Hop til indhold

Hvilken race vil du have, når du bliver gammel


sonja77
 Share

Recommended Posts

Som overskriften siger: Hvilken race vil du have, når du bliver gammel og ikke længer kan gå lige så lange ture med hunden og måske heller ikke på andre måder kan aktivere den lige så meget?

 

Jeg forestiller mig, at jeg som gammel kone kunne trisse rundt med en af disse racer:

 

shi tzu

chi

mops

pekingeser

 

Og det er altså ikke fordi jeg mener, at de nævne racer bare er "gammelkoneracer". :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må nok se i øjnene, at det ikke fortsætter i den størrelse jeg har nu, når jeg bliver gammel :megaked:

 

Men så tænker jeg lidt på DSG, cocker spaniel (Nura-type :lun:) eller måske en cavalier...

 

Mest tror jeg dog, at det bliver en DSG... Ved ikke hvorfor, for jeg er egentlig ikke til korthårshunde..

 

Der er ikke andre racer jeg kan forestille mig med, hvis vi går ned i den størrelsesordent :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forelsker mig gang-på-gang i:

 

Cavalieren, især B/T udgaven :hjerte:, men en Shih Tzu i korthårs punker udgave falder jeg også for :hjerte:, eller en mindre Puddel udgave med langt rasta-hår :hjerte:, eller Carin Terrieren og dens kække haleføring og sprælske glimt i øjnene :hjerte:

 

Jeg tror i det heletaget jeg falder for de aktive hunde både i store og små udgaver og når jeg bliver så gammel at mine knæ ikke længere vil bære mig og jeg sidder i min røde el-scooter, er der ingen hindringer for at jeg også skal have en hund der vil elske at komme med ud i det blå, et par timer eller tre :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen

Ja jeg ved ikke lige med mig, jeg er jo gammel og ikke så godt gående mere

kan dog stavre rundt i naturen og lade Laika om at farte rundt efter alt og intet

så jeg overvejer at beholde hende til jeg bliver de 72 år så er hun 12 år og nok ikke så intereseret i at gå langt mere

og kan vi ikke klare det må vi begge til dorkor dyr og blive aflivet, for vi kan lige som ikke undvære hinanden

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Uhhh det ved jeg ikke... der er jo laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid til:lol:...

 

Men umiddelbart så tror jeg at jeg får svært ved at holde mig fra samojeden..:lun:... så den er jeg sikker på at jeg holder fast i..:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...