Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PinPoynter

Moderators
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af PinPoynter

  1. jeg kan vel altid stjæle billeder fra facebook eller noget... hvis hun tager ham med
  2. Ringede for lidt siden, de var ved at lappe sammen... men hun var da stadig i live. Jeg GLEMTE (:damn:) at fortælle dem at hun var sindssygt lang tid om at komme sig ovenpå bedøvelsen da hun blev steriliseret for et år siden! Nå, men hun overlevede jo også dengang... argghh hvor dumt af mig. Men der er nok alligevel ikke meget de kan gøre ved det, hun får den "lette" bedøvelse + opvågningssprøjte, og alligevel reagerede hun ret meget sidst.
  3. Woody får gæster på søndag!
  4. Charles måtte være stand-in igår til træning, pga Sallys tand. Til hans skræk og rædsel var der kun ham og en anden hund på vores hold, så han måtte knokle for føden Det var helt rart lige at få det genopfrisket for ham, og han nød det helt sikkert (især tunnelen!! Wiiiiiiiiiiiiiiii!!!!). Men jeg tror det er godt at han ikke skal afsted hver uge
  5. Så er hun afleveret. Hun havde ikke engang tid til at se sig tilbage efter mig, da sygeplejersken gik afsted med hende hun havde for travlt med at være spændt! :banan: Hun er altså herlig :hjerte:
  6. Hun skulle ringe i aften, men hun ringede lige da Martin var ved at putte Agnes. Jeg var smuttet til agility med Charles, og da Martin kom ned igen, ringede hans tlf konstant (ikke hende), indtil jeg kom hjem kl 22:20, så han fik ikke ringet hende tilbage. Hun ringer igen i morgen.
  7. hun ligger og sover i bur. Synes ligesom ikke hun har brug for at forholde sig til dum staffie-hvalp der vil lege hele tiden. Charles måtte med til agility i stedet for hende, så nu er han også godt træt!
  8. det håber jeg heller ikke! Hun bliver tjekket godt igennem i morgen.
  9. Jeg aner ikke hvordan det er sket Martin siger hun havde et sammenstød med Charles den anden dag (altså bogstaveligt talt, fik ikke stoppet i tide), men det var før weekenden, og hun havde helt sikkert ikke ondt søndag, da brugte jeg jo også haltien. Det kan også have været når hun og Woody har givet den gas herinde i leg.
  10. et emne tilføjede PinPoynter i Sygdomme
    Lagde mærke til da vi var kommet ud af bilen til en dejlig gåtur, hele familien, at Sally ikke var glad for sin halti. Hun gik sådan og smaskede, og det lød som om hun tyggede på en sten! Drt var så en af de store kindtænder, som næsten er faldet ud! Vi gik en meget kort tur, og kørte direkte til dyrlægen. Sally har fået en smertestillende/antibiotika sprøjte, og skal opereres i morgen, den sad lige netop så fast at hun ikke kunne trække den ud med fingrene. Vi har SLET ikke mærket noget på hende hele dagen!
  11. Når Dinah har tid til at lave en tråd med alle billederne + afstemningsmuligheder (mon ikke den kommer senere i dag?).
  12. Hvad sker der lige for stressniveauet i den her tråd og forresten, velkommen til CH
  13. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Tips og Tricks om alt
    :klap::klap::klap:
  14. Mine hunde har dage hvor de ikke kommer udenfor haven. De har også dage hvor de er ude med en af de flokke Martin lufter (1-4 andre hunde), de kommer nogle gange ud hver for sig, nogle gange sammen, de får engang imellem en lang tur kun i snor, de får engang imellem mere end en tur, men det er meget sjældent, desuden har de ofte "venner med hjem" -dvs vi passer hunde for andre mennesker, så der er tit andre hunde her at lege med og omgåes. Sally er til "springgymnastik" (agility) en aften om ugen, og den dag får hun ikke en stor løbetur om dagen, det virker ikke optimalt for hende. Charles træner rally i sommerhalvåret. Engang imellem belønner jeg mig selv ved kun at tage Charles med i skoven... ja, jeg indrømmer det gerne, det er ren fornøjelse at gå med ham, Sally not so much! Så laver Sally noget andet den dag. Der er mange måder for hunde at have et godt liv på.
  15. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Præsentér dig selv
    Stort tillykke med Puma! :banan:
  16. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Omplaceringshund
    er det dig? :banan:
  17. Det passer! Jeg er blevet "Bravo'et" :klap:
  18. nemlig! Og tag buret med hen ved siden af sofaen, eller hvor du er. Sæt evt begge bure op, hvis du stadig har Baldurs gamle, så er du da dækket ind i to af husets rum. Det er vel ligemeget om hun ikke er vant til det længere, hun har jo kunnet det, og været glad for det, så er der vel ikke noget der der har ændret sig?
  19. Jeg havde gjort det alligevel. En uge i bur er der altså ikke nogen hund der er død af, og med Lunas forhistorie, skal det nok lykkes hendes at få revet det ar op! Hun er jo verdens uheldigste hund :ae:
  20. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    :stupid: Tillykke Danmark!
  21. Da Sally blev steriliseret røg hun bare i sit bur hvis hun blev for voldsom Det er jo ikke for evigt!

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.