Hop til indhold

Virkelig dårlig nyhed


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 180
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Nhøpse&Walter

Sidder med den vildeste klump i halsen! Hvor er jeg ked af det på jeres vegne - og den hårde tid I skal igennem. Tror ikke der findes noget værre for alle hundeejere. Alle positive og venlige tanker til jer...

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha, den besked håbede jeg bare ikke at vågne til :megaked: Jeg kender jer ikke, men jeg tænkte rigtig meget på jer i går og jeg føler virkelig med jer. At træffe det valg, at skulle sige farvel, er bare så hårdt. Også selvom man inderst inde godt ved, at det er den rigtige beslutning. Det gør det ikke nemmere. Det virker fuldstændig meningsløst og uretfærdigt.

 

Jeg kan nok ikke sige noget, der gør situationen nemmere, jeg vil nøjes med at sende masser af tanker og kram jeres vej :ae: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes i har truffet den rigtige beslutning - og jeg synes det er super flot at i har sat Buddha´s livskvalitet over jeres egne følelser:5up:

 

Når jeg læser om Buddha kan det ikke undgås at jeg kommer til at tænke på de hunde jeg selv har måtte sige farvel til på samme hårde og dybt frustrerende måde og ja sorgen kommer lige op til overfladen igen:megaked:

 

Men der kommer også en anden følelse, og det er den indre ro der fortæller mig at det var den rigtige beslutning jeg selv traf,for 1½ år siden og den indre ro giver plads til at mindes de glade stunder og oplevelser jeg også har haft med mine hunde, det gør det ikke mindre hårdt, men det gør det rigtigt, at vide at man har skånet sin hund for et liv i et smertehelvede:-)

 

Masser af trøst og kram herfra:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae::ae::ae::ae::kys:

Vi har selv været turen igennem, det er umådelig svært. Man føler ens hjerte bliver revet ud af brystet og flået i stykker:megaked::megaked:

 

Jeg er helt sikker på i har taget den rigtige beslutning:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor trist :megaked:

 

trods jeg aldrig har mødt ham/jer føler jeg næsten jeg kender jer. Har jo fulgt meget med i dine tråde og Buddha, vekslet hvalpeting med dig inde i hvalpetråden og synes bare det er så uretfærdigt for jer:megaked:

 

Samtidig synes jeg i har truffet den rigtige beslutning, selvom det bestemt ikke må have været nemt.

 

Håber i får sagt ordentligt farvel den den skønne Buddha :hjerte: :megaked::ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør mig uendelig ondt, at I er tvunget hertil :ae: :megaked: men samtidig er jeg ikke et sekund i tvivl om, at I gør det helt rigtige for Buddha :ae: og for det har I min fulde respekt :5up:

 

Den næste tid bliver frygtelig :megaked: :megaked: men jeg håber, at I igen får modet til at invitere en hund ind i jeres hjerter og jeres liv, det har I og den heldige udvalgte fortjent :ae: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked:jeg føler dybt i mit hjerte med jer der måtte det i gennem, og tager hatte af for den rigtige beslutning. har aldrig haft en hund med dette, selv om jeg havde pudler i 30 år, on nu har en chihuahua, men stod jeg i jeres sted ville jeg også gøre det samme som jer, den skal ikke lide på grund af at jeg elsker den.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi valgte at slutte det her mareridt hurtigt, så min lille elskede plysbold er allerede væk.

Vi har vågnet 1000 gange i nat, og tudet og tudet og tudet. Anders ringede til dyrlægen i morges og vi fik en tid kl. 9:30.

 

Tror Buddha begyndte at undre sig over hvorfor vi hele tiden pudsede næse. Han kom og slikkede os og så bare så sød ud, at det næsten ikke var til at bære.

 

Vi var så heldige at møde en af Buddhas legekammerater i morges som også har fået kennelhoste, så endelig en hund han kunne lege med. Vi satte ham i cyklen og kørte hen og legede i en park, lavede søge med ham med kylling og pølser, kyssede og krammede og totalt upædagogisk hjalp vi ham også med at jagte fugle.....

 

Vores dyrlæge spurgte selvfølgelig til hvem der havde lavet undersøgelsen, men da vi sagde nordmand, kbh hospital og ortopædisk kirug, sagde hun at hun stolede på at det han havde sagt var rigtigt.

 

Tvivlen nager mig helt vildt meget. Men tror ikke at jeg vil kunne tage en sådan beslutning igen om et år. Og vil det blive et godt år? Det aner jeg ikke, men nu er han væk, så finder aldrig ud af det. Har bare svært ved tanken om at byde ham smertestillende medicin med en masse bivirkninger som appetitløshed og kvalme.

 

 

Han fik sine yndlings ulækre sardiner i olie mens dyrlægen gav ham bedøvende middel og faldt i søvn i mine arme, jeg sad på gulvet med ham og kyssede ham og vi fortalte ham begge to hvor dygtig han var.

Det foregik meget meget roligt.

 

Det er nok den sværeste beslutning vi nogensinde har taget, og vi kommer til at savne ham SÅ meget. Selv alt hans gøen. Den var jo endelig begyndt at give mening. Kunne sige 1000 pæne ting om ham og endnu flere som jeg synes er forfærdeligt at han ikke kommer til at opleve, men det gør kun ondt værre for mig lige nu.

 

Jeg ved godt hvor svært det er at finde trøstende ord, men jeres omtanke betyder meget for os begge 2, og jeg skal nok gøre hvad jeg kan for at huske de gode stunder med ham, der har heldigvis været mange.

 

Lille søde dejlige Buddha, gid det ikke var gået sådan.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...