Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PinPoynter

Moderators
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af PinPoynter

  1. Nu skrev jeg medium størrelse, helt korthåret og dyb rødbrun... så nej Jeg kender et par spinoner, de er søde.
  2. Næhh ingen kurv her. De har heller ikke rigtig andet end et par afgnavede plastikben lige for tiden. Sally har sin elskede bold, men den er kun til træning.
  3. Var det til mig? Nej, bestemt ikke mynde, det var en jagthund.
  4. Det vidste jeg ikke engang, er da sikker på der blev arbejdet på opgangfelter i min gamle klub :hmm:
  5. Ja, de står helt klart ret tæt. Det er ikke mit indtryk at der er meget fokus på den slags herovre... ved ikke engang om de har regler for det Som sagt, oppe på den anden bane var der mere luft, og der fløj hun gladeligt over den rigtige højde.
  6. Ja, blev også helt glad da jeg så den lille hale køre fra side til side :hjerte: Jeg er glad for at du siger det er normalt, jeg har nemlig aldrig selv prøvet det før!
  7. Det var nu ikke fordi vi ikke var forberedt på arbejdet, mere fordi vi ikke var forberedte på at jeg blev gravid og dermed havde ZERO energi til noget som helst udover at passe mit arbejde. Jeg troede jeg havde været lidt extra træt fordi det var meget varmt, og Indy var syg etc etc... Mig, der normalt ikke sover mere end max 7 timer på en nat, sov døgnet rundt når jeg ikke var på arbejde, det var ulideligt!Og jeg valgte jo selv Sally fordi jeg ville have "et projekt", og der skal jeg da lige love for at jeg ramte plet
  8. Her et af de mere heldige løb. Ja, det er nede i medium højde, for den unge dame fandt i dag ud af at man bare kan løbe under, hvis det er for svært at trække rumpen med over (har jeg også videoer af). Og den slags behøver ikke blive en vane! Tror hun havde problemer med at springene stod ret tæt, hun springer meget langt, og har ikke ret god teknik til at korte ind og komme op. Måske nogen der har nogle gode øvelser jeg kan lave med hende? Jeg har engang imellem adgang til spring etc (når jeg er i stalden, hvis jeg kan komme derud før det bliver mørkt). Her en hvor man kan se hendes fine felter. Dog ligner jeg en der har mistet livsmodet Da vi kom ned i den anden ende, hvor der var færre forhindringer, og dermed mere luft mellem dem, sprang hun igen fuld højde, og med bedre drive. Men da filmede Tina en fra det andet hold (fælles bekendt) så det har jeg desværre ikke film af. Vi lavede ellers et par rigtig fine detaljer dernede.. men det må i tage mit ord for
  9. topic svarede på PinPoynter's potil i Sygdomme
    Ja det tror jeg, dog havde de bøtter jeg så et andet motiv, men det kan have skiftet.
  10. Endelig blev det tirsdag! Endelig fik jeg veninde med til at filme! Og så var Sally bare slet ikke ret god :stupid: Eller jo, da vi gik ned på den anden bane, i den anden ende af hallen (hvor veninde ikke kunne filme)/(vi bytter halvvejs) var hun super
  11. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Hvalpe
    Kom du bare i gang med nogle flere "i dag laver vi intet" dage, ellers ender han jo med at blive ligesom Sally. Det har taget over et år for hende at acceptere at nogle gange laver man ingenting!
  12. Nej, vi har aldrig måtte omplacere. Sally var dog meget tæt på at ryge tilbage meget kort efter vi havde fået hende. Det er faktisk Martins fortjeneste at hun stadig er her :hjerte:
  13. topic svarede på PinPoynter's potil i Sygdomme
    min che giver sine hunde nogle homøopatiske tabletter forebyggende mod kennelhoste, de hedder new era.
  14. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Kennel/Hundepension
    Min pension kræver så ikke vaccine mod kennelhoste. Det er helt op til ejerne om de vaccinerer, og der har da en gang imellem været hunde hos os der har fået det, men det spreder sig ikke nævneværdigt, og ejerne er jo informerede.. Tror der sidst var måske 8 ud af over 130 hunde der fik hoste. Den risiko tør jeg godt løbe med mine! De er jo også begge sunde og raske.
  15. Han lyder som en god fangst :hjerte:
  16. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    :5up: :banan: Hvor er du sød! Vil du så også lære mig at lave dem? Amerikansk link, ellers tak :blink:
  17. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Kennel/Hundepension
    Jeg har aldrig vaccineret mine mod kennelhoste. Chancen for at den virus man vaccinerer for er den samme der kommer i omløb er ikke det værd, i min øjne. Hvis jeg havde en hund som Bamse ville jeg måske gøre det, men mine er aldrig blevet syge af det.
  18. Nu kan jeg selvfølgelig ikke lige komme på noget konkret, men Martin siger jeg er en dårlig kæreste, fordi jeg aldrig opfanger hans små signaler og følelser, men ALTID ved hvad hundene vil/mangler/har brug for, bare ved at se på dem. Jeg siger til mit forsvar, at han er menneske, og kan fortælle mig hvis der er noget han vil
  19. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    Tak for det! Men man kan ikke få dem i det her, ellers multikulturelle, U-land . Hvis jeg køber fra USA risikerer jeg jo der ryger told oveni, så det bliver nok lidt dyrt. Må købe en næste gang jeg er i DK.
  20. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    hvad hedder sådan en så derovre? Mangler et navn så jeg kan google det
  21. Jeg har en veninde med et eksemplar af racen bulldog, som bare fejler alting. Det skal lige siges at Michelle har redet hende fra et rigtig skidt hundeliv, og har ikke betalt noget for hende (hun har altså ikke støttet en uansvarlig avler ved at tage hende ind). Squish blev ved med at få blærebetændelse (som i KONSTANT!), var inkontinent, kunne ikke holde til ret lange ture, trivedes ikke hvis det var for varmt etc.. Derudover havde hun pludselig et par episoder hvor hun besvimede. Hun blev henvist til en specialist, og det viste sig at hun havde hjertefejl samt at hendes blære var misdannet. Urinen blev ledt forbi blæren og direkte ud! Squish blev opereret i blæren, og fik strammet ganen op (eller hvad det hedder, vi kalder det hendes nose job ). Hun er meget bedre nu! Det kostede over £2000,- men man sætter jo ikke en pris på kærlighed? Hun har stadig sin hjertefejl, men mærker ikke så meget til det nu hendes luftveje er bedre. Hendes inkontinens er 100% væk efter operationen, det samme med de konstante blærebetændelser. Hun er glad, elsket og totalt dejlig, men ingen tvivl om at en hund som hende aldrig skulle have været født i første omgang. Det er Michelle også selv enig i. p.s. Michelle har 2 rigtig smukke dejlige mops. De har ikke vejrtrækningsproblemer, kan gå timelange ture, og er i så flot form! Tror faktisk aldrig før jeg har set så slanke og muskuløse mops, det er en ren fryd.
  22. synes der mangler en lille schæferdreng ovenpå jer allesammen
  23. men på søndag er der ikke ret mange dage til næste tirsdag :banan:
  24. I morgen er det tirsdag :banan:

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.