Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PinPoynter

Moderators
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af PinPoynter

  1. Akita fik tabletter, de samme som mennesker får (eltroxin).
  2. Ked af at skuffe dig, tror sgu hun er træt! Vi har virkelig haft dem kørt hårdt herovre
  3. Kopieret fra alt og intet: SÅ stolt af Sally!!!!!!! Sagde til de andre at de bare kunne slippe deres hunde, så ville jeg have Sally i snor indtil hun var rolig (slap Charles med det samme), og hun hoppede bare ud af bilen, snuste lidt til jorden og kiggede sig omkring, og var helt afslappet!! Så hun blev sluppet med det samme Hun måtte så have time out i snor et par gange i løbet af turen, når hun gik lidt i selvsving med gøen af Mio, men så gik hun bare fint ved siden af mig. Hun har virkelig gjort al mit brok til skamme, og der er ikke en eneste H-F'er der tror på hvordan hun kan være derhjemme :stupid:
  4. Hvor stor og dygtig var Sally lige!? :hjerte:
  5. Altså Sally er bedst til bare at få smidt en flok hunde i hovedet, og så afsted. Er hun for meget oppe at ringe har jeg hende bare lidt i snor i starten, men derfor kan de andre sagtens være løse. Mine er vant til at gå fri mellem hunde i snor OG gå i snor mellem løse hunde.
  6. er det mon fluens afføring? Lige som hos støvmiderne?
  7. men du kan gå med Charles? :blink:
  8. Neeeej hvor dejligt!! :banan:
  9. der BLIVER fri leg, det er hele pointen med turen. Men kom alene? Charles er stadig skuffet over du ikke kom i går og så ham tage A brættet i to hop (et op og et ned)
  10. Endnu en her der har haft en hund med hypothyroidisme. Hun var sig selv meget hurtigt efter påbegyndet medicinering, og levede mange år med sygdommen, uden gener eller symptomer af nogen art. Den er nem at behandle, og det er ikke sådan at de SKAL have pillen på bestemt klokkeslæt dagligt, ellers får de tilbagefald, så der er ikke noget man skal stresse for meget over. Rigtig meget held med det, der går ikke mange dage før du får din glade hund tilbage, mener Akita var frisk igen og klar på ballade og leg efter ca en uge, og efter 14 dage begyndte hun at sætte ny dejlig blød pels (hun så ret træls ud inden vi fandt ud af hvad det var).
  11. Super! Du kan nok forvente lidt larm lige når i kommer til bilen men de er altså begge vant til at sidde i bilen med flere andre hunde. Har Nissan nogensinde prøvet at være i bur? ellers kommer han bare ind bagi med Charles.
  12. kan du ikke tage bussen op til Århus? Må man ikke længere have hund med i rutebilerne?
  13. det ved jeg faktisk ikke.. ring og hør dem ad måske? Jeg kan i hvert fald sagtens samle dig op i Odder hvis det er, jeg kører lige igennem :blink:
  14. :banan::banan: både Sally og Charles kan med 99% af alle hunde, men Sally er nok ikke noget for hunde som er lidt nervøse.
  15. me too :stupid: ...det var nu også lidt for fugtigt i luften til kamera noget af tiden synes jeg. Charles ER en skødehund. Mindes ikke at have sagt andet Sally var dygtig til ikke at larme, og til ikke at stikke af, og til felter.. men ikke lige til slalom, i aften.. måske hun troede man skulle ind fra den forkerte side fordi vi er i Danmark.. hun har jo set at jeg kører i den forkerte side af vejen Og hyggelig at møde Mingus og Kajsa og Louise (og kæresten, hvis navn jeg slet ikke spurgte om Er ikke kendt for mine gode manerer!)!
  16. den har vi brugt med succes på nogle meget stærke hunde. Det virker som om de umiddelbart accepterer den, og den ikke kræver tilvænding på samme måde som halti eller gentle leader, da der ikke ligger vægt på næseryggen med mindre hunden trækker (på de andre hænger der jo en snor/tung karabinhage direkte fra næseryggen, og det er det jeg tror mange hunde ikke bryder sig om). Den hedder Canny collar. Men hvis Stella ikke bryder sig om grimer, er det nok lige fedt at anbefale den Desuden synes jeg stadig ikke den er egnet til hunde som kaster sig voldsomt fremad i ryk, da den ligesom trækker nakken lidt sammen på hunden ved hårdere træk (svært at forklare). Tror ikke det er sundere end den haltisele som der bruges på Teitur nu.
  17. Stella, du har jo allerede gjort store fremskridt, så bare bliv ved som du gør nu :5up: Hopsa, jeg er helt med dig i hadet til haltier, desværre ejer jeg en hund, som haltien er rigtig god til, så jeg har måtte "sluge elefanten" og bruger halti til hende hvis jeg skal gå med hende længere tid i snor/er et sted med mange andre hunde og mennesker etc. Det er godt at have en mening, og min mening er stadig at haltier er noget lort, men jeg vil også gerne have kontrol over min hund (hun var 15 mdr da vi fik hende, så det er ikke vores skyld hun er f#cked up!).
  18. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Kennel/Hundepension
    Hvorfor tager du ikke ud og snakker med de nye ejere, og danner dig et indtryk? Det tror jeg de ville sætte pris på
  19. så længe du veksler med hvad side snoren falder til (højre/venstre side af Teitur) så er belastningen vel i det mindste lige i begge sider? Tror lidt du er nødt til at glemme dine bekymringer, for som du selv siger, så er der ikke andre muligheder, og så er det jo lige meget om du tror det skader eller ej.
  20. Jeg har ikke hørt om hunde der har trukket nok til at brække noget. Tror der skal noget mere til end de kilo han kan trække?
  21. det er jo ligesom Sally!
  22. øhh han er da vist blevet voksen:blink:! Han ser vildt stor ud. I mit hoved er han en 7 mdrs ranglet teenager
  23. Bare for at advare, så larmer Sally meget, men det har jeg nok nævnt før en gang eller to Charlie vil også gerne løbe lidt, bare ikke så meget at det begynder at ligne arbejde, den dreng har ingen moral! Hvis Tweesa dukker op uden hund (var der noget med Dolph og andre hunde??) kan hun løbe med Charles :klap: Jeg spørger gerne Lykkeliv om hun kommer ned og siger hej, skal mødes med hende i morgen formiddag inde i byen.
  24. Amocca, jeg har set på kortet, og jeg skal bare lige ud, til venstre, til højre, lige ud, til venstre og så er jeg der som min far siger, det KAN ikke gå galt... så kan du ikke lige sms'e mig dit mobilnummer så jeg kan ringe når jeg har fucket up, og er lost et eller andet sted i Horsens Sagde du at du kunne i morgen aften også? Eller er tirsdag bedre? Er det muligt at tage Charles med også? (er det sikkert at efterlade ham i bilen?) Bare så han også kommer lidt ud.. Hvem kommer ellers og bliver underholdt af min talentløshed??

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.