Alt der er opslået af PinPoynter
-
Hunden i møblerne
Vores må være hvor de vil, men i min mors hus må de ikke komme i soafen... det tog Indy lidt tid at lære:lol:, men det blev fuldt ud respekteret da hun fandt ud af det. Jeg synes ikke det er synd for hunden, men jeg ville selv savne det hvis mine ikke måtte.
-
Hej fra USA
til info: google lexibar og du kan få danske bogstaver. Du kan også bruge en kombi af alt + tallende ude til højre. Og så hejsa og velkommen til. Vi er faktisk også en del hestemennesker herinde, så billeder af dressurhyppen er mere end velkomne
-
Åh nej altså... Stakkels lille trunte
mener du parvo? Goid bedring til bettetøsen, jeg var nok også smuttet til doktoren, i hvertfald ringet og hørt dem ad.
-
Hjælp til at tolke Luna's adfærd
Hvordan skal hun egentlig kunne forstå at hun skal komme ind på plads og gå der "lidt" indtil hun igen må gå frem uden at trække? Hvordan virker det i forhold til at lære hende at gå på plads og blive der længe? Er det afslappet i snor du vil have, eller er det plads ved siden af dig? Jeg synes det lyder forvirrende, sorry Mht til katten synes jeg også ofte det er ude af øje ude af sind, men mine husker også meget godt hvor de engang så noget spændende :banan:
-
Anti-gø halsbånd ?
Der er ingen der siger at alle hunde bliver traumatiserede eller afreagerer på anden måde bagefter, det vi siger er, at du ikke på forhånd ved om netop din hund bliver traumatiseret eller udvikler andre problemer, før det er for sent.
-
Kælenavne
mine var også bare "pigerne" det virkede som kollektivt indkaldsord, og bare som i daglig omtale. Det virkede også da akita forlod os, og charles kom til, han havde ikke noget imod at være en af pigerne, men nu hvor der kun er de 2 tilbage bruger jeg det aldrig mere. Akita hed Pigerne (også før der var flere end hende:hjerte:), Tøs og Løvemor. Indys kælenavne er Cindy og Bette Charlie hedder vist bare Charles
-
Hvor ofte kommer der korthårede?
det ligner mere en puddel
-
Hvor ofte kommer der korthårede?
du har gkemt billederne
-
Behageliggøre hverdagen....ved hoftedysplasi
hvor var du i mit tidligere liv?
-
Behageliggøre hverdagen....ved hoftedysplasi
måske fordi et tæppe kan man brede sig på som man vil, men en kurve begrænser bevægeligheden?
-
Reverse sneezing
Dert er ikke farligt. Mange små racer får det (chihuahua etc), du kan nogle gange stoppe det ved lige at holde hunden for næseborene i 5-10 sekunder.
-
Behageliggøre hverdagen....ved hoftedysplasi
Nogle bruger memory foam madrasser, så sengen ligesom former sig om hunden. Vil bestemt mene at varme er det bedste
-
Indy har haft et anfald
Nå, så kom vi afsted i dag, og vores dyrlæge (en anden end jeg talte i tlf med den anden dag), ville gerne vente lidt mere med medicin. Som han sagde, er det kun et anfald der er kommet "utidigt" (da det i torsdags jo ville være det planmæssigt månedlige), men hvis hun igen har et om 2 uger + et par dage, er det 3 anfald der er kommet hurtigt, og så starter vi hende op. Han vil gerne trække den så længe som muligt, da der ingen vej er tilbage hvis man først begynder på medicinering, og der kan være bivirkninger på lever etc. og på hundens humør, især i opstarten, indtil det helt rigtige niveau er fundet. Så skal vi vælge om hun skal på epiphen eller det andet som jeg ikke kan huske hvad hedder... decisions decisions! :hmm: Vores dyrlæge er bare så super, man stiller ham et spørgsmål, og han bruger LANG tid på at forklare, tror vi var derinde i mindst en halv time, hvor han bare forklarede og fortalte om egne erfaringer, hvad han ville gøre, hvornår han bruger hvad osv osv..
-
Anti-gø halsbånd ?
nemlig! Folk GIDER ikke lægge det arbejde i deres hund som nu engang kræves, de betalte for en hund som skulle se fin ud i kurven/på turen til parken, IKKE for at skulle spilde tid på træning
-
Billedspam fra klostermarken
Jeg er Så misundelig over at du har mødt Jason !! Ellers fine billeder :banan: :klap:
-
Anti-gø halsbånd ?
det er vel ikke mere væsentlig ulempe end et kvælerhalsbånd som bliver strammet, eller et almindeligt halsbånd som bliver rykket i, og det er jo ikke "forbudt". Jeg bryder mig ikke om disse agregater til at aflære simpel gøen, men tror ikke man skal argumentere med at de er forbudte, for den vil ikke "holde i retten". Hvis folk ikke gider træne deres hund, så fred være med det, det er deres egen dovenskab og tabt samarbejde med sin hund fremfor modarbejdning Jeg vil altid anbefale en anderledes tilgang, men ved også af erfaring at det ikke hjælper at prædike for folk som ikke har lyst til at lytte. Ja, man kan være uheldig, og skidtet vil virke anderledes end man havde tænkt det, og det er da smadder uheldigt at få skabt en angst-situation for sin hund, eller gjort den agressiv uden det var det man ville, men folk i dag har jo ikke tiden til at lægge ordentligt arbejde i deres hunde, det skal bare VIRKE.
-
E kuldet
Indy er også mere tilbøjelig til at humpe end charles er.
-
Hund spiser med fingrene...
:lol:
-
Billeder af min Nelliehvalp
Sascha ser ud sm m hun rigtig nyder at have ne at putte med
-
Når skæbnen vælger for én (med billeder)
Må i alle have mange lykkelige stunder sammen, mange år frem :hjerte::hjerte::hjerte:
-
E kuldet
Jeg har altid sagt at jeg ville have tæver, men nu er jeg egentlig mere interesseret i individuelle hunde end i race/køn. Det skal være hunden der føles rigtig, ikke de ting jeg kan krydse af på en liste.
-
Hvor ofte kommer der korthårede?
Hvor er de fine begge to, jeg kan egentlig godt forstå sat knap så pelspleje interesserede kunne falde pladask for sådan en "fejl-løve" :hjerte:
-
billeder af Frigg
perfekt beskrivelse hvor er hun :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:
-
Hvor ofte kommer der korthårede?
kunne man få lov at se et billede af en korthåret voksen løve?
-
E kuldet
jeg kunne også godt ovetales til en chokoladeaussie :hjerte: