Hop til indhold

Forum forslag


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Svar 458
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kunne godt bruge en underopdelig af Træningsforaet :genert:

 

Opdelingen skulle gå på dicipliner f.eks. Rally, Agility, Mark-/Jagtprøver, LP, DcHs prøveprogram, brugshundeprogrammerne BHP/IPO/PH, Ringtræning - så kunne kunne spørgsmål ect. rettet mod specifikke programmer lægges der, og spørgsmål om træning generelt kunne lægges, hvor de gør i dag.

 

Giver det mening :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne godt bruge en underopdelig af Træningsforaet :genert:

 

Opdelingen skulle gå på dicipliner f.eks. Rally, Agility, Mark-/Jagtprøver, LP, DcHs prøveprogram, brugshundeprogrammerne BHP/IPO/PH, Ringtræning - så kunne kunne spørgsmål ect. rettet mod specifikke programmer lægges der, og spørgsmål om træning generelt kunne lægges, hvor de gør i dag.

 

Giver det mening :genert:

 

Det gir mening - jeg tager den lige med admin og mod.gruppen:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne godt bruge en underopdelig af Træningsforaet :genert:

 

Opdelingen skulle gå på dicipliner f.eks. Rally, Agility, Mark-/Jagtprøver, LP, DcHs prøveprogram, brugshundeprogrammerne BHP/IPO/PH, Ringtræning - så kunne kunne spørgsmål ect. rettet mod specifikke programmer lægges der, og spørgsmål om træning generelt kunne lægges, hvor de gør i dag.

 

Giver det mening :genert:

 

Det synes jeg er en god idé. Så der er et subforum, der hedder "træning generelt" eller noget i den retning, og så opdeling efter de forskellige discipliner. :-)

 

Men husk HTM, ellers bliver jeg sur. :fornaermet::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Verdens mægtigste hundeejer måske???

 

Årh...... det vil jeg nu ikke betegne mig som :mrgreen:

 

eller måske bare aslan :vedikke: der er vel ikke andre der når derop alligevel :mrgreen:

 

Er du klar over hvor mange der har over 10.000 posts? Det er mange, så de er kun et stenkast efter mig.

 

Hvad med noget med Verdensherredømmet? :hmm:

 

Er det ikke det vi alle stræber efter? :mrgreen: Eller ihvertfald vores hunde :mrgreen:

 

det var faktisk ikke helt dumt :mrgreen: så har dorte også det endelige bevis på at aslan ikke har snuppet verdensherredømmet :lol:

 

 

Så kan han lærer det, og jeg kan.....på dårlige dage gå på HF og blive overbevist om at det virkelig ER mig der har the power :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Hej Admin

 

Er det muligt at man kan få den forumhenvisningsboks væk fra ens kontrolpanel? Jeg kan minimere den, men den er tilbage næste gang jeg bruger kontrolpanelet.

 

Det er irriterende at jeg skal scrolle ned for at se mine abbonerede tråde, når jeg sidder på min bærbare med 14 tommers skærm.

 

På forhånd tak

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne godt ønske mig en bjælke i bunden, hvor man kunne klikke sig videre til "nye indlæg" m.m... Synes det er træls at skulle scrolle heeele vejen op til tops igen, for at kunne komme videre - i hvert fald når man sidder med en lille bærbar...

Heeelt nede i bunden er der en blå bjælke, der står "Top", tryk der og siden hopper op til toppen :5up:

"Home" tasten på din pc skulle også kunne gøre det :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...