Alt der er opslået af PinPoynter
-
Ny i flokken
Ja, det var flot! :klap:
-
Ny i flokken
Nåårrrrrr rigtig s¢d! :hjerte:
-
vægt??
i mine ¢jne ligner hun mere en chihuahua blanding end en DSG? Hun ligner i hvertfald ikke en hvalp på 11 uger.
-
Ny i flokken
Vi kan forresten rigtig godt lide billeder
- Ny i flokken
-
Northern inuit dog
Jeg tror slet ikke de findes i DK. Jeg vil advare mod at anskaffe en, der er RIGTIG meget kontrovers om dem herovre i UK hvorfra de stammer. De er fra starten af avlen, avlet på grundlag af hunde der var UDEN sundhedstjek, og der er mange arvelige sygdomme i racen. Mange har HD, flere har epilepsi, og der er også flere arvelige sygdomme. Der findes efterhånden flere og flere underorganisationer, som alle har fundet et nyt navn for racen, og alle her mere travlt med at svine hinanden til, end at avle sunde hunde (som jo er næsten umuligt, da hele racens grundlag bygger på syge hunde). En af de oprindelige avlere har fået dom for ikke at passe sine hunde ordentligt. Prøv at finde det engleske forum som hedder Dogsey, og og s¢ge på racen, så kommer der en masse grimme historier op!
-
Kan i mærke chippen??
jeg kan mærke chippen på både hundene og kattene, det er helt normalt.
-
Så blev kagen bagt og hunden(e) er træt(te)
Ej nu er jeg altså lige n¢d til at korrigere en misforståelse Der er ikke noget der hedder "at få dårlig mave af for meget kage"! Man spiser til man er mæt, holder en pause og starter forfra (hvis der er mere kage tilbage altså).
-
Vil I med ud og gå tur?
Indy ville ¢nske vi boede tæt nok på til at gå ture med Luna.
-
Du får den hund, du fortjener
Ja nemlig og man har en storvildrottweilerkamphund :klap:
-
Du får den hund, du fortjener
Det skulle du nok have tænkt på noget f¢r... :hmm: Handling = konsekvens, du ved
-
Du får den hund, du fortjener
Jeg mente faktisk det indlæg med hvor dejlig hun var på vores gå tur i morges, but never mind Ligge tæt med Martin? Hvad skulle jeg dog g¢re den slags for? Jeg har jo to hunde til at varme mine frostkolde f¢dder nu
-
Du får den hund, du fortjener
Desuden synes jeg alt dette sammenligning går i god tråd med mit indlæg i morges, om Indy, i om alt og intet tråden
-
Du får den hund, du fortjener
tror lige De afskrev muligheden for flere fl¢dekager der, Frue
-
Er SÅ vred!
Præcis! Og for mig f¢les det slet ikke som afkald... jeg savner ikke nogle af de ting jeg potentielt kunne g¢re uden en hund (bortset fra at jeg ville have flere penge ).
-
Han er da sød
:hjerte: ....men nok lidt kold om snuden
-
EFTERLYSNING: Hund stjålet fra internat, Århus
Jesper, du skulle tage at læse hele tråden f¢r du skriver (du har f¢r svaret uden at kende hele historien, og det er ikke altid lige heldigt).
-
Så blev kagen bagt og hunden(e) er træt(te)
Deeeeeeejlig hundeleg :klap:
-
Er SÅ vred!
Øv, det er bare smadder ærgeligt! Og ja, hvis hendes hund ikke kan med andre hanner, så kan hun da i det mindste kalde den ind INDEN hun sp¢rger hvad Pero er :damn: Håber han er fit for fight (altså ikke "fight" -you know what I mean )....igen i morgen
-
Sig mig, humpede den lige tæppet?
med mindre du rent faktisk har r¢ntgensyn, beh¢ver du vist ikke f¢le dårlig samvittighed over noget som helst! :kys:
-
Se! Baby-collier!
De er meget nuttede, men ikke nær så smukke som Sherlock!
-
Schæfer meget angst for andre (langt indlæg)
Topsytop, du læser vist en anden tråd end mig, for det kan jeg slet ikke se Hvordan forventer TS hjælp, når hun ingen relevante oplysninger vil give, i en pæn tone?
-
Endnu en klub
.....eller k i tryghed :stupid:
-
Kender du Maxi, lille blanding videreformidlet for ca 1 år siden?
dansk hunderegister må da forhåbentlig ikke bare udlevere folks navne/adresser??
-
Lab han søges til vores Mille
Du kan jo så passende begynde at studere ham her, hvis i skal behlode dem alle [media] [/media]Jeg er absolut uenig i jeres fremgangsmåde, men det ser ikke ud som om der er ret meget der kan ændre jeres trang til et kuld hvalpe på jeres tæve. F¢ler mig ærligt talt ret ærgelig lige nu.