Alt der er opslået af PinPoynter
-
Agilitytræning - fælles: Efterår 2011
skal du være træner? Synes i fører jer frem derovre i det københavnske, i er jo snart professionelle alle sammen
-
Agilitytræning - fælles: Efterår 2011
Nå men uartige Sally for et par uger siden var væk, og vi havde igen i dag dygtige Sally som ikke kigger efter hest og alpakaer Her er lidt af det vi arbejdede med, ind imellem et par ganges slalomtræning Igen, bare finde fremdriften og lysten, og øve felter. Hun missede et enkelt felt hvor hun sprang ned fra A'et, og et hvor hun fik tippet vippen for hurtigt og hoppede ned. Men det var garanteret min skyld, for hun var bare rigtig på og koncentreret hele 30 minutter Det er planen at vi skal begynde i en gruppe om 3 uger. De andre starter indendøre næste uge, og så vil Lynn lige give holdet to gange til at falde til og finde ud af hvem og hvad og den slags, og så kan Sally og jeg støde til når gruppen er sat sammen.
-
Agilitytræning - fælles: Efterår 2011
Jeg kunne godt tænke mig at se en video af Zamzam
-
Komplet Fiasko Som Hund!
Det samme med Charles! Dog kun et enkelt fejlet hjem før os, men der var han til gengæld helt ude af kontrol. Og han er bare så nem og god?!
-
Panikken breder sig!
du er ikke gået glip af noget, tro mig! åhh Umulia, det bliver så spændende :banan:
-
Inkontinens?
men altså, det extra urin må jo komme et sted fra? :hmm:
-
Inkontinens?
drikker han mere end han plejer?? Er han på noget medicin?
-
Inkontinens?
inkontinens synes jeg oftere viser sig med små søer og små våde pletter, da blæren jo slipper vandet inden den er fuld. Det lyder som om hans blære er fyldt, men han ikke kan holde sig det sidste stykke tid? Håber det bare er en infektion
-
Agilitytræning - fælles: Efterår 2011
det er da derfor man har felter
-
hunde-træf Sjælland med Doberfan
Det har FOX godt fortalt mig at hun er
-
Agilitytræning - fælles: Efterår 2011
Kan se sonja svarede mens jeg spurgte. Hvor længe skal de ligger der? SKAL de ligge?
-
hunde-træf Sjælland med Doberfan
totalt OT men hvis jeg nogensinde får slæbt Martin med til Sjælland må du love at vi kan mødes. Martin ELSKER boxere!
-
Lidt misundelig er jeg da!!!!
hehe, skyd mig bare ned border ejere, men nu er det i mine øjne en race som er meget nemmere at træne til at lægge sig og blive liggende, end mange andre hunde. Sally har lidt det samme, det er nemmere for hende at dække og blive, end det er at bare opføre sig roligt og slappe af! Når hun stalker katten kan jeg sagtens dække hende af fra den anden ende af stuen, men jeg kan ikke få hende til bare at lade være med at fixere!
-
Agilitytræning - fælles: Efterår 2011
Lige inden jeg rejste fra Danmark, var der noget med at bordet ville blive genindført, blev det droppet igen?
-
Agilitytræning - fælles: Efterår 2011
Der er heller aldrig nogen der hvar vist mig hvordan man bruger dem "rigtigt", det har mere været sådan noget "vi prøver lige at se hvad hun siger" agtigt, og den slags er jo sjældent godt!
-
Agilitytræning - fælles: Efterår 2011
tak for link! :5up: Mht til buer, så har jeg selv kun set meget dårlige resultater med plastikbuerne, men de buer Korvis har vist ser rigtig smarte ud Da hunden netop ikke kan gå forkert. De hunde jeg har set (og prøvet en enkelt gang med både Indy og Sally) på plastikbuer, er blevet forvirrede og er sprundet ud over buerne, så de andre er helt klart smartere.
-
Agilitykonkurrencer - fælles: Efterår 2011
du er for langsom men tak :5up:
-
Agilitykonkurrencer - fælles: Efterår 2011
nu har jeg set den og pauset flere gange, hun KOMMER igennem hjulet hun er bare totalt stealth, alt for hurtig for the naked eye
-
Agilitykonkurrencer - fælles: Efterår 2011
men prøv lige at se videoen, man kan ikke se hende springe igennem hjulet, det ligner hun måske hopper igennem rammen?
-
Agilitykonkurrencer - fælles: Efterår 2011
misser hun hjulet? Jeg kan simpelthen ikke se at hun springer igennem det?
-
hunde-træf Sjælland med Doberfan
RESTER??!! :sjov: (jeg er bare misundelig )
-
11,5 år blev det til....
Det gør mig rigtig ondt at høre om jeres tab, men som de andre siger, var det det helt rigtige at gøre for jeres elskede ven. Vi har et underforum som hedder "til minde om", jeg vil gerne flytte din tråd derind for dig, hvis du vil have det?
-
Min nye hund
Folk er meget bedre til at svare i tråde med billeder, et lille hint Det lyder som om han er på vej i den rigtige retning, håber han ender med at blive en rigtig "hund" hund, som er glad og elsker livet uden at være bange.
-
Agilitykonkurrencer - fælles: Efterår 2011
men det har vi andre :banan:
-
Ældr hund i narkose......skal jeg være nervøs?
Jamen så tror jeg du kan tage det roligt, der er jo tusindvis af gamle hunde der får ordnet tænder hvert år, så det er jo rutine for dyrlægerne. Ups med Hogan, han må løbe en ekstra tur og holde poterne fra kagedåsen