Hop til indhold

Hej til hundefolket!


Gæst Nhøpse&Walter
 Share

Recommended Posts

Gæst Nhøpse&Walter

Hej alle sammen.

Ja, så er jeg også en af dem der er herinde - langt om længe! Ved jo at det er her det bliver udvekslet en masse viden og sjov om hunde, så jeg er glad for at komme med i "flokken".

 

Jeg har en Dansk-Svensk tæve, Nhøpse, på 3 år og en lille golden der hedder Walter på 9 uger. Så jeg keder mig sjældent i tiden :-D.

 

Glæder mig til at følge med i livet herinde, og at hilse på dem jeg kender og kommer til at kende.

 

Venlige hunde-hilsner

Anne-Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa AM!

Det var på tiden - utroligt der skal en Walter til før du tager dig sammen og titter herind :mrgreen: Men ak, bedre sent end aldrig!

 

Velkommen i hvert fald, til stedet hvor der udveksles masser af viden og sniksnakkes til den helt store guldmedalje... og hvor jeg holder pause® fra arbejde!

Du kender jo et par stykker herinde, og alle de andre er også ret hyggelige :-)

 

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle sammen.

Ja, så er jeg også en af dem der er herinde - langt om længe! Ved jo at det er her det bliver udvekslet en masse viden og sjov om hunde, så jeg er glad for at komme med i "flokken".

 

Jeg har en Dansk-Svensk tæve, Nhøpse, på 3 år og en lille golden der hedder Walter på 9 uger. Så jeg keder mig sjældent i tiden :-D.

 

Glæder mig til at følge med i livet herinde, og at hilse på dem jeg kender og kommer til at kende.

 

Venlige hunde-hilsner

Anne-Mette

 

Hurra :mrgreen:

 

Hej og velkommen til! Glæder mig til at møde Walter-dyret!

 

-Trine

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Nhøpse&Walter

Mange tak til alle :-P det varmer.

 

Kan berette at Walter kan være alene i 10 minutter uden Nhøpse, fatter en klikker og kan være i buret i 5 minutter. Elsker snegle - gerne skovsnegle, som suttes rene (mega klamt at få dem fra ham). Har dog svært ved sin Kong - men det er jo mad, så det er et spørgsmål om tid før klappen går op. Skal i gang med "Biltræning vol.3" om en lille halv time - er spændt, da jeg skal til møde i morgen -så det skal være en succes.

 

Nhøpse og Walter vinker til alle.

 

/A

Link til indlæg
Del på andre sites

JA! Hold da op - du er den første der har gennemskuet navnet! Fantastisk!

 

 

:mrgreen:

 

jeg gik i gymnasiet med nogen der havde et band der hed NHØPNB- Niels Henning Ørsted Pedersens Nevøs band :-D eller noget i den stil :mrgreen:

 

Så hver gang jeg ser at der står NHØP et eller andet sted så kommer jeg til at tænke på det band og på Niels Henning Ørsted Pedersen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...