Alt der er opslået af PinPoynter
-
Billede på profil
inde i indstillinger, det hedder en avatar :blink:
-
Pablo og farvetvillingen...:-D
Neeej, hvor dejligt!! :banan:
-
Pablo og farvetvillingen...:-D
OT, men hvordan går det forresten med den lille hund som blev så bange for de "uinbudte nattegæster" i den der lejr?
-
Woody's helt egen tråd
Woody blev kastreret i dag (det var ved at være på tide), og han har lidt ondt af sig selv her til aften:ae:... han lå i bilen og sov rusen ud, da han ikke ville komme ud da de kom hjem. Og så græder han. Men han har selvfølgelig spist en dejlig portion vådfoder, og selvom han stadig piver og klynker, ligger han lige nu og tygger i gnaveben på skødet af sin mor Mon ikke han snart er sig selv igen
-
Pablo og farvetvillingen...:-D
Seperated at birth!
-
Graviditetstråd :-)
Guiness er et ret normalt hundenavn herovre, men ikke så misbrugt at det ikke længere er sødt
-
Hvad vejer Jeres hund?
og jeg har det lige omvendt
-
Virus og smitte....!
Der er vel næppe en dyrlæge der tester positiv for parvo hos en hvalp, og så sender den hjem igen. De bliver gerne lagt i drop og alt muligt halløj, da parvo jo er en dræber hos de små!
-
Hvad vejer Jeres hund?
Ridgeweileren.. bare rolig, han har en fin lang hale, den gemmer sig bare og tigerdyret
-
Hvad vejer Jeres hund?
Charles 3 år rottweiler/ridgeback, 35 kg, perfekt foderstand,efter min mening Sally 3 år Tigerdyrsimpressionistisk schæfercollie, 24 kg, perfekt foderstand, efter min mening
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Jaaa, det er godt. Vi er jo glade nok for den lille klub, og de små hold passer mig fint! Og så glæder jeg mig sådan til at komme ud på græs igen! Den gamle klub med de tungnemme trænere, er jo i ridehal hele året. Men nu er det næste jeg begynder at overveje, så om man skulle træne begge steder samtidig :slem:.. det er der faktisk flere af dem der gør. Men der sætter sponsoren (Martin) nok grænsen men åhh tænk at kunne træne to gange om ugen..
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Var ikke engang begyndt at vræle endnu, det var vist bare tanken om det, der gjorde udslaget
-
Agilitytræning fælles - Vinter 2012
- Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Nå, udsigt til tudbrølende PP, bøvl med at finde ny klub og stress over at jeg skulle stresse, fik Martin til at hive fingeren ud, og sige at han "nok kunne være hjemme kl 18" så jeg kan være der 18:15, eller et par mutter for sent THANK GOD FOR THAT!- Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Det er vistnok ikke helt umuligt at komme ind i en klub, så længe man ikke er helt nybegynder ,og det er vi jo ikke. Kan jo altid gå tilbage til den gamle klub som jeg gik i med Indy og Charles, men synes virkelig bare trænerne var håbløse, og det orker jeg næsten ikke!- Agilitytræning fælles - Vinter 2012
Nå, men så er jeg midlertidigt uden agilityklub. Jeg kan ikke komme på et senere hold, de er fyldte, og desuden er de henholdsvis for svære og nemme for Sally (Hallo, er der noget der er for nemt for min tossehund? haha, det må jeg tage som en kompliment!). Hun sagde at hun vil prøve at skubbe starttiden til 18:30 fra slut april/start maj, og hun ville "forsøge at holde min plads til mig" på det hold. Ja ok, tak for det Ved ikke lige hvordan jeg skal have det med det.. Men jeg ved heller ikke om jeg orker at skulle finde ny klub? Er jo egentlig okay tilfreds med træningen, og det har jeg ikke været andre steder herovre. På den anden side, nu kan hun alle forhindringer, og er ikke nær så meget i "farezonen" i en dårligere klub. Ved ikke hvad jeg skal gøre..- DGI begynder baner søges!
- DGI begynder baner søges!
- DGI begynder baner søges!
- Lykken er
- Sabotage af DcH stævne i Langå
Nej hvor frækt!- Nu gider jeg snart ikke mere...
- Nye sundhedsrestriktioner på HD og AD
Og at tro at alle opdrættere er objektive nok, til at vurdere om deres hunde, trods E-hofter og 3 albuer, har et "samlet bidrag" der gør det nødvendigt at videreføre deres invaliderende gener, er nok lige optimistisk nok- Nye sundhedsrestriktioner på HD og AD
Ja, det gør det da bestemt ikke bedre!- Nye sundhedsrestriktioner på HD og AD
seriøst? Hvad sker der lige for de mennesker som synes sådan noget er ok? Det er jo ikke ligefrem fordi border collien er en uddøende race. Det burde være muligt kun at avle på RASKE hunde. p.s. går ud fra (fordi det er dig) at der tales om border collier. - Agilitytræning fælles - Vinter 2012