Alt der er opslået af PinPoynter
-
Grand danois en sver race.??
Nu er emnet jo lagt i underfora'et for Grand Danois, og man kan derfor antage at det mest handler om grander, og ikke så meget andre hunde
-
Crazy øre..
Jamen selvfølgelig! Jeg er nok bare ikke så meget til symptombehandling, men alle mennesker gør jo det de har det bedst med, og vi har heldigvis alle friheden til at vælge, og kærligheden og bekymringen for vores hunde som 1. prioritet.
-
Næsen...
Det er faktisk lidt skægt umulia, jeg kiggede Cicero-billeder den anden dag, og fik selv øje på snude-forandringen, og skulle til at nævne det.. men så tænkte jeg "Ej, så synes Umulia nok jeg er vildt plat, det har hun da for længst opdaget selv.. "
-
Æbleskiver
apple slices? Altså de findes jo ikke herovre, så der er nok ikke et ord for dem, nej.
-
Æbleskiver
Sikkert et eller andet vammelt med deres pis-tynde sovs til
-
Hvorfor skriver man Terriere som e`n race ?
Hailey har lige linket til den????
-
Æbleskiver
jo, det kan du da have ret i men det vil nok koste en milliard i porto
-
Æbleskiver
jeg har vildt lyst til æbleskiver nu!!! Hvem sender en pose frosne over?
-
Ressourceforsvar
resourceforsvar hunde imellem kan ses meget yngre end det. Da Charles og hans bror kom til pensionen som ca 4 mdrs, kunne de ikke spise sammen uden at slås. Det var så slemt at de sloges hvis de troede der var mad, eller hvis en havde glemt at fjerne en foderbold fra løbegården inden de blev lukket ud etc. De blev selvfølgelig skilt ad, men de nåede da at lave lidt flænger i hinanden (de blev selvfølgelig også altid fodret seperat!). Det eneste tidspunkt de kunne spise i samme rum, var når vi tog dem med ind i vores opholdsrum i frokostpausen, og gav den en kong eller lignende, og sørgede for at holde dem adskilt. Der kunne de ligge pænt i hver ende af rummet uden at knurre eller vogte. Til gengæld var der aldrig noget med mennesker. Charles forsvarer stadig overfor hunde, men det er ikke slemt. Han kan sagtens spise i samme rum som en anden hund, han gider altså bare ikke dele! Han forsvarer aldrig noget overfor os mennesker, og spytter gladeligt selvdød kanin og andre lækkerier ud, hvis man beder ham. Sally har ikke resourceforsvar.
-
Crazy øre..
Og nu nævner jeg så IGEN min hund der blev behandlet mod allergi homøopatisk, og vi behøvede IKKE at rive tæpper op, gøre hovedrent hver dag, eller ændre noget som helst i vores hverdag overhovedet..
-
Næsen...
kan huske det fra et par jrt kuld fra mit gamle arbejde i DK
-
Næsen...
DEt er meget normalt for hvalpe med hvide hoveder at blive født med pink næse, og så udvikle pigmentet senere
-
Har du en sjælden race og hvorfor det valg?
Min mors nabo havde en italiensk hund, men det var ikke en bracco.. kan simpelthen ikke huske hvad racen hed? Hun var en lækker lille tæve, korthåret med en smuk rødbrun farve. Jeg vil skyde på 16-20 kilo (men det er mange år siden jeg så den). Har du et bud på hvad det har været for en? Hun blev desværre rigtig hårdt opdraget/trænet, og krøb altid når han råbte af hende.
-
En helt normal morgen hos os
Hun var totalt stealth, jeg var halvanden meter væk, og hørte hende ikke hoppe ned af soafen .. det var et klasse udtryk hun havde i ansigtet, da jeg kiggede ind, og vore blikke mødtes, liiiige inden hun skulle til at lukke munden om kiksen. Sally --->
-
En helt normal morgen hos os
Hun kan godt skelne, det var da derfor hun ventede med at stjæle til jeg vendte ryggen til Hun lå lige så fint og tyggede sit ben, og pr☼vede ikke at stjæle igen
-
En helt normal morgen hos os
Agnes sidder på gulvet med en riskiks, begge hundene ligger i deres sofa. Charles sover, Sally sidder med øjne så store som te-kopper, og prøver med al magt at telekinere baby/riskiks nærmere.. PinPoynter ser til fra køkkenet (som er lige ved siden af stuen), og tænker, blød om hjertet, "hvor er mine hunde gode til at lade babyens ting være, de fortjener et tyggeben :hjerte: PinPoynter vender sig om i 20 sekunder og finder tyggeben frem, kigger ind i stuen og ser Sallys mund, netop åbne sig over riskiksen :stupid: :klap: Det skal siges til Sallys forsvar at hun var meget forsigtig ... Nå, men Sally bliver kommanderet op i sofaen igen, og de får alligevel deres tyggeben, nu havde jeg jo lovet det. Sally hopper derefter ned igen, og lægger sig ved siden af Agnes og legesagerne på gulvet, så de kan spise tyggeben/riskiks sammen
-
Opgradering
Vi har fået mdns hund op i hjørnet, tusind tak!! Nu har Bamse igen et hoved :banan:
-
Sørgeligt syn .
Den er på OBS listen, og jeg tror at Zivah mener, at skulle sådan en tavleløs hvalp komme i uføre, kan ejeren jo ikke bevise at den ikke er ulovlig, f.eks kunne den være en amstaff blanding, eller lignende.
-
hehe hundeparaply
Sådan er min Charlie også, han ligner seriøst en der får tæsk når det regner
-
Når det er tilladt at have hunden fri...
Der hvor jeg går i skoven parkere jeg altid helt oppe ved stien, og Charles er ikke altid i snor når vi kommer tilbage til bilen (men altid når vi går fra bilen). Til gengæld er han helt smadret og løber ingensteder, men trisser direkte hen til bilen og hopper ind. Hvis der kommer biler imens, tager jeg da fat i ham. Nej, jeg ville ikke lade dem løbe mellem bilerne. Sally er i snor, for hun ville helt sikkert løbe rundt og se om der var nogen der ville være venner
-
Opgradering
jeg gad godt man selv kunne tilføje racer... jeg kan hverken finde ridgeweiler eller tigerdyrsimpressionistisk schæfercollie på listen
-
hundepasning
Jeg ville være helt rolig med at have mine hunde hos dig, inklusive nogle timer i hundegård (selvom charles ville hade det), så længe hundegårdene er aflåst når der ikke er nogen hjemme! Sikkerhed er meget vigtigt for mig. Vi passer jo selv hunde for folk herhjemme, og der er selvfølgelig et par kriterier der skal overholdes, dvs hunden må ikke ville æde min baby ved første øjekast, og den må selvfølgelig ikke være agressiv overfor vores hunde. Kattene lukker vi for det meste bare ovenpå den tid hunden er her, med mindre det er en hund der er vant til katte. Og så aftaler vi med folk at det KAN ske at deres hund skal sidde i bur en times tid her og der, hvis vi ikke er hjemme, men igen det er meget individuelt.. gamle Daisy flyttede sig jo nærmest ikke fra sin kurv, mens lille Milo var hvalp og uartig, og heldigvis allerede burtrænet hjemmefra (havde sit eget med). Jeg er stadig på barsel, så vi prøver altid så vidt som muligt at sørge for at jeg er hjemme ved gæsterne, mens Martin er ude at træne/lufte hunde for andre kunder.
-
profilbillede
du skal ind under avatar og uploade det
-
Hvorfor fravælger du stamtavle?
Jeg tror ikke jeg personligt kender nogen for hvem deres hund "bare" er en hund. Selv familiemedlemmer som jeg ikke ser som specielt "hundede", elsker deres hund som et fuldgyligt medlem af deres lille klan.
-
Hvorfor fravælger du stamtavle?
Mon der så er forskel (generelt set, med den slags "fordom" som Shii og mk101 (hvad betyder det navn???) opstiller), på de der henter tavleløs hund fra DBA og dem der vælger en hund fra internat. Eller bliver begge typer valgt for "at spare penge" og behandlet som sådan? -MEGET firkantet sat op! (p.s. jeg hører til i begge grupper, så det er ikke for st skyde nogen ned jeg spørger, Jeg er efter en generel holdning).