Hop til indhold

Forum forslag


Administrator
 Share

Recommended Posts

Jeg kunne godt ønske mig en bjælke i bunden, hvor man kunne klikke sig videre til "nye indlæg" m.m... Synes det er træls at skulle scrolle heeele vejen op til tops igen, for at kunne komme videre - i hvert fald når man sidder med en lille bærbar...

 

enig!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 458
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Heeelt nede i bunden er der en blå bjælke, der står "Top", tryk der og siden hopper op til toppen :5up:

"Home" tasten på din pc skulle også kunne gøre det :-)

 

Jeg bruge altid home eller page up... Så får min scrolle finger lidt fri :lol:

 

Hvad er det? :genert:

 

Jeg tænker sådan en der er i bunden af skærmen når der er nyheder :genert:

 

Det er en "mini chat", hvor man kan skrive korte beskeder/nyheder til hinanden!:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

At tråden bliver ved med at ligge øverst i det pågældende underforum, selvom der er nyere tråde/tråde med nyere indlæg.

Nååå, smart!

 

 

Tryk Cmd (også kendt som æbletasten alt efter hvor gammel din mac er) + pil op ;-)

Ha, har fundet to taster der kører siden hhv. helt op og helt ned! (skrå pil op/ned) :5up: Flot Korvis, efter så mange år med Mac... :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, den "top-knap" er da godt gemt..!!

 

"home"??? "pc"??? :vedikke: har sgida Mac... :lun:

 

 

Har jeg også o aller nederst på din HF side, i højre hjørne på den blå bjælke, står der TOP og når man trykker den, så hopper hele siden op :mrgreen:

 

Men cmd pil op fungere jo også fint :mrgreen:

 

 

 

 

 

Og ja, mac virker upåklageligt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årrrhh glæden ved ny pc :roll:

 

Nåh nu er jeg så irriteret at jeg håber en kan hjælpe. Jeg har tidligere haft problemer med at logge ind på families pc´ere. Når jeg har indtastet brugernavn og kodeord, så er jeg nødt til at trykke hjem, før den registrerer at jeg er logget ind :???:

 

Og så har der været problemer med at kontrolpanelet ikke opdaterer sig selv, når jeg trykker på det. Altså jeg læser en tråd og når jeg så trykker kontrolpanel igen, så står tråden stadig som ulæst i abbonerede tråde :vedikke: Det er først, hvis jeg bruger opdateringsknappen i IE9, at kontrolpanelet opdaterer.

 

Nåh de her ting har jeg kunnet leve med, når det kun har været på længerevarende besøg eller ferie osv.

 

Men nu har jeg fået ny pc og problemet er det samme på den her :damn: Jeg har windows 7 og IE9.

 

Jeg har en bærbar med windows 7 også, og der er nada problemer :vedikke:

 

Hvad dælan kan det være, der ikke er indstillet rigtigt?

 

Forslag vil modtages med kyshånd :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årrrhh glæden ved ny pc :roll:

 

Nåh nu er jeg så irriteret at jeg håber en kan hjælpe. Jeg har tidligere haft problemer med at logge ind på families pc´ere. Når jeg har indtastet brugernavn og kodeord, så er jeg nødt til at trykke hjem, før den registrerer at jeg er logget ind :???:

 

Og så har der været problemer med at kontrolpanelet ikke opdaterer sig selv, når jeg trykker på det. Altså jeg læser en tråd og når jeg så trykker kontrolpanel igen, så står tråden stadig som ulæst i abbonerede tråde :vedikke: Det er først, hvis jeg bruger opdateringsknappen i IE9, at kontrolpanelet opdaterer.

 

Nåh de her ting har jeg kunnet leve med, når det kun har været på længerevarende besøg eller ferie osv.

 

Men nu har jeg fået ny pc og problemet er det samme på den her :damn: Jeg har windows 7 og IE9.

 

Jeg har en bærbar med windows 7 også, og der er nada problemer :vedikke:

 

Hvad dælan kan det være, der ikke er indstillet rigtigt?

 

Forslag vil modtages med kyshånd :mrgreen:

 

 

problemet er sandsynligvis IE9 og/eller cookies indstillingerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

problemet er sandsynligvis IE9 og/eller cookies indstillingerne.

 

Tak Guano, hvad kan jeg ændre på cookiesindstillingerne? Jeg kan ikke fjerne IE9.

 

Ellers må det jo bare være firefox, jeg bruger til HF :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Guano, hvad kan jeg ændre på cookiesindstillingerne? Jeg kan ikke fjerne IE9.

 

Ellers må det jo bare være firefox, jeg bruger til HF :megaked:

 

Jeg tror jeg fandt ud af det, jeg har været nødt til at definere at HF må bruge cookies og nu virker det vist :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak Guano, hvad kan jeg ændre på cookiesindstillingerne? Jeg kan ikke fjerne IE9.

 

Ellers må det jo bare være firefox, jeg bruger til HF :megaked:

 

har ikke rørt IE siden 6.0 :lol: men ved IE8 havde mange problemer med hjemmesider og der kom et "fix" til, så prøv at tjek om der er nye opdateringer.

 

Men har du problemer på andre sider der skal gemme info?

 

men prøv det her

http://www.salonskovvang.dk/Kompatibelvisning.aspx

Link til indlæg
Del på andre sites

har ikke rørt IE siden 6.0 :lol: men ved IE8 havde mange problemer med hjemmesider og der kom et "fix" til, så prøv at tjek om der er nye opdateringer.

 

Men har du problemer på andre sider der skal gemme info?

 

men prøv det her

Kompatibel visning

 

Jeg takker mange gange, jeg fik en ide om, hvad jeg skulle gøre, da du nævnte cookies. Wee så er det igen en fornøjelse at bruge HF :mrgreen:

 

Har ikke haft problemer med andre sider, men har heller ikke besøgt så mange endnu :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan vi ikke få sådan en "Breaking news" linje oppe i toppen, hvor alle kan skrive nyheder eller vigtige oplysninger ind i :engel: Hvor en nyhed så bliver slettet efter 24 timer :engel:

 

Det synes jeg kommer ret meget an på hvad der anses for at være nyheder og vigtige oplysninger. HF er et hundeforum og er i forvejen ved at udvikle sig til en mudret sammenblanding af børneforum, spørge-jørgenforum og hvad vi ellers har, af ikke hunderelaterede emner efterhånden.

 

Der skal præciseres hvad der skal gælde. Bare min mening. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg takker mange gange, jeg fik en ide om, hvad jeg skulle gøre, da du nævnte cookies. Wee så er det igen en fornøjelse at bruge HF :mrgreen:

 

Har ikke haft problemer med andre sider, men har heller ikke besøgt så mange endnu :-D

 

Kan ikke huske om det er IE8 eller 9 der gav mig problemer, men hvis du på et tidspunkt oplever at blive logget ud af HF i utide (så IE sletter et nyt indlæg el lign :evil:), så skift til FireFox, det kører meget bedre! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan ikke huske om det er IE8 eller 9 der gav mig problemer, men hvis du på et tidspunkt oplever at blive logget ud af HF i utide (så IE sletter et nyt indlæg el lign :evil:), så skift til FireFox, det kører meget bedre! :5up:

 

Tak :-D Jeg bruger også FF, men det er lidt forskelligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...