Alt der er opslået af PinPoynter
-
Vores lille påske-løve...
det er nogle gange smart at læse en tråd til ende, før man svarer
-
Woody's helt egen tråd
Woodys mor har givet mig lov til at stjæle alt jeg vil fra hendes facebook, så jeg kan holde jer opdateret. So far so good!! Han er da ikke blevet sat af her midt om natten endnu, og der har ikke været nogen grædende tlf opkald eller noget, og det lyder som om der er fremskridt hver dag fra første dag, Saus siger øhhhh det er altså MIN mor du har taget! (Woody ser dog svært tilfreds ud med sig selv ) Woody med på arbejde om søndagen :blink: I aftes i Gills seng, endelig... efter et væltet glas vand, en fjernbetjening der forsvandt og vist nok en del larm og en lille video [video=youtube_share;qu5vvnOAFPI]
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Så meget terrier er der heldigvis ikke i en schæfercollie
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Super Altså, agilitybanen er nok det sted Sally er allermest lydig overhovedet -hvilket heller ikke nødvendigvis siger så meget
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
:klap: Lad os aftale helt konkret når vi er landet, det kan jo være jeg når at dø af søsyge eller noget inden da men umiddelbart lyder begge aftener ok. p.s. det kan også være at jeg har nået at kvæle Sally, hvis hun ikke holder mund hele vejen over, i bilen
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
5. maj
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Horsens er nok tættest på hvor vi kommer til at bo hos min far. Martin vil bare gerne have FERIE og lave ingenting, så så længe jeg kan finde ud af at styre bilen rundt i den rigtige side af vejen, er jeg fri som fuglen
-
Back-up pasning søges fra den 31 maj til 3 juni
- Back-up pasning søges fra den 31 maj til 3 juni
Jeg passer gerne, hvis du selv bringer/henter nord for London- Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Nå, men jeg har meddelt manden at jeg nok lavet "et par" agility dates mens vi er i DK, så håber du stadig er frisk, Amocca??- Agilitykonkurrencer fælles - Vinter/forår 2012
Jeg er nok den forkerte at spørge, jeg har "arbejdet" eller "haft influenza" til samtlige familiearrrangerementer de sidste 10 år.- cognac farvede Labrador retriver F1
- Vores lille påske-løve...
På den anden side, så er det nok svært både at blæse og have mel i munden? Vil man dele så meget ud om sit privatliv, som TS har gjort gennem årene, så kan man nok også forvente nogle nærgående spørgsmål og lidt kritik, når folk læser noget der bekymrer dem?- Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Så skal man jo have en bane.... så må jeg se om det er muligt at køre ud på gården, med mindre de holder kurser derude i weekenderne. Men det er nu stadig ikke det samme! Jeg kan jo ikke se alle mine fejl..- cognac farvede Labrador retriver F1
- Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Jamen hverken Sally er jeg fejler noget, så det er RENT spild af tid- Agilitytræning fælles - Vinter 2012
BROK: Vores træning flytter udendørs igen her om snart, og det er jo deeeejligt, for så slipper vi for at slæbe forhindringer ind og ud:banan: MEN, holdene ligger 18:15-19:15 og 19:30-20:30 Det betyder at de senere hold først starter et par uger efter (18/19 pril), da det er for mørkt endnu. Jeg kan ikke nå at være der 18:30 pga Martins arbejde, og har spurgt om jeg kan blive flyttet til et senere hold (det vil hun snakke med mig om på tirsdag). Sagde så til Martin at hvis jeg ikke kan starte igen før den 18. eller 19. om jeg så ikke kunne tage en eller to enetimer i mellemtiden, jeg mister jo også en lektion mens jeg er i DK. Det synes han overhovedet ikke der er grund til Jeg vil gerne igang med at konkurrere her til sommer, og synes så nok en måneds træning er lidt meget at miste? Det kan han slet ikke se problemet i- Woody's helt egen tråd
- Woody's helt egen tråd
Der skal nok komme både billeder (dem kan jeg stjæle via facebook ) og fortællinger, for slet ikke at tale om at vi skal passe ham en uge i næste måned Han kørte afsted med logrende hale i morges, han så svært tilfreds ud med sin nye bil, en giga landrover, indrettet med eget bur til herren- En ældre hund som nr. 2?
- Jeg skal være "bedstemor"!
- Afstemning - månedens hund marts 2012
:kys: Jeg kunne ikke selv have gjort det bedre!- Afstemning - månedens hund marts 2012
det er hermed gjort, den er stadig lige sjov- Afstemning - månedens hund marts 2012
Kører der to tråde om den samme afstemning??- Afstemning - månedens hund marts 2012
nr 1 glemte selv at deltage denne gang :stupid: - Back-up pasning søges fra den 31 maj til 3 juni