Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Sygdomme
    Stakkels Pelle :ae: Håber han kan klare sig igennem på smertestillende, der er alligevel mange dage til
  2. Puha, det bliver svært at placere en stemme denne måned :blink:
  3. topic svarede på Therese's Adele i Træning
    Lækkert :5up: Kan se det er noget tid siden du har skrevet indlægget, går det fremad?
  4. Så vidt jeg ved, er det flokrelateret. Det er vist noget hunde, der bor i samme flok, gør på hinanden for at bekræfte flokfællesskabet. Men jeg kan jo tage fejl
  5. Det er da super :5up: Bella må også have kedet sig med alle de gentagelser!
  6. Nej... Men man skal vel ikke være medlem for at undersøge forholdene og se hvad de enkelte foreninger står for.
  7. Ej, det synes jeg da ikke... En 1 årig hund er da ikke en hvalp Jeg synes ikke du forlanger for meget ved at bede om lidt flere udfordringer.
  8. Hvorfor skulle du melde dig ind i andre foreninger for at købe hund i DKK?
  9. Men er det da et hvalpehold du er kommet på
  10. topic svarede på Therese's Therese i Foder
    Nej det er en voldsomt stor mave Da mine hunde fik det tilbudt, ville de heller ikke æde det, de synes vist også det stank temmelig meget Hvad med at variere kosten? Der står noget om det på din hjemmeside, men er ben også inkluderet i det og er det nok variation? Og kan der ske noget ved at undlade nogle af benene og fodre med forskellige kødtyper i stedet? Ja, jeg bliver ved
  11. Hun har gode manerer! :5up:
  12. topic svarede på Therese's Therese i Foder
    Det lyder også mest logisk i mine ører. Men jeg kan godt følge, at man skal passe lidt på og sætte sig ordentligt ind i det, inden man går i gang. Jeg kigger efter en collie, så det er slet ikke i den størrelsesorden Jeg vil også snakke med nogle, der ved væsentligt mere om foder end mig, så de kan se om hunden får hvad den skal have. Ja man skal nok behandler kødet på den rigtige måde og være meget opmærksom på hygiejnen! Hvor meget kallun fodrer du med?
  13. topic svarede på Therese's Therese i Foder
    Hov, havde helt overset din indlæg Men så kan jeg jo bedre forstå de mange ben Er bare lidt bekymret for at det kan blive for meget for en lille hvalpe-mave. Har du selv fodret en hvalp med barf?
  14. topic svarede på Therese's Therese i Foder
    Ja, tænkte det jo nok... Ellers er de godt nok vanskelige, hvis de ikke gider smage!
  15. Det gjorde de sikkert heller ikke - jeg tror godt de vidste at deres hund var enormt utryg og bange, de vælger bare at overse det. Og det er næsten det værste...
  16. topic svarede på Therese's Therese i Foder
    Hvilke proteinmængder taler vi om her? Protein bruges jo som byggesten til kroppen, og bruges også til at danne energi. Det kræver som bekendt en del energi at vokse og tage på i vægt. Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om hvorfor hvalpe ikke skal have særlig meget protein. Det eneste jeg kan komme i tanke om, kunne være et problem ift. proteinindtag er at hvalpen vokser for hurtigt. Er det også det du tænker på? Og som jeg skrev i mit første indlæg, vil jeg gerne vide mere om kalk. Jeg er nemlig godt klar over at det kan være et problem Tankevækkende artikel. Helt bestemt. Ja, det skal man nok lige have i baghovedet, inden man går i gang. Nogle der har erfaringer med sygdomme pga. råt kød? Kunne være interessant at høre mere om. Og iøvrigt tak for dit svar Birgitta :5up:
  17. Utroligt at man overhovedet kan få sig selv til at behandle hunden sådan
  18. Flot! Han skal jo nok blive til noget stort :5up:
  19. Nej det er de desværre ikke. Tro mig, der kommer masser af billeder Ja, det er ikke nemt.. Slet ikke når man ved at der ikke går lang tid før man får den hjem
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    :lol: Nå for søren... Det er jo ikke så godt, vi må hellere lade være med at forstyrre dem en anden gang så. Det går da ikke at de helt glemmer at bruge hjernen
  21. topic svarede på Therese's Therese i Foder
    Det er jo dejligt, når hundene trives Jeg har læst opskriften og har også lavet det til hundene. Det duftede dejligt, man blev næsten helt fristet til at smage
  22. Man kan aldrig vide.. Det er jo det der er så farligt. Man ved ikke hvad man køber og hunden kan ende med at blive noget helt andet end de man havde regnet med. Måske ender den som en slags skizofren hund, man ikke helt kan regne med. Ville godt nok aldrig købe to så forskellige hunde!
  23. Nej okay det lader jeg så være med Det er også et frygteligt langt navn at sige hver gang nogen spørger Og jeg er sikker på din veninde bliver spurgt mange gange de næste par uger, når alle vil kæle med sådan en sød hvalp :blink:
  24. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Jeg må give Stjernetosse ret. Det hunden er avlet til gennem mange, mange år forsvinder ikke bare lige, fordi man køber hunden som familiehund. Det skal man være opmærksom på, synes jeg.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.