Hop til indhold

D&D siger hej


Gæst D&D
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Jeg er helt ny her - har dog ind i mellem søgt efter info her :-) Så her er en lille præsentation af mig og mine to hunde.

 

Jeg er 27 og bor selv med mine to labradorblandinger i et hus i en lille by på landet. Til daglig er jeg studerende og har et fritidsjob ved siden af.

 

Dixie er min store hund, en tæve på 6 år, der er en blanding af labrador og mynde. Dog kun 1/4 mynde, men aktivitetsniveau som en "hel" mynde :lol: Hendes farver bærer dog tydeligt præg af mynden! Hendes mor (halvt mynde) var helt sort med en lille hvid stribe på brystet så farverne har ligget gemt i generne :-)

 

Dexter er min han på snart 3 år. Han er en blanding af labrador, kleiner og noget ukendt. Hans mor var kun 9 mdr. gammel da hun blev gravid (første løbetid) og var stukket af og man ved derfor ikke hvem faderen er. Han er sort med et par hvide prikker på poterne og på brystet.

 

Og så billeder :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til jer :vinken:

Ser ud til at være søde hunde !

 

Tak :-)

 

Narj jeg er ikke så flittig til at poste billeder, så det er nok ikke dem du har set flest af :blink: Men kan lige se om jeg har nogen her på computeren for god ordens skyld :-)

 

Hmm - ikke fair at du ved hvem jeg er og jeg ikke ved hvem du er :lol: Men ja, vil meget gerne se billeder :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Nej, det er det vel ikke.. Hmm, kunne ikke finde nogle billeder, men jeg hed perlen88 inde på det andet forum.. Siger det dig noget? :-)

 

Ja det navn har jeg set :blink:

 

Velkommen herfra også! :vinken:

 

Dejlige vovser :lun:

 

Tak og tak :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til dig og dine hundebasser. :vinken:

 

Velkommen til. De ser bare for dejlige ud! :lun:

 

:vinken:velkommen til dig og dine dejlige hunde:banan:

 

Velkommen til dig og dine skønne hunde :lun:

 

Tak til jer alle :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe - de to kender jeg, hejjjj Dixie og Dexter :lun:. Eller, sådan da. Jeg føler jeg kender dem, fordi det er mig, der har lavet deres to sengepuder :-D.

Vinke-vinke, så kom vi også herind.

 

Og du er totalt yndlingshundeperson lige nu :hjerte: De ligger der hele tiden - jeg har så lagt et ekstra tæppe henover dem da de fik et marvben den anden dag, så puderne ikke blev svinet for meget til :genert:

 

Velkommen til :)

 

Tak :-)

 

Velkommen til, og skønne hunde:vinken:

 

Tak - de er mine babier :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...