Alt der er opslået af PinPoynter
-
Lab han søges til vores Mille
Buddhas forældre ¢nskede sig også bare en sund og rask hund http://www.hunde-forum.dk/sygdomme/10923-virkelig-darlig-nyhed.html Man kan IKKE se på en hund med det blotte ¢je, om den er rask eller om der er risiko for at den videregiver forfærdelige sygdomme. Håber VIRKELIG i får hende checket for ben- og ¢jensygdomme, og ligeledes vælger en konstateret sund hanhund, ikke bare en der er flot at se på.
-
Indy har haft et anfald
Selv Desuden var Indy meget stor ved lægen i dag, hun var dygtig til at få taget blod, og slet ikke ked af det selvom hun var alene uden sin mor :hjerte:
-
Indy har haft et anfald
Så du mener at jeg skal ignorere alle andre s¢de, medf¢lende medlemmer herinde, for at spare dine nerver? Skal vi ikke bare sige at du går ud fra at mine opdateringer er gode nyheder i stedet, så er der ingen ko på isen :banan: :klap:
-
Indy har haft et anfald
Indy er med DDH stambog, så kan ikke optages på listen, havde det selv i tankerne :5up: (og jeg er blevet meget klogere siden jeg k¢bte hende!) Hendes T4 tal i dag var stadig en anelse lavt, så der er sendt blodpr¢ve afsted til analyse, og vi får svarene indenfor de næste par dage.
-
Min lille(?!) terapihvalp <3
:hjerte: dygtig M¢ffe-dreng :klap:
- Må jeres hunde gnave pinde?
-
Vildt !
Ja det er rigtig smarte hunde!! (selvom de har slaske¢rer ). Lex triller altid rundt på ryggen når jeg nusser hende, ikke meget alpha rolling over det af den grund
-
Den hedder....
Åhhh det er bare den mest spændende dag i dag :banan::banan::banan:
-
Ringkøbing Dyrehospital
neeeeeeeeeej, jeg er bl¢d som sm¢r
-
Ringkøbing Dyrehospital
Det er hvad min indre paranoia siger mig, ja MEN jeg frasiger mig alt ansvar for mine udtalelser, jeg var sindssyg i gernings¢jeblikket (i tilfælde af at de IKKE kom her bare for den grund, og nu synes jeg er en dum kælling )
-
Løverne i Nyborg - billeder
uha, den nederste kunne jeg godt overtales til at eje :hjerte: den er s¢¢¢¢¢d!
-
Ringkøbing Dyrehospital
Altså, jeg siger ikke at de ikke taler sandt, det er bare mit paranoide indre der skriger til mig at det er meget tilfældigt Især fordi hverken Bente eller Puk har skrevet andre indlæg overhovedet.
-
Løverne i Nyborg - billeder
Hvordan ser sådan en l¢ve ud hvis man klipper den over hele kroppen/hovedet/benene?? Det ser jo næsten ud som om der er en helt smart lille hund gemt under alt det fe-hår
-
Ringkøbing Dyrehospital
Det var da også virkelig heldigt at der lige var to helt nye medlemmer der fandt denne tråd, lige som du er i tvivl om din dyrlæge :klap: ...eller er jeg bare for gammel og mistroisk?
-
Nedtrapning/udtrapning af prednisolon
Det lyder godt nok foruroligende og meget voldsomt, at en hvalp har været på prednisolon over flere gange. Det er altså rigtig skrap kost for immunforsvaret og hvalpens organer.
-
Indy har haft et anfald
Der har 7-9-13 ikke været tegn på noget endnu i dag
-
Vildt !
Tvivler på de bor i huset Tror ikke det g¢r en disse forskel for sådan en flok!
-
Fiskekrog i munden
Jeg ville nok smutte forbi dyrlægen. Er hun stivkrampevaccineret? Der kan hurtigt gå infektion i sådan noget skidt.
-
Røntgen (pga uopklaret halthed) i Århus - hvor henne?
Akita havde engang en uforklarig halten. Det var ikke hver dag, det var kun lige de f¢rste 10-12 skridt, men meget halt, og så ingenting. Hun blev også r¢ntgenfotoraferet (på Århus dyrehospital) til ingen verdens nytte. Lise Kousgaard sagde jeg skulle pr¢ve at give hende nogle ingefærkapsler, som virker helende på muskelvedhæftningerne, og det kom aldrig tilbage. De hed noget lignende Zingeberin, men er ikke helt sikker, og jeg k¢bte dem i Matas. p.s. man kunne heller ikke fremprovokere smerte ved Akita. Det enten var der eller ikke.
- Vildt !
-
Juhuu!!!
Totalt Blære-Noomi :banan: :klap: :banan: :klap: :hjerte:
-
Lab han søges til vores Mille
Du har ikke skrevet noget om Milles sundhedsstatus (som en hanhundeejer nok vil være interesseret i), ej heller jeres sundhedskrav til handen?
-
Nedtrapning/udtrapning af prednisolon
Det lyder som et skift til en mere kompetent dyrlæge ville være på sin plads!
-
Rent lovmæssigt!?
Jeg er ikke 100% sikker, men mener ikke at en 20 meter line gælder som "snor" under loven? Hvis loven siger hun skal være i snor, synes jeg du burede indfinde dig. Det tager ikke lang tid for folk at blive enige om at hunde er trælse, og det er meget nemmere bare at forbyde dem, end at skulle diskutere med hundeejere der mener de er i deres gode ret, fordi deres hund nu engang ikke generer nogen. Vi ved jo allesammen at der ikke skal meget til f¢r smålige mennesker f¢ler sig generet, og smålige mennesker har desværre også rettigheder.
-
Gorm the boxers hundeliv.
Altså, nu er boksere ikke lige min smag, men for s¢ren, han er da for kær :hjerte: