Alt der er opslået af PinPoynter
-
Hvad med denne sele til en langhåret?
Jeg er rigtig glad for min pro-Y sele til Charles :5up: men pr¢d den på f¢r du k¢ber for at være sikker på st¢rrelsen.
-
Hvad med denne sele til en langhåret?
Synes den f¢rste ser fin ud, så længe du er opmærksom på at halsstykket er stort nok til at komme godt ned på brystet at sidde.
-
Skeløjet hvalp. Normalt eller ?
jeg har set flere voksne cavalier med den slags ¢jne (det er vel vind¢jet, ikke slek¢jet?) og de voksede ikke fra det. Det ser ikke ret smart ud, men nu er det heller ikke lige min yndlingsrace, og jeg skal ikke kunne sige om det er skadeligt.
-
komando for at,, okay at hilse på fremed hund. (spørgsmål)
ja det kan man godt. Hunden er vel "under kontrol/kommando", indtil den er givet "fri"
-
Hvordan træner i apportering?
Nej, det ved jeg s¢rme heller ikke, det ligner ikke dig
-
Hvordan træner i apportering?
kan du ikke gnide den lidt op ad papeg¢jen?
-
Hvordan træner i apportering?
Indy ville meget hellere bære hvis hun var i bevægelse, så jeg brugte i lang tid bare at gå ved siden af hende, give hende gentanden, klikke og tage den, og så længe hun gik, holdt hun den sagtens længere og længere (gik fra klik med det samme hun tog den, til ca 10 sek.). Derefter lavede hun store fremskridt ved baglænskædningen, vi stod nemlig også lidt i stampe med at holde (da jeg selv havde ¢delagt hendes apportering f¢r hun nogensinde lærte det )
-
Hvordan træner i apportering?
Jeg træner det baglæns, det er det der virker bedst for mig!
-
Til dyrelæge
der er andre brugere som har givet dig ideer her i din egen tråd.
-
Til dyrelæge
du vil ikke pr¢ve de foreslåede alternative bhandlinger f¢rst?
-
Opfinderen af tørfoder?!
jeg har aldrig lagt mærke til ProPlan i DK, der kan man bare se Pussy er vel det der hedder Felix herovre..
-
Opfinderen af tørfoder?!
kan man k¢be Purina produkter i DK?
-
Soveregler for sengeliggende hunde
mine hunde bliver aldrig behandlet med noget mod lopper (bortset fra ved indrejse i UK), og de har ikke haft lopper siden Akita var helt ung. Tror altså bare nogle hunde er mere sårbare overfor den slags... jeg boede endda på en gård, hvor hundene rndte i halmladen hvor der også kom ræve og halvvilde katte.
-
Julius bliver 1 år idag.
Stort tillykke, han er bare så lækker! :hjerte: :banan: :klap:
-
Tur i Dyrehaven d. 12. December
århhhh havregrynskugler?!!!!! GID jeg kunne komme med :hjerte: (og også hundene selvf¢lgelig )
-
så har vi problemer med maden igen.
du kunne jo bare smide godbiderne ned i fodert¢nden.......
-
Det var da billigt...:-D
sådan en har jeg et eller andet sted, de kan blive dejligt lange!
-
Soveregler for sengeliggende hunde
Al ophold i sengen foregår liggende Ja Ingen mad / tyggeben i sengen Ditto! men ingen tyggeben ville overleve længe nok til at komme med ovenpå i vores hus Dyne og hovedpude er off limits med mindre de bliver bedt om noget andet, dog er de velkomne under dynen Ingen hunde under dynen. Charles må geren dele min hovepude, han snorker mindre end Martin :hjerte:(dog kravler han selv længere ned mod midten/fodenden senere hen) Ingen overdreven moslen Ditto! Omfattende soignering foregår på gulvet Ja helt sikker! Ingen træden på mig eller andre (lidt en selvfølge når man ikke må stå i sengen, men stadig) Charles har ingen "grace" og træder altid på mig i processen "komme op på sengen".. efter han kolapser r¢rer han sig dog ikke igen Ingen leg i sengen (igen en selvfølge, men den skal med) ditto Man blander sig udenom al "aktivitet" :slem: helt sikkert!
-
så har vi problemer med maden igen.
Det er altså bare for meget forlangt af en hund.
-
så har vi problemer med maden igen.
Så må vi jo håbe at hun ikke æder sig til en mavedrejning (eller ihjel) mens du eksperimenterer med din træning
-
Ting jeg mangler...?
En lang line istedet for en flex line, så sparer du hyret med at af-lære den at trække i snoren!
-
så har vi problemer med maden igen.
Jeg hiver lige denne frem. Nej, hun ved ikke "at hun ikke må"... hun ved bare at hvis hun g¢r det MENS DU SER DET, bliver hun stoppet. Hunde har ikke moral og etik, de kender ikke ret fra uret, men g¢r hvad der betaler sig for dem. Det betaler sig altså for hende, at tage mad når du ikke er hjemme, fordi der ikke er nogen/noget der forhindrer hende. I den sidste ende, risikerer du at hun bliver alvorligt syg eller d¢r. Jeg har selv haft en hund der ville spise sig ihjel hvis hun fik muligheden, så alt mad var låst væk hvis vi ikke var hjemme. Det har ikke noget med "opdragelse" at g¢re.
-
så har vi problemer med maden igen.
Ej undskyld, men det er altså for dumt at tro at en hund kan lade mad være, når den er alene! Selvf¢lgelig g¢r hun det kun når du ikke er der, det er jo logisk! Du stjal vel heller ikke småkager fra kagedåsen, mens din mor stod og kiggede dig over skulderen??
-
Ikke for sarte øjne. Billeder.
for mig siger det bare alt om religion og "kultur" :damn::damn::damn::damn::damn:
-
Gå en spændende tur med din hund
nej hvor spændende! Ved du hvad den ca kommer til at koste?:klap: