Alt der er opslået af PinPoynter
-
Snakke / ikke snakke under træning
jamen så lyder det som om du kræver for meget/lang tid ad gangen?
-
Snakke / ikke snakke under træning
Indy lærte først mnoget der ligner "plads" da jeg lærte at holde mund... Det er hunden som skal opsøge kontakten, ikke føreren, eller noget i den stil
-
Vibrationshalsbånd
jeg har kendt til et par mennesker som har brugt vibrationshalsbånd til deres døve hunde, men de har mere brugt dem som indkald, ikke som markering for belønning som et klik, og jeg ved derfor ikke hvor prcise de er. Der er vel ikke andet for end at finde en forhandlerog ringe dem op og spørge?
- Mig og Basse
-
Lille hund har fået tyktarmskatar
Hundene og jeg sender alle vores helbredende tanker :hjerte::hjerte::hjerte:
-
Problem pga opdeling i hjemmet..
Jamen Doris, det var da et rigtig hjælpsomt og positivt indlæg du kom med der Mht til opdelingen, vil du vende dig til det. Det kræver selvfølgelig tilvending for både dig og hundene, men det er altså hverken mishandling eller umuligt. I og med at du har 4 hunde, er der jo alrig en hund der bliver ladt alene, og det bliver nok noget med at de bare må lære at når de ikke er på "din" side af lågen, er det altså ikke deres tur til opmærksomhed.
-
Vokseværk eller.....
jeg tror da ikke nødvendigvis at vokseværk rammer alle 4 ben? Jeg har god erfaring med ingefærtabletter til uforklarlig halten hos voksen hund :5up: Købte dem hos MAtas, mener de hed zingeberin (men det er mange år siden)
-
Reklamer og lydniveau
Det er også noget der virkelig bringer mit p*s i kog
-
Skal Izzie med til USA??.
jeg tror jeg ville undersøge rigtig grundigt hvad "hundekulturen" i området er. Mange steder er normen at de sidder i bur det meste af dagen, og bliver luftet i haven. Jeg skal ikke kunne svare dig, men hvad er det præcis du skal derovre, er det arbejde? Ved du hvor lange dine adage bliver etc? Hvad forventer familien af dig, skal du hjælpe til i huset osv?
-
Skal Izzie med til USA??.
Fordi du er ung og skal opleve landet som gæst, ikke som "husmor med unge på slæb". Hvis Izzie er ved mormor har hun det godt, og du kan nyde det frie liv med alle de oplevelser det byder.
-
Skal Izzie med til USA??.
Jeg synes det vil være synd både for dig og hunden at tage hende med.
-
Miniature Bullterrier
det ville jeg sige ja til. Og de (bull'erne) har også ofte problemer med alleriger og hudsygdomme. For mig er de en "bull breed", så ja, "kamphund"/"muskelhund" (synes begge navne er lige uoplyste og forvirrende) og ikke så meget terrier, synes egentlig det er en smule misvisende med det terrier, de er slet ikke som f.eks en jack russell eller en yorkie
-
Det magiske dækken...
måske fordiu hun hele tiden med dækken bliver mindet om at være til stede, men uden er hun jo fri til at tosse rundt :banan: uden at tænke over det.
-
Det magiske dækken...
Det betyder vel bare at hun har mere travlt med andre ting? :banan:
-
Miniature Bullterrier
Bull terriere er allergiske overfor regnvejr, og de er stort set lavet af beton og går hellere igennem noget end udenom De KAN være svære at motivere, og de leger til tider temmelig voldsomt, og jeg skulle hilse at sige at de nemt kommer til at bide hul i ens trøje De er skægge, men slet slet ikke noget jeg ville have temperament til at eje. Der er INTET pleaser over dem.
-
Sele der ikke trykker på halsen
Man kan købe selerne her: Fleece Lined Harness for dogs and cats
-
Det magiske dækken...
hvis du sætter dig lidt ind i Ttouch, vil du vide at de bruger "body wraps" og t-shirts, for at dæmpe hundene og få dem til at "føle deres krop", så ja, et dækken kan have en ganske positiv effekt på adfærd.
-
Hvad gør du vis
jeg ville også bytte med noget andet.
-
Sele der ikke trykker på halsen
Carrie har sådan en fleecesele ligesom som Lexi's pink (som Merlin bruger nu) En af dem på turen den anden dag havde en af dem man klipser sammen på ryggen (men dem er jeg ikke meget for). Man ser ikke vildt mange greys i seler, de bruger for det meste hound collars, og de går for det meste rigtig pænt i snor
-
Så for pokker
Dejligt! God træning :banan:
-
En hilsen fra tre nyankomne.
Velkommen dejlige hunde
-
"Hvad har din hund kostet?"
I må have nogle ordentlig motherfucking store mus der hvor du bor! :klap:
-
Hvilket billede beskriver din hund bedst
Har vist det mange gange, men dette beskriver perfekt Akita og Indy. Indy som den søde, blide lille-pige hund, og Akita som den stolte, modige hund, som ikke behøver andre end sig selv.
-
"Hvad har din hund kostet?"
Men hvis INGEN vil udtale sig, hvordan undersøger man så markedet? Jeg gav 750 kroner for Akita, de bedste håndører jeg nogensinde har givet ud :hjerte: Indy kostede 3.000 Jeg havde ikke så mange penge, så jeg var jo en af dem der aldrig skulle have haft hund pga af fattigdom dog havde jeg et godt arbejde på det tidspunkt, så jeg havde penge til ALT man skal have til en hvalp + diverse, bare ikke til at punge ud for en dyr hund i et hug. Mine hunde har aldrig manglet noget pga min økonomi, det er mig der må undvære. Charles gav vi ikke noget for.
-
Hvor egoitisk kan det blive...
Rygere koster meget i den årlige nationale sygehusregning, men de betaler jo også en kæmpe afgift til staten hver gang de køber cigaretter, og har dermed allerede betalt extra udover skatten for at få deres behandling. Personligt synes jeg cigaretter skulle forbydes Jeg synes det er en ulækker vane, men ligefrem at sige at rygere/overvægtige skal smides bagerst i køen er der ikke meget velfærd over.