Besvaret November 17, 201015 år comment_498147 Altså... Vi havde jo en New Moon tråd... Og en Eclipse tråd (BTW så kommer den på dvd lige om lidt :banan: De er jo igang med Breaking Dawn - så vi skal da selvfølgelig også have sådan en tråd - ikk' Breaking Dawn kommer i biffen 18.11.2011 - der er jo næsten præcis 1 år til. Så er det da ikke for tidligt at starte sådan en tråd.... Oooooog nu.... Billeder :klap: Rapporter
Besvaret November 17, 201015 år comment_498210 Fatter ikke hvorfor de skal være SÅ længe om at lave den film. Rapporter
Besvaret November 17, 201015 år comment_498255 Nej 3!! Synes det er helt vildt hensynsløst at de trækker den sådan i langdrag Glæææder mig til Eclipse udkommer på dvd så kan jeg da få stillet min sult lidt med at se og gense den en gang eller tyve Rapporter
Besvaret November 18, 201015 år Forfatter comment_499420 Nej 3!! Synes det er helt vildt hensynsløst at de trækker den sådan i langdrag Glæææder mig til Eclipse udkommer på dvd så kan jeg da få stillet min sult lidt med at se og gense den en gang eller tyve Åh den glæder jeg mig også super meget til!!! http://www.gucca.dk/dvd-film/the-twilight-saga-eclipse-deluxe-box_122450.php#karrusel :banan: Rapporter
Besvaret November 18, 201015 år comment_499452 Nej så er vi to!! Nej 3!! Synes det er helt vildt hensynsløst at de trækker den sådan i langdrag Glæææder mig til Eclipse udkommer på dvd så kan jeg da få stillet min sult lidt med at se og gense den en gang eller tyve NEJ 4!!! :slem: åårh ja! Damn! jeg har set de 2 første film mange gange efterhånden hmm...må hellere skrive den på julegave listen :hmm: Rapporter
Besvaret November 19, 201015 år comment_499487 Glæder mig også sindssygt til Breaking Dawn kommer i bio'en!! :klap: Har kun den første bog, men de 3 andre er på ønskelisten, det er filmene så også!! Der er bare 1 ting der er "galt" med de film.... Kan aldrig bestemme mig for om jeg helst vil have Edward eller Jacob i kanen :vedikke: Rapporter
Besvaret November 19, 201015 år comment_499495 Make that 5 :blink: Men det allerværste er, at den første halvdel af Breaking Dawn kommer om et år - men så skal man vente mega lang tid på sidste halvdel Rapporter
Besvaret November 19, 201015 år comment_499560 Synes det er SÅ unfair jeg skal vente SÅ længe på næste fix O_< Rapporter
Besvaret November 19, 201015 år comment_499571 Sys bare det værste er der ikke er en 5'er, JEG VIL HA MERE!!! Rapporter
Besvaret November 19, 201015 år comment_499579 Glæder mig også sindssygt til Breaking Dawn kommer i bio'en!! :klap: Har kun den første bog, men de 3 andre er på ønskelisten, det er filmene så også!! Der er bare 1 ting der er "galt" med de film.... Kan aldrig bestemme mig for om jeg helst vil have Edward eller Jacob i kanen :vedikke: Ej come ON! :stupid: Selvfølgelig er det Edward der er lækrest Jacob har da en flot krop, men han ligner en gris ååårh ha da...ikke mere en 2 måneder siden jeg læste hele serien igen...kunne være man skulle gøre det igen :hmm::slem: Rapporter
Besvaret November 19, 201015 år comment_499681 Ej come ON! :stupid: Selvfølgelig er det Edward der er lækrest Jacob har da en flot krop, men han ligner en gris Ai altså! Edward er konstant bleg-fjæs og totalt deprimerende Og så bryder jeg mig ikke om hans tænder Jeg foretrækker sq Jacob, han ser både godt ud og er muntert selskab Rapporter
Besvaret November 19, 201015 år comment_499685 Ai altså! Edward er konstant bleg-fjæs og totalt deprimerende Og så bryder jeg mig ikke om hans tænder Jeg foretrækker sq Jacob, han ser både godt ud og er muntert selskab tsk tsk... Edward er totalt guddommelig smuk og bleg og bare muuums:lun: Jacob er aaalt for brun og bred og med grissetryne! Rapporter
Besvaret November 19, 201015 år comment_499689 tsk tsk... Edward er totalt guddommelig smuk og bleg og bare muuums:lun: Jacob er aaalt for brun og bred og med grissetryne! Åh, hold din bøtte, nå Og Edward, guddommelig? NOT! Og bleg er altså ikke kønt Så, nu hetzer vi hinanden Rapporter
Besvaret November 19, 201015 år comment_499696 Åh, hold din bøtte, nå Og Edward, guddommelig? NOT! Og bleg er altså ikke kønt Så, nu hetzer vi hinanden SKAL DU SIGE JEG ER GRIM!!! Rapporter
Besvaret November 19, 201015 år comment_499700 SKAL DU SIGE JEG ER GRIM!!! Du ikk' lisså bleg som Edward, når han er blegest, nå! (og så er jeg også selv blev ) Rapporter
Besvaret November 19, 201015 år comment_499702 Du ikk' lisså bleg som Edward, når han er blegest, nå! (og så er jeg også selv bleg ) næææ det rigtigt nok! Men det var ikke det du skrev Rapporter
Besvaret November 19, 201015 år comment_499705 næææ det rigtigt nok! Men det var ikke det du skrev Nu var det vampyrbleg, jeg ikke bryder mig om, ikk' tosse Rapporter
Besvaret November 19, 201015 år comment_499706 Nu var det vampyrbleg, jeg ikke bryder mig om, ikk' tosse jaaaaja heeelt sikkert! Rapporter
Besvaret November 19, 201015 år comment_499708 jaaaaja heeelt sikkert! Argh, lader dig bare blive i troen så I'm in evil mode today Rapporter
Besvaret November 19, 201015 år comment_499711 Argh, lader dig bare blive i troen så I'm in evil mode today JA du er squ så! Nå nu må vi hellere lade være med at spamme tråden mere Rapporter
Besvaret November 19, 201015 år Forfatter comment_499715 Åh, hold din bøtte, nå Og Edward, guddommelig? NOT! Og bleg er altså ikke kønt Så, nu hetzer vi hinanden Auch.... Rapporter
Besvaret November 19, 201015 år Forfatter comment_499717 I'll take Edward over Jacob ANY day!! Rapporter
Besvaret November 19, 201015 år comment_499751 Auch.... Iiiih altså! I skal bare misforstå, nå I'll take Edward over Jacob ANY day!! Se bare hvor bleg han er! Jojo, han er mere elegant og majestætisk ud osv., men altså (og ja, -smileyen var altså for overdrivelsens skyld ) Rapporter
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.