Alt der er opslået af PinPoynter
-
Krydsgalop
Der er jo netop mindre plads når de krydser?
-
Krydsgalop
Jeg tror noget af det for de, har at gøre med baner med forkert hældning, så de krydser bagi for at holde balancen?
-
Hvad er jeres mål for år 2011?
Jeg startede til træning da Agnes var et par mdr eller tre gammel, måtte have hende med da det kolliederede med Martins arbejde, men det gik super godt! Slly har taget to lydighedskurser, og går til agility enetimer, og bliver snart sluset ind på at hold til agility.
-
Krydsgalop
Ingen af mine går i krydsgalop, og jeg tror det ville bekymre mig hvis de startede. Jeg er ikke klar over hvordan de Amerikanske dobere ser ud, men herovre er det ret korte i ryggen? Dog har jeg aldrig set en bevæge sig hurtigere end trav, de er vist også ret dovne:rolleyes:
-
At være væk fra sine hunde
En pension er forberedt på at en stor hund er stærk! En pension er forberedt på at en intakt hanhund kan have problemer med andre hanner. Det er jo ganske almindelig sund fornuft/viden
-
Dagens grin
:lol: "Så jagt mig og, dumme unge!"
-
At være væk fra sine hunde
Tænk jeg er lige omvendt... jeg ville have det skidt med at nogen skulle passe mine hunde her, bryder mig ikke om tanken om at en anden skulle lufte Sally f.eks. I pensionen er de i sikkerhed! Og de generer ikke nogen, og løber ikke væk, bliver ikke kørt over etc etc... dog kommer min veninde og lufter Charles væk fra pensionens område, men han er også så god en dreng :hjerte:
-
At være væk fra sine hunde
Det kan da heller ikke sammenlignes overhovedet.. Jeg kan da f.eks. helt savne Agnes, bare når hun sover, men der går da mindst 4-5 dage før jeg savner Martin når jeg er hjemme i DK
-
At være væk fra sine hunde
Jeg kan sagtens undvære mine hunde, men hader det øjeblik jeg skal efterlade dem i pensionen. Det er dog ikke slemt hvis de bare er hjemme med Martin og det kun er mig der skal noget. Jeg hader også at sove i mit eget hus uden hundene... På en ferie går der gerne en uges tid før jeg sådan rigtig savner dem. Jeg er vist rigtig hård i filten, hva'?
-
Hunden gør
hvis han kan sitte og dække på kommando selvom han er glad, er han allerede meget bedre til det end mine
-
Hunden gør
Søde Daniella, jeg skal en dag filme mine to, når der kommer gæster...De er helt vildt voldsomme og uartige, og vil få Luxen til at fremstå som et prakteksemplar af en velopragen hund Det er et fint ideal, men overhovedet ikke realistisk i den virkelige verden, i hvertfald ikke når det gælder opdragelse!
-
Surprise surprise!
Gad gerne mysse Cicero her, her og her :hjerte:
-
Agilitykonkurrencer - fælles: Efterår 2011
øv hvor er det bare usportslig opførsel
-
Barking Heads
ja, nogle hunde i pensionen har det med hjemmefra, jeg kan godt lide det (altså jeg spiser det ikke, vel )
-
Agilitykonkurrencer - fælles: Efterår 2011
kunne du de første gange nøjes med at løbe små (DGI) stævner, hvor du kan have folk til at sende ham "hjem" som i dag, så han tror at det altid er sådan?
-
Sterilisation
Det har jeg nu aldrig hørt :hmm: Jeg har hørt at de kan blive "fanget" i en falsk drægtighed, men at grunden til at man helst ikke steriliserer i løbetiden er den forøgede risiko for forblødning pga øget blodtilførsel i livmoderen.
-
FLY BALL
Det var da smart af en adfærdsterapeut at begynde at holde klasser i det, så kan h*n kreere sine fremtidige adfærdsklienter og få penge for det
-
Hopla-Sherlock
Verdens smukkeste collie :hjerte:
-
Sterilisation
Jeg har haft 4 steriliserede tæver. Ingen af dem led af falske drægtigheder, så det var ikke som sådan for at afhjælpe et problem jeg fik det gjort. Alle 4 har efter indgrebene været de samme aktive, glade hunde de var før, og JEG har ikke oplevet nogle af de problemer der KAN opstå ifb med operationen. Dvs ingen forringelse af pelsstruktur, og ingen inkontinens. Der har ikke været nogen forandring i mine hundes personligheder overhovedet. Jeg er fortaler for sterilisation, især når løbetiderne og efterfølgende falske drægtigheder er stressfulde for hunden.
-
Præsenter din schæfer
nej, slet ikke, det er hårde D'er så det er ligesom Hotter bare med D-lyd i stedet Det var en dreng i noget børnetime en gang, kan ikke huske om han havde magiske kræfter eller noget i den stil
-
Præsenter din schæfer
Jobbe er skønt, jeg vil gerne en dag have en hund der hedder Hodder Eller at en anden kalder deres hund Hodder, synes det lyder så godt.
-
stem på månedens hund - September 2011
han er en af dem som fik mine stemmer :hjerte:
-
Jeg bliver gal
Jeg forstår bare ikke hvordan man kan leve sammen med en hund, og bare slet ikke føle ansvar, eller holde en lille smule af den?? Selv da jeg ikke "kunne lide" Sally, og slet ikke havde bonded med hende, kunne jeg da aldrig drømme om at ønske hende død!
-
Vi har fået en stalker!
Nogen mennesker har helt klart for meget fritid
-
Agilitytræning - fælles: Efterår 2011
også dig? Spændende! :klap: Jeg havde engang selv en halv chance for at starte som føl i Odder DCH agility, men jeg havde ikke selv transportmulighed derud (tog bussen 20 minutter og kørte med en fra mit hold resten af vejen), og så flyttede jeg. Jeg er nu heller ikke vildt god til at undervise, så det er nok godt det samme