Alt der er opslået af PinPoynter
-
Indy har haft et anfald
ja men nu må vi se hvad de siger.
-
Indy har haft et anfald
tror det er noget med gener af anfald kontra bivirkninger af merdicin? Det er jo noget skrapt stads for nyrer/lever, og hun er jo ikke ret gammel og skulle gerne holde lige så længe i den anden ende som hun har gjort indtil nu....
-
Indy har haft et anfald
Det er det jeg vil tale med dem om i morgen, men de siger stadig at det skal være mere end et om ugen, så jeg ved ikke hvad de vil sige til det .
-
Indy har haft et anfald
Hun hviler sig. Hun fik en stor portion aftensmad, da hun er så sulten når hun kommer til sig selv. Hun virker okay nu.
-
Midster hårerne om det ene øje!
jeg har set rottweilere med en sygdom der farver hårene omkring øjnene hvide, kunne det være noget lignende? Håber i finder svaret, det ser da lidt mærkeligt ud.
-
Indy har haft et anfald
Endnu et her til aften. Må ringe til min dyrlæge i morgen tidlig, det her er kommet alt for tidligt, det tyder på det gå den forkerte vej :hmm:
-
Er Emma blevet syg!?
de er giftige for hunde. Galle, jeg håber virkelig du tager lille Emma til dyrlæge i morgen.
-
Hvs du skulle købe en internat hund
Capone, der blev jo spurgt hvad vi forventede af en hund, ikke hvordan vi tror de allesammen er. For mig selv kan jeg da sige at jeg arbejder i pension, og her er der da rigtig mange af hundene som er fulstændig utrænede (og møghamrende irriterende), og de leder ikke engang efter nyt hjem Så jeg har INGEN forventninger til andre folks evner til at opdrage deres hunde, internatshunde eller ej.
-
Hvs du skulle købe en internat hund
:klap: Håber de kan enes, det ville give ham en dejlig pause fra det daglige trummerum :banan:
-
Hvs du skulle købe en internat hund
det kan man jo strængt taget heller ikk vide overhovedet, med mindre der er nogen der regelmæssigt tager hundene med hjem og vurderer dem i et hjemligt miljø. Det burde være muligt i danske internater, da de tit ikke er så store. Battersea i London med deres mindst 600 hunde hele året rundt, ville nok have problemer med at arrangere den slags
-
Hvs du skulle købe en internat hund
Sådan noget som stress er jo en størrelse man IKKE kan regne med, udfra hvordan hunden reagerer i et kennelmiljø. Se bare på min kære Charles, han skal bare gå igennem porten til pensionen, så stresser han. Han er udfarende mod hunde i indhegningerne ved siden af hans hvis han lukkes ud(fence-guarding), skal have tæpper for døren indenfor så han ikke kan se de andre hunde da han springer rundt på væggene hele dagen og gør konstant og voldsomt, bider i arme (lidt hårdere end hvad der er hyggeligt). Og det er jo slet, slet ikke et ægte billede af den hund jeg har herhjemme.
-
Hvs du skulle købe en internat hund
Så er jeg kommet på noget. De fleste mennesker der får hund, vil gerne lege bold lege med hunden. Noget jeg gør med hundene i pensionen, hvis de gider, er at lege bold lege.. for de normale hunde der bare gerne vil lege og røre sig, er der ingen regler, men for de stressede hunde der er ved at kamme over af udadvendt stress (og nok ville have bedre have en rolig tur i snor, men det er vi ikke rigtig gearet op til), komme der regler ind over. Først vil jeg have at hunden selv slipper bolden/bamsen. Jeg rør mig ikke før hunden har givet slip (jeg holder heller ikke ved legetøjet). Når hunden har fanget ideen med at slippe, skal de lære at jeg ikke leger før de "sitter" efter at slippe.. når sit er på plads, er det øjenkontakt der udløser bolden. Ved ikke om du kan bruge det til noget, men det gør at hundene både får rørt sig, og samtidig bliver der stillet krav til dem, og de skal samarbejde før de får det ud af det de vil.
-
Hvs du skulle købe en internat hund
Hvis nu hunden er på internatet i 2-3 mdr, vil i jo lære hinandne godt at kende, og hvis du er den eneste der har tid til at tage ham med ud på længere ture (du snakkede om en bytur osv), så vil din vurdering i de situationer jo bidrage til en komplet vurdering, men nej du kan ikke forventes at vide alt, da det ikke er dig der tilbringer mest tid sammen med ham.
-
Hvs du skulle købe en internat hund
Helt enig :5up: men du spurgte hvad vi forventede, og jeg svarede
-
Hvs du skulle købe en internat hund
Bliver internatshundei DK virkelig "solgt"? Dert giver mig myrekryb når jeg ser "købe en internatshund" for mig hedder det adoptere, men det er måske kun noget man gør herovre? Udover den lille svada så ville jeg ikke forvente noget som helst af en hund fra internat, udover en grundig vurdering af hundens sind og socialiseringsgrad. Træning ville være en bonus.
-
Her I erfaring med Burns eller James Welbeloved?
Indy får nu James Wellbeloved turkey and vegetable, som er helt fri for korn, majs of ris. Hun fungerer rigtig godt på det. Jeg synes de hunde jeg kender på Burns, skider meget, og der skal meget foder til for at holde dem i huld..
-
Hounds Galore
greyhounds er :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: er nok selv liodt mere en lurcher-person, især saluki-lurchers er bare dejlige! Nu har hverken billeder eller jeg noget med internat ast gøre, men tak alligevel :lol:
-
Tanker omkring hund nr. 2
Jeg synes, med hensyn til Sachas HD, at du skal overveje at få en voksen hund, så der er chance for at hun kan få den ro hun behøver for ikke at blive overanstrengt og forværret i sin tilstand. Hvalpe vil lege HELE tiden, og det kan være svært hvis den voksne hund ikke selv stopper legen. Bare noget du skal have med i dine overvejelser.
-
Når det snart er tid til farvel
Vi mistede de to ældste med meget kort mellemrum (2 og en halv måned), og det havde helt sikkert en effekt på Indy, hun blev stille, indelukket, "ked af det". Og det varede faktisk et par måneder før hun var sig selv. ti lgengæld var det først da Lex døde at vi så en reaktion, selvom det var akita hun var vokset op med ,og var mest knyttet til, nok fordi hun alligevel brugte Lex som støtte i den første tid, og det derfor ikke var så slemt for hende. Tror det var hårdt for hende lige pludselig at skulle være den store, overfor vores nye hund, Charlie, som kom til et par uger efter Akita døde. Lex tog meget af hans opdragelse til sig, og da hun så var væk tror jeg det var lidt for meget for Indy at overskue. Indy har heller aldrig været en meget selvstændig hund, og der er helt sikkert stor forskel på hvordan hunde reagerer.
-
startbog
jeg var ikke til nogle af min families konfirmationer. Jeg var altid syg eller skulle arbejde ()
- startbog
-
startbog
ja :banan: Hils Janne og Anette og Annie og Jette :klap:
-
startbog
ved ikke noget om det, men er det Odder DCH du skal hen?
-
HJÆLP til månedens hund Marts 2010
miss menelli, nr 8 for mig :hjerte::hjerte::hjerte:
-
HJÆLP til månedens hund Marts 2010
Hvad synes i det her: eller det her: