Hop til indhold

Hund dygtigere end ejer...


Umulia
 Share

Recommended Posts

Jeg er ivrig - nogle vil sige næsten fanatisk :oops: - stensamler, og når jeg går på stranden og kikker ned, så er jeg tabt på omverdenen, må jeg indrømme.

Leroy er en dygtig dreng, han har allerede lært at gå og passe sig selv uden at lave ulykker, medens jeg finder sten. Jeg kikker kun op engang imellem for at se hvor han er, ellers regner jeg med at så længe jeg kan høre halsbåndet rasle, så er alt godt.

 

Her til formiddag gik vi så på stranden igen, og da vi har gået der lidt kommer Leroy pludselig hen til mig og sætter sig. Det er som regel et tegn til at der sker et eller andet, så jeg kikker op - og så går der en hest lige forbi os :shock:

 

Jeg får lynhurtigt snor på Leroy, men hvor var han dygtig at han kom hen til mig i stedet for at løbe efter hesten :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du nu liiiige låner tøserne en måneds tid - lover du så, at de opfører sig lige sådan?

 

Det kan jeg ikke love - jeg har i hvert fald ikke haft meget held med Vinnie :lol:

 

Seje, seje Leroy!

 

Sandheden er nok at en del af grunden til at han gør det er at han er en kylling ;-)

Men jeg vil så sige at sikkert på baggrund af den frygtelige oplevelse med stakkels Chili, der blev kørt over fordi hun ikke var sikker nok i indkald, har jeg trænet kontakt og indkald med Leroy i tide og utide. Håber at det også lidt er det, der har gjort ham til det lille dydsmønster han er :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...