Hop til indhold

Virkelig dårlig nyhed


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 180
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det var synd..... :ae:

Men I har gjort det rigtige. I har ladet Buddha få fred. Han er blevet sparet for en masse smerter, indlæggelser og uforståelige behandlinger:(.

 

--Jeg har selv haft en berner med dårlige albuer for mange år siden. Han blev opereret, men han kom aldrig til at løbe løs mere. Det var han for dårlig til. Og få år senere døde han af en mavedrejning. Sikkert på grund af hans dårlige kondition fordi han ikke kunne tåle at røre sig:cry:.

 

Jeg håber at opdrætter også har taget konsekvensen og SOM MINIMUM ikke bruger samme parringskombination igen! Jeg går ud fra, at både hannen og tæven er HD-fri, men sygdommen kan springe led over.

I har også krav på erstatning fra opdrætter. Lad være med at tage en ny hvalp fra samme sted som erstatning. --Som I nu har oplevet, så er den økonomiske erstatning langt det mindste i jeres situation. Det værste er smerten over det skete.

Men opdrætter er ansvarlig for at sende en hvalp som Buddha ud i verden. Det er kun rimeligt, at I får jeres penge tilbage. Uanset hvor ked af det opdrætter selvfølgelig også er.

 

Hvis I -trods jeres slemme oplevelse-- drømmer om en ny lille Buddha, så kan I altså sikre jer bedre ved at kikke på en mulig hvalps familie i DKK's web-register. Man skal ikke kun kikke på forældrenes HD-status, men også på hvalpe fra tidligere kuld, og på bedsteforældre, og søskende til forældrene. Det er altsammen muligt på Hundeweb.

 

I har lært en masse ved at have haft Buddha. Han er ikke jeres sidste hund. Og I kan bruge alt hvad han har lært jer, i jeres fremtidige hundeliv.

 

I mødes ved Regnbuebroen..:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Med sorg,savn og smerte i sind bøjer vi nakken for nornernes bud.

En skæbne er slut og stille vi står for sammen at sige et sidste farvel.

 

Jeg er SÅ ked af det på jeres vegne,men på den anden side af bifrost vil han blive modtaget med kærlighed.

Den næste tid bliver trist,men huske ham og han vil leve for evigt i jeres hjerter.

 

M.v.h Jim.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lille Buddha, altså, hvor er jeg ked af det :megaked: Det er bare ikke fair og nok det, man frygter mest som hvalpeejer :megaked:

 

Nu er du på den anden side af regnbuebroen og er sikker på, at du hygger dig der, selvom der mangler noget... Men om mange år, kommer dette noget og I mødes igen og er uadskillige fra det øjeblik!

 

Til Buddha-mor og Buddha-far: :ae: Hvor må I have det hårdt, jeg kan slet ikke forestille mig det, sidder og tudbrøler, så tør slet ikke tænke på, hvordan I har det :megaked::ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kender jer ikke og er først lige blevet bruger af HF... Men hold da op hvor jeg føler med jer, sidder og stortuder.. Har selv lige mistet min alt for unge hund for en måneds tid siden, så ved hvor hårdt det er.. Kan ikke finde ord. Det gør mig ondt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa

:megaked:

Det er så smukt det i har gjort, til tros for jeres egen store sorg, så har i formådet at handle på den eneste måde som kunne forsvarets over for Buddha - Jeg håber jeg vil være i stand til at gøre det samme hvis jeg kommer i jeres situation.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...