Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Breaking Dawn

Featured Replies

Besvaret

Altså... Vi havde jo en New Moon tråd... Og en Eclipse tråd (BTW så kommer den på dvd lige om lidt :banan:

 

De er jo igang med Breaking Dawn - så vi skal da selvfølgelig også have sådan en tråd - ikk' :engel:

 

Breaking Dawn kommer i biffen 18.11.2011 - der er jo næsten præcis 1 år til. Så er det da ikke for tidligt at starte sådan en tråd....

 

Oooooog nu.... Billeder :klap:

 

th_settttt019.jpg

 

th_settttt008.jpg

 

th_001-3.jpg

  • Svar 228
  • Visninger 29,2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Besvaret

Nej 3!! Synes det er helt vildt hensynsløst at de trækker den sådan i langdrag :fornaermet:

 

Glæææder mig til Eclipse udkommer på dvd :lun: så kan jeg da få stillet min sult lidt med at se og gense den en gang eller tyve :mrsgreen:

Besvaret
  • Forfatter
Nej 3!! Synes det er helt vildt hensynsløst at de trækker den sådan i langdrag :fornaermet:

 

Glæææder mig til Eclipse udkommer på dvd :lun: så kan jeg da få stillet min sult lidt med at se og gense den en gang eller tyve :mrsgreen:

 

Åh den glæder jeg mig også super meget til!!!

 

http://www.gucca.dk/dvd-film/the-twilight-saga-eclipse-deluxe-box_122450.php#karrusel :banan:

Besvaret
Nej så er vi to!!

 

Nej 3!! Synes det er helt vildt hensynsløst at de trækker den sådan i langdrag :fornaermet:

 

Glæææder mig til Eclipse udkommer på dvd :lun: så kan jeg da få stillet min sult lidt med at se og gense den en gang eller tyve :mrsgreen:

 

NEJ 4!!! :slem:

 

 

åårh ja! Damn! jeg har set de 2 første film mange gange efterhånden :oops::engel::mrgreen:

 

hmm...må hellere skrive den på julegave listen :hmm:

Besvaret

Glæder mig også sindssygt til Breaking Dawn kommer i bio'en!! :klap:

 

 

Har kun den første bog, men de 3 andre er på ønskelisten, det er filmene så også!!

 

 

 

Der er bare 1 ting der er "galt" med de film.... Kan aldrig bestemme mig for om jeg helst vil have Edward eller Jacob i kanen :vedikke::vedikke:

 

 

 

 

 

 

:engel:

Besvaret

Make that 5 :blink:

 

:lun: Men det allerværste er, at den første halvdel af Breaking Dawn kommer om et år - men så skal man vente mega lang tid på sidste halvdel :evil::shock::cry:

Besvaret
Glæder mig også sindssygt til Breaking Dawn kommer i bio'en!! :klap:

 

 

Har kun den første bog, men de 3 andre er på ønskelisten, det er filmene så også!!

 

 

 

Der er bare 1 ting der er "galt" med de film.... Kan aldrig bestemme mig for om jeg helst vil have Edward eller Jacob i kanen :vedikke::vedikke:

 

 

 

 

 

 

:engel:

 

 

Ej come ON! :stupid: Selvfølgelig er det Edward der er lækrest :lun: Jacob har da en flot krop, men han ligner en gris :fornaermet:

 

 

ååårh ha da...ikke mere en 2 måneder siden jeg læste hele serien igen...kunne være man skulle gøre det igen :hmm::slem:

Besvaret
Ej come ON! :stupid: Selvfølgelig er det Edward der er lækrest :lun: Jacob har da en flot krop, men han ligner en gris :fornaermet:

 

Ai altså! Edward er konstant bleg-fjæs og totalt deprimerende :fornaermet: Og så bryder jeg mig ikke om hans tænder :mrgreen:

 

Jeg foretrækker sq Jacob, han ser både godt ud og er muntert selskab :cool:

Besvaret
Ai altså! Edward er konstant bleg-fjæs og totalt deprimerende :fornaermet: Og så bryder jeg mig ikke om hans tænder :mrgreen:

 

Jeg foretrækker sq Jacob, han ser både godt ud og er muntert selskab :cool:

 

tsk tsk... :rolleyes::fornaermet: Edward er totalt guddommelig smuk og bleg og bare muuums:lun: Jacob er aaalt for brun og bred :fornaermet: og med grissetryne! :drille:

Besvaret
tsk tsk... :rolleyes::fornaermet: Edward er totalt guddommelig smuk og bleg og bare muuums:lun: Jacob er aaalt for brun og bred :fornaermet: og med grissetryne! :drille:

 

Åh, hold din bøtte, nå :fornaermet:

 

Og Edward, guddommelig? NOT! Og bleg er altså ikke kønt :badr:

 

Så, nu hetzer vi hinanden :cool:

Besvaret
Åh, hold din bøtte, nå :fornaermet:

 

Og Edward, guddommelig? NOT! Og bleg er altså ikke kønt :badr:

 

Så, nu hetzer vi hinanden :cool:

 

 

:evil: SKAL DU SIGE JEG ER GRIM!!! :evil::fornaermet:

Besvaret
:evil: SKAL DU SIGE JEG ER GRIM!!! :evil::fornaermet:

 

Du ikk' lisså bleg som Edward, når han er blegest, nå! :mrgreen:

 

(og så er jeg også selv blev :lol:)

Besvaret
Du ikk' lisså bleg som Edward, når han er blegest, nå! :mrgreen:

 

(og så er jeg også selv bleg :lol:)

 

næææ det rigtigt nok! Men det var ikke det du skrev :fornaermet:

Besvaret
næææ det rigtigt nok! Men det var ikke det du skrev :fornaermet:

 

:drille:

 

Nu var det vampyrbleg, jeg ikke bryder mig om, ikk' tosse :mrgreen:

Besvaret
:drille:

 

Nu var det vampyrbleg, jeg ikke bryder mig om, ikk' tosse :mrgreen:

 

jaaaaja heeelt sikkert! :megaked:

Besvaret
Argh, lader dig bare blive i troen så :drille:

 

I'm in evil mode today :cool:

 

 

JA du er squ så! :evil:

 

 

Nå nu må vi hellere lade være med at spamme tråden mere :engel::mrgreen::lol:

Besvaret
Auch....:megaked:

 

Iiiih altså!

 

I skal bare misforstå, nå :fornaermet:

 

I'll take Edward over Jacob ANY day!!

 

new-moon-edward-jacob_l.jpg

 

Se bare hvor bleg han er! :mrgreen:

 

Jojo, han er mere elegant og majestætisk ud osv., men altså :fornaermet:

 

(og ja, :badr:-smileyen var altså for overdrivelsens skyld ;-) )

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.