Alt der er opslået af PinPoynter
-
En umulig opgave
der går en dygtig chi i min agility klub, den har bestemt ikke problemer med højde på springene!
- Når Mundkurv og snor ikke er nok
-
En umulig opgave
troede ikke du ville have "næsen-i-jorden" hunde?
-
Alle hunde-ejer´s mareridt
Jamen det er da godt DK har fået en ny lov, som jo beskytter folk mod NETOP den slags hændelser :damn: Synes en eller anden skulle ringe politikerne op. Håber manden og hans hund kommer sig uden men..
-
ekstreme hundevenner
Kan ikke fordrage den mand :stupid: for en gangs skyld er jeg ikke misundelig på jer derhjemme
-
Kenya
jeg synes jeg kan se spaniel af en art derinde?
-
Hvad mener I?
Hjernedød kælling. Det er da skræmmende at sådan et kvindemenneske skal lære nye hundeejere op i etik og god moral omkring det at holde hund! :stupid:
-
Lorte analkirtler
Sally viser ubehag ved at holde halen ud fra kroppen, og da de var betændte, ved at løfte det ene bagben op, og ikke ville støtte ordentligt på det (mest når hun lige havde leget med Charles).
-
nyt udtryk ??? savnes
jeg har hørt flere bruge fod for højre side. man må vel gerne bruge en "plads" og "bliv" kommando inden hunden er startet? Tror selv jeg brugte sit (Indy på venstre side, hun var naturligt tæt på mig) og anden side for højre.
-
Øjensygdomme?
hvordan parrer man en hund uden hofter?
-
Får du skældud? Eller er du fredet?
Jeg bliver ikke skældt ud (eller også kan jeg bare ikke høre det over Sallys skrigeri ).
-
Hjælp! Har hun mistet træningslysten? Eller hvad er der med hende?
Det er helt notmalt at de bliver lidt pjevsede af bedøvelsen, hun er nok lidt øm, træt og forvirret. Hun er nok meget friskere igen allerede i morgen
-
DKK Ballerup 18+19 sept. - hvem kommer?
har set på facebook at en pige jeg kender vist klarede sig ret godt med sin bichon
-
Hvad race ville passe?
personligt ville jeg ikke mene at man SKAL gå tre rture hver dag, hvis man har masser af have-og udenomsplads hunden kan være på, men mens den er lille skal den jo ud og socialiseres lidt, og se mange forskellige ting, og det kan tage tid hver dag. Når den så er voksen, vil jeg mene at for nogle racer er en time om dagen fint, det komme selvfølgelig an på hvad man laver i den time til halvanden også og hvad man ellers laver med hunden derhjemme i "fritiden".
-
Film - hvor går din grænse?
sådan har jeg det med uhyggelige film, bortset fra at det er uger og måneder jeg ikke kan glemme dem!
-
Film - hvor går din grænse?
Jeg har set apocalypto, og den er ret voldsom! MEN som du selv skriver også flot. Jeg er ikke til uhyggelige film overhovedet, men god aktion-vold kan jeg godt lide (rambo, die hard etc)
-
At passere andre hunde
Charles reagerer 99% af tiden ikke på modkommende hunde, men jeg krydser altid over på den anden side af vejen (hvis muligt), og holder kontakt og giver godbider. Sally skriger og hyler og springer frem i snoren og drejer rundt, og er generelt en skabedukke af rang.. indtil videre pacificerer jeg hende så meget som muligt, går en anden vej hvis muligt, eller "gemmer" mig bag en bil mens hunden passerer os på den anden side af vejen. En eller anden dag lærer den unge dame vel lidt selvkontrol og opgiver at kæmpe mod snoren (hun er ikke fan af restriktioner ).
-
Kan man skille to hunde ad efter 5 år????
Til Trådstarter (hvis du stadig læser med efter al denne mudderkastning!): Hvor gammel er jeres baby? Tror du måske at du/I med tiden som baby vokser og i finder rytmen, vil kunne finde tid og overskud til jeres hunde igen? For hvis det kun er lige nu det føles uoverskueligt, synes jeg i skulle prøve at finde en til at lufte hundene for jer en times tid hver dag, så i ikke skal have dårlig samvittighed, men samtidig forsøger lidt endnu om i ikke kan beholde dem. Det ville være så ærgeligt om i fortrød at have bortgivet dem (eller aflivet) om nogle få mdr, fordi i er i en periodisk stresset situation. Håber du forstår hvad jeg mener.
-
Nu med lækker hund
Nej hbvor ser hun bare fræk og nuttet ud!!! Stort tillykke :klap: :banan: :hjerte:
-
Hudbetændelse
jeg har set flere af "den slags" hunde som blive røde og får rifter bare af langt græs! Håber hun snart er ovre det :kys:
-
Mastiff skue, Kerteminde
har alle leonbergere ikke sort maske (og tervuerenfarve rød.)? det ligner mere en pyrenærhund (pyrenean mountain dog, hved ikke hvad de hedder på dansk). Sådan en havde vi besøg saf i dag, en rigtig bamse ved navn Bear
-
lopper, nyt genialt middel
desuden kan jeg ikke se et produkt i linket??
-
lopper, nyt genialt middel
der har sneget sig et enkelt "s" for meget ind i dit link, det hedder en lusesnapper
-
Tildes hvalpe
hvor ser de søde ud :hjerte::hjerte::hjerte:
-
Hjælp! Har hun mistet træningslysten? Eller hvad er der med hende?
Du kan godt være rigtig stolt af dig selv over at du fulgte din intuition :5up: Du skal se at hun snart bliver en meget gladere hund, når hun bliver fri for smerte og betændelse. Håber alt går godt på mandag :ae: