Alt der er opslået af PinPoynter
-
Allergisk overfor husstøvmider
Jeg har kun læst den sidste side, så undskylder hvis dette allerede har været foreslået. Akita testede positiv for lopper og husstøvmider i en alder af 8 (mener jeg), og blev behandlet homøopatisk, og fik kun ET mindre tilbagefald et par år efter (hvor poterne blev lidt røde). Det var virkelig slemt før hun blev behandlet, hun kradsede sig selv til blods på maven og benene, og lugtede fedtet (hun lugtede normalt ikke engang af hund når hun var våd!). Den homøopatiske behandling var virkelig virkningsfuld for os, og det betød at der ikke skulle gøres noget ved hendes levesituation, dvs ingen extra rengøring osv, hun levede resten af sine dage i hvad jeg vil kalde et ret støvet hus Dyrlægen der behandlede hende er hende her: Alternativ behandling af dyr
-
Min hund er blevet bidt af en muskelhund
Det kan altså ikke siges tit nok, at en hund er agressiv overfor andre hunde, gør den altså hverken mere eller mindre farlig overfor børn! Slet ikke børn i dens egen familie.
-
Stem på månedens hund - oktober 2011
ok, jeg kommer bare aldrig på forsiden, plejer at nyde at have den oppe i hjørnet. Var lige ude for at kigge, og billedet bliver skåret af, her på min laptop, så jeg kan se hele hundens krop, men ikke dens hoved.
-
Akut Bueskytskirtel Betændelse?
For hvalpenes helbred.
-
Akut Bueskytskirtel Betændelse?
Det var somend ren og skær bekymring.
-
Akut Bueskytskirtel Betændelse?
Jeg kender ikke noget til sygdommen, men det er vel ikke den hanhund du vil til at parre din tæve med?
-
Stem på månedens hund - oktober 2011
der er heller ikke meget ved en konkurrence, hvis månedens hund slet ikke bliver vist :hmm:
-
Er begyndt at nappe ud efter mig... ;o(
Mange hunde er bange for deres seler, selvom de har brugt dem fra hvalp. Jeg er ikke sikker på hvad der udløser det, men jeg hører ofte om det. Hvis selen kun er fordi han smutter ud af halsbåndet, hvad så med et halvkvæl, eller evt et myndehalsbånd?
-
Opgradering
det har jeg også oplevet, har ikke lagt mærke til om det er hver gang. redigeret: tjekkede lige efter jeg postede, og der var tak knapper ved indlæggene ovenover mit eget, så det er kun engang imellem.
-
Kan det passe ?
Jeg kender en som for et par år siden kom til den konklusion at hendes westie var allergisk overfor alt kød, han led af forfærdelige hudproblemer. Jeg vil gerne spørge hende for dig, om det stadig er sådan, og hvordan hun fodrer ham, hvis han stadig er vegetar?
-
En kort præsentation
Smuk hund, håber I får glæde af forum :blink:
-
Agilitytræning - fælles: Efterår 2011
Er nødt til at se om jeg ikke kan lokke en veninde med ud og filme os en aften.
-
Agilitytræning - fælles: Efterår 2011
:banan:Min tigerdyrsimpressionistiske schæfercollie er så sej til agility i klub!! :banan: Der var lidt gøen, især i starten mens de andre hunde kom ind i hallen, men hun var så dygtig til at arbejde for mig! Jeg kan slet ikke få hænderne ned. På en hel træningstime var de eneste fejl hun lavede: misse 2 spring (dårlig handling), en forkert tunnel-indgang (dårlig handling), en enkelt afstikker der blev afværget meget hurtigt med et løvebrøl fra mig, og en enkelt afstikker der ikke blev afværget (helt til sidst i timen, hun havde set sin nye kærlighed lette ben, og ville hen og snuse ). Hun tog alle sine felter, og var generelt bare helt super sej til alt hvad jeg bad hende om. Den allerførste bane vi løb var med start og slut lige forbi de andre hunde, men Sally havde kun øjne for sin moar :hjerte: (og det nystegte oksekød jeg havde i hænderne ). Al den spænding og adrenalin udmundede i en meget hurtig lille Sally, så jeg måtte virkelig kridte skoene! Vi var delt op i to grupper, og det var ikke vores normale træner vi havde, hende vi havde kunne med det samme se at der er collie i hende, og advarede mig om at hun ville blive hurtig
-
adfærdsbehandler i århus området??
vi bruger selv en lille dab radio, som vi bare skruer lidt extra op for, når hundene skal være alene.
-
adfærdsbehandler i århus området??
Tillykke med succesen! Men please please please vær forsigtig med at have tv tændt når i ikke er der, det er ikke mere end et par dage siden at en anden bruger oplevede at hendes tv brød i brand, hun var heldigvis hjemme da det skete!
-
Da to blev til tre....
Ville så gerne have min lille gamle bc, men synes ikke det er økonomisk forsvarligt, jeg har lige fået udbetalt mine sidste barselspenge, og ved endnu ikke om jeg skal tilbage på arbejde næste år. Med en baby at passe på, synes jeg desværre at jeg er nødt til at være ekstra voksen og fornuftig
-
Udfald mod hvalpen
Jeg har selv en hund med hvad jeg mener er "normalt" resourceforsvar (vil ikke dele mad eller tyggeben med en anden hund, ingen problemer med mennesker i nærheden af hans mad overhovedet hvilket er rart), men de tre episoder du nævner ovenover synes jeg ikke er normale. Det der for mig gør forskellen er at han vogter noget han tror er der, ikke noget han allerede er i besiddelse af, samt at hvalpen ikke engang kunne gå forbi hans kurv (jeg formoder uden at overhovedt taget kontakt til Teitur på vejen forbi ham?). Held og lykke med kiropraktor og adfærdsbehandler.
-
Opgradering
den ser rigtig fin ud synes jeg, som SL foretrækker jeg karma over tak. Hvad man har i rep power er mig ligegyldigt, ligesom hvor mange tak man har fået/givet.
-
Max Golden Retriever
Jeg lukker denne tråd nu da Max har fået nyt hjem
-
Diverse problemer med HF
Jeg bliver aldrig logget ud?
-
Da to blev til tre....
Stort tillykke! 3 hunde er bare det perfekte antal :klap:
-
Hf's nye hvalp Nova :)
Hun ser sød ud :hjerte:
-
Løwchen og allergi
Det er en gammel tråd du har besvaret. tine har ikke bare Otto, men også en "søster" til ham nu Det kan godt betale sig lige at tjekke datoen på et indlæg inden man svarer
-
Aslans Barf tråd
nej det var helt sikkert mit udseende (den dumme kælling! )... Desuden, HVIS jeg havde været gravid, og samtidig havde en baby på 5 mdr, så var det da vist gået rimelig stærkt!! Og jeg tror ikke at "udstråling" så meget som "zombie" ville have dækket over hvordan jeg ville have set ud
-
Aslans Barf tråd
og jeg blev spurgt om jeg var gravid igen, da Agnes var 5 mdr