Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PinPoynter

Moderators
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af PinPoynter

  1. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    Tror hunde er som børn, de fleste opfører sig pænere når mor og far ikke er der
  2. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Vis os din perle
    det var også derfor jeg spurgte, det overrasker mig virkelig at der er klubber der lader hvalpe løbe slalom, så næsten hellere lade dem tage et lille spring!
  3. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Vis os din perle
    han er dejlig :hjerte: Hvordan foregår sådan en hvalpeslalom, er det all`e metode i træner eller hvad?
  4. nu har jeg ikke set programmet, og har ikke selv ulve men jeg gætter på at det er noget med at lade dem slikke dig i munden ()..det ynder ham ulvemanden herovre nemlig at gøre, og det ser bare så uhygiejnisk ud, men han lever da endnu
  5. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    Jeg er generelt modstander af at forbyde sig ud af alting, men jeg kunne godt tænke mig at flere mennesker virkelig tænkte sig om før de lod deres tæve få hvalpe for at: Børnene skulle have lov at se livets mirakel deres hund skulle have lov at prøve at blive mor deres hund er så sød at hun da selvfølgelig vil få fantastiske hvalpe De lige kan tjene et par tusind kroner på et kuld avle "fordi det er hyggeligt". Synes især at dem der synes børnene skal have lov at opleve en fødsel, også skulle lade ungerne opleve hvordan en rask, uønsket hund bliver aflivet hos dyrlægen... men dobbeltmoral er jo dobbelt så godt, eller? Jeg har IKKE et problem med folk der tager et informeret valg om at købe tavleløse blandingshunde, MEN jeg kommer aldrig selv til igen at give penge for den slags hund, fra en "opdrætter".
  6. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Vis os din perle
    :hjerte::hjerte:
  7. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    Jeg tror ikke at jeg har kaldt dig ansvarsløs? Du elsker din hund og passer godt på hende :5up: Ligesom du ville have elsket og passet på en omplaceringshund hvis du havde fået den i stedet. Mennesker som den chihuahua avler som tråden omhandler, kan vi vel godt blive enige om er ansvarsløs? Og hvem end der solgte Sally til en junkie der ikke passede hende? Og hvem end der avlede Charles og hans bror (og Gud ved hvor mange andre der har været i kuldet) og solgte dem til en tilfældig tøs, som blev træt af dem efter et par dage, og gav dem til sin kæreste (som heller ikke gad have dem), som bankede dem med et læderbælte og lod dem sidde i en kattetransportkasse -også uansvarlig, ja?
  8. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    Jeg taler også om ganske almindeligt tørfoder?
  9. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    Jeg har to tavleløse blandings-og omplaceringshunde, og jeg støtter heller ikke tilfældig, tavleløs avl! Mine hunde er kommet til mig gennem internater, der arbejder hårdt for at "rydde op" efter ansvarsløse mennesker, og hjælpe forsvarsløse dyr. Jeg er helt med på Joey-Salomes tankegang her:5up:
  10. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    og alt det SAMT ingen majs+hvede kan man få billigere andre steder, i foder af god kvalitet. Der findes rigtig mange tråde herinde om foder, hvis du er interesseret i at læse om det. Det an godt være svært nogle gange at være under indflydelse, som man nok er hvis man arbejder hos en dyrlæge. Det er og har dog aldrig været mit indtryk at dyrlæger ved specielt meget om ernæring, og den viden de har, er ofte "sponsoreret" af de store foderproducenter... så kan man jo konkludere hvad man vil ud fra det
  11. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    de er jo stadig fulde af majs og hvede (ofte som førsteingrediens!), om der så er mere rigtigt kød i eller ej
  12. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    Jeg synes nu ikke kvaliteten af det foder man køber hos dyrlægen er så meget bedre end det man køber i brugsen, og det er da slet ikke prisforskellen værd! Men det er jo så heldigt at de 2 ting kun er en dråbe i "foderhavet", og der er noget for enhver smag og pengepung derude. Charles har stort set aldrig mere sele på, fordi han gå rigtig pænt i snor. Han får den på hvis han skal gå i flexi. Sally bruger enten sele eller halti hvis jeg skal andet end bare i skoven (løs) med dem, eller til træning.
  13. Det var mig der gjorde dig opmærksom på det, og jeg er da virkelig ked af hvis du så det som et "overfald" anførselstegn eller ej. Ville sætte pris på om du kan fortælle mig hvordan jeg kunne have forklaret/fortalt dig det på en måde som ikke ville være blevet opfattet negativt
  14. Han så sød ud :hjerte: Jeg savner de her 3 tøser
  15. Ja!! Jeg må dog sige at jeg herovre ser flere og flere ældre med deres småkræ i sele Det gør mig glad i sjælen Det er vist mest hjemme i DK jeg har set det med kæder på meget gamle hunde.
  16. Det er også min logik. En anden ting jeg bare slet ikke kan klare at se, (og ofte ser!) er små gamle hunde i kvælerkæde. Hunde der er så gamle at de knap kan følge med ejeren på en tur, og så "hænger" de dernede bagved i en stram kæde.. det fatter jeg bare slet ikke
  17. "slæbe afsted med" er meget mere effektivt end at forsøge at afbryde en stirrende hund ved at stille sig foran den... den flytter jo bare hovedet!
  18. Kvælning kan give øjenskader (iltmangel). Desuden er kæder jo tynde, og lægger kun press på at meget lille stykke af nakken, og kan slet ikke sammenlignes med et godt, bredt halvkvæl eller martingalhalsbånd. Jeg ville ikke lade en træner bilde mig ind at det er uskadeligt, for ALT udstyr kan gøre skade hvis hund eller fører er voldsom.
  19. Han er rimelig langbenet, men vejer kun lige under 35 kg så det er ikke så slemt endda :blink: Han er bygget meget mere som en ridgeback end en rotte. Hans bror Merlin var tættere i det, mere massiv, men en smule lavere. Slet ikke enorm som den du beskriver!
  20. Nu har jeg set billeder af Aslan i kvælerkæde og flexisnor, er det korrekt brug i dine øjne? Og mener du ikke nikkel :blink:
  21. Her er mine to bastarder De er begge genbrug. Charles er rottweiler/rhodesian ridgeback, og Sally er schæfer med en sjat border collie (er vi overbevist om). Charles er lige fyldt 3, og Sally er to et halvt. De enes rigtig godt, selvom de er meget forskellige af sind.
  22. Vi har et "hunde uden tavle" forum Hundehuset - Hunde u/Stamtavle hos Hunde-forum.dk og ellers er ALLE hunde jo velkomne i "hundehistorier", træning og adfærdsfora samt "vis os din perle".
  23. topic svarede på PinPoynter's Lenschow i Foder
    Mineh und bøvser også jævnligt, og helst lige i mit ansigt
  24. en besked i et emne svarede på PinPoynter i Debat
    nej, men kattene gør.
  25. topic svarede på PinPoynter's Doberfan i Adfærd
    En hurtig googling gav mig en video med en meget skidt galoperende hest (traver??), som faktisk krydser en del gange, og der kan du tydeligt se at der ikke er plads til bagbenet, da det kommer op til det bageste forben [media]http://www.youtube.com/watch?v=YE7qEGhkCrQ[/media]

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.