Hop til indhold

Forum forslag


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 458
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Gæst kasper-9400

jeg ved ikke om den har været vendt den her :-D men har lavet en tråd og så ville jeg tilføje mere til min tekst men der var gået 30min og min tekst forsvandt :stupid:

 

hvorfor igennen admin ? hvorfor ikke holde det åben så man kunne rette ved fejl og mangler

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvorfor er knappen eller fanen "dagens indlæg" her ikke længere?

Jeg prøver om jeg kan vænne mig til "nye indlæg", men jeg kan ikke vænne mig til, at de tråde jeg har været inde og kigge i uden at svare bare forsvinder fra oversigten, da det hænder at jeg bagefter kommer i tanke om at jeg godt vil svare på tråden alligevel, eller læse sider jeg ikke nåede at læse i første omgang.

 

Jeg er ikke vant til at holde øje med hvilket fora tråde er postet i, når jeg læser i "Nye indlæg" og det kan derfor tage tid at finde ud af hvor tråden var postet. Det er nemlig langt fra altid det giver sig selv ud fra emnet.

 

Men jeg er holdt op med hele tiden at klikke på "Private beskeder" der nu har fået plads ved siden af "Nye indlæg" - Den plads "Dagens indlæg" havde førhen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil bare spørge om der er en grund til at der ikke længere er nogen medlemsliste? Savner den nemlig lidt indimellem...

 

Jeg mangler også medlemslisten. Jeg ville tilføje en som ven, men ved ikke hvordan jeg skal finde frem til personen?

 

De 2 største årsager til den er fjernet:

 

- Anvendes af spammere til at finde ofre

- Bruger unødigt mange ressourcer på serveren, og sløver derfor hele siden

 

Det kan være vi skal indføre den igen, hvis den savnes af mange herinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

De 2 største årsager til den er fjernet:

 

- Anvendes af spammere til at finde ofre

- Bruger unødigt mange ressourcer på serveren, og sløver derfor hele siden

 

Det kan være vi skal indføre den igen, hvis den savnes af mange herinde.

 

Kan godt se hvis den bruges til at spamme og bruger meget plads på serveren at den er lukket. Er der en anden måde at finde medlemmer på ?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst sunrise

Jeg vil gerne foreslå at der på racelisten under indstillinger tilføjes racen Galgo Español. (Der hvor der ude i venstre side for neden af ens profil, står hvilke racer man har)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Jeg vil gerne foreslå at der på racelisten under indstillinger tilføjes racen Galgo Español. (Der hvor der ude i venstre side for neden af ens profil, står hvilke racer man har)

 

Har du fået en Galgo? :hjerte: :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
  • 6 months later...

Jeg mangler virkelig at kunne Tagge andre personer i en tråd!

Jeg kender funktionen fra andre foras der køre på samme system, det fungere rigtig godt.

 

Dvs hvis jeg f.eks tagge Hewlett så skriver jeg @Hewlett - og så bliver hendes navn markeret - yderligere får vedkommende en meddelse om at jeg har tagget hende og i hvilken tråd jeg har.

Det samme hvis jeg citere en person så får personen også en meddelse om at jeg har citeret vedkomne.

 

Den eneste ulempe ved funktionen er at man ikke kan tagge personer med et mellemrum i deres navn - men tænker om det kan løses ved at alle bruges navne med mellemrum erstattes med et _ ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...