af Forestillede mig en lille fransk pølshund, der grynter og snorker - og det er jo ikke helt ved siden af :blink: Men ja, husk endelig billeder af vidunderet :5up:
-
Februar billeder 2009
Sikke en blanding.. Får meget mærkelige billeder inde i hovedet af hvordan sådan en bulldog blanding KUNNE se ud
-
Februar billeder 2009
Er det Mille, som ikke kunne lide andre hunde? Hun ser ellers ud til at være temmelig glad for Karla - nok til at snuse hende i numsen i hvert fald :blink:
-
Februar billeder 2009
Ja behageligt ser det i hvert fald ikke ud til at være.. Tænk hvis vi skulle ligge sådan i vores seng Av min ryg, siger jeg bare..
-
Præsenter din schæfer
Jeg føler mig lidt misundelig over alle de dejlige hunde du får mulighed for at klappe
-
Samojed/Labrador
Må erklære mig enig med de to andre :blink: Det er utrolig vigtigt, at du sætter dig ind i begge hunderacer, især når de er så forskellige. Personligt ville jeg nok ikke købe en blanding med to så forskellige forældre, men det er jo en smagssag...
-
Præsenter din schæfer
Jamen så har jeg jo ret Men det var nu rart at få afklaret, jeg synes det er en utrolig smuk hund, men det ville jo være lidt trist at forelske sig fuldstændig i nogle hunde for senere at finde ud af at de er brugshunde og jeg derfor ikke skal have den alligevel Men billeder af sort/brune brugshunde er stadig meget velkomne, bare lige for sammenligningens skyld :blink:
-
Præsenter din schæfer
Må man se et billede af de her sort/brune schæfere?? Jeg har set på hundeweb, at nogle hvalpe på hvalpelisten blev solgt som sort/brune, men jeg synes bare de lignede almindelige gule schæfere.. De var bare mere gyldenbrune i farven. Er de brugshunde eller er det helt forkert? Linket til en af dem er her: http://www.thomsebo-janzo.dk/
-
Jeg, en riesenfan
Hej og velkommen til Må vi se billeder?
-
Ny lab hvalp
Tillykke med kommende hvalp Det bliver spændende :5up:
-
At lave hjemmelavet mad til hundene:)
Barf er at fodre med råt kød. Du kan se om dine hunde trives bl.a. på deres afføring og deres pels. Hvis hundene ofte har tynd mave, kunne det for eksempel godt tyde på at de ikke rigtig trivedes på den slags foder. Det er ikke alle hunde der trives på det! Mine forældres hunde gjorde for eksempel ikke, de fik konstant tynd mave. De brød sig heller ikke særlig meget om råt kød, de kunne simpelthen ikke lide det
- KimC..
-
Månedens hund februar 2009 "Dit bedste hvalpebillede (0-6 mdr.)"
Ej, det bliver ikke nemt at stemme den her måned
-
Hjælp til gåture
Det lyder da super godt, dejligt at det går fremad :5up: Det skal nok ende med at blive rigtig godt