Hop til indhold

Månedens hund januar 2010 "Hunde, der hjælper til"


Administrator
 Share

Recommended Posts

MÅNEDENS HUND JANUAR 2010

 

Denne månedes kategori: "Hunde, der hjælper til".

(Hunde der hjælper mennesker med praktisk arbejde.)

 

HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. januar kl. 20.00 for at deltage. Afstemningen på de indsendte billeder starter dagen efter.

 

KUN ét billede af samme hund, kan deltage pr.måned i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. For at begrænse billederne og forøge stemmerne på de indsendte billeder, er det kun tilladt at deltage med én hund. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i dit fotoalbum

 

KUN 1 billede i tråden - ellers er det umuligt at overskue for dommerpanelet - vil du bruge et andet billede end det første, skal dette udskiftes i samme indlæg.

 

Denne måneds kategori er valgt af november måneds vinder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænker om kategorien kan blive mere forklaret?

Det er den sætning om "praktisk arbejde", som forvirrer mig lidt i forhold til de billeder der er blevet postet her. Jeg synes billederne er skønne, men vil bare lige tjekke om det er fint med billeder i den dur eller om de falder uden for kategorien?

Det med støvkosten ligner mere en kær Karla, som synes det er sjovt at tage kosten. Man kunne jo sige at hun hjælper med at bære kosten hen til en, når man skal støve af. Men tror næppe hun selv støver af :slem:

Duen der bliver båret synes jeg falder fint ind under hvordan jeg definerer kategorien. :-D

Billedet med Khaki og den store STORE gren er super grinern, men kunne ikke forestille mig at det er brænde? Ligner mere en hund, som har det sjovt og ikke bærer den gren så langt :mrgreen:

 

Det er ikke ment som løftet pegefinger eller jeg skal være irriterende, men vil bare gerne vide hvilket slags billede jeg kan poste uden at blive overrasket over at billedet ikke bliver medtaget i konkurrencen alligevel :confused:

 

- hvis ens hund samler affald op på ture og tager med hjem, ville sådan et billede blive godkendt?

- hvis ens hund hjælper, hvis man ikke fysisk kan nå hende/ham? F.eks. hvis man skal give halsbånd på eller hilse/sige farvel?

 

:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tænker om kategorien kan blive mere forklaret?

Det er den sætning om "praktisk arbejde", som forvirrer mig lidt i forhold til de billeder der er blevet postet her. Jeg synes billederne er skønne, men vil bare lige tjekke om det er fint med billeder i den dur eller om de falder uden for kategorien?

Det med støvkosten ligner mere en kær Karla, som synes det er sjovt at tage kosten. Man kunne jo sige at hun hjælper med at bære kosten hen til en, når man skal støve af. Men tror næppe hun selv støver af :slem:

Duen der bliver båret synes jeg falder fint ind under hvordan jeg definerer kategorien. :-D

Billedet med Khaki og den store STORE gren er super grinern, men kunne ikke forestille mig at det er brænde? Ligner mere en hund, som har det sjovt og ikke bærer den gren så langt :mrgreen:

 

Det er ikke ment som løftet pegefinger eller jeg skal være irriterende, men vil bare gerne vide hvilket slags billede jeg kan poste uden at blive overrasket over at billedet ikke bliver medtaget i konkurrencen alligevel :confused:

 

- hvis ens hund samler affald op på ture og tager med hjem, ville sådan et billede blive godkendt?

- hvis ens hund hjælper, hvis man ikke fysisk kan nå hende/ham? F.eks. hvis man skal give halsbånd på eller hilse/sige farvel?

 

:oops:

 

Da jeg foreslog kategorien tænkte jeg på Liva, der bærer varer hjem for Dorte :mrgreen: eller hunde, der lukker skabe, henter ting i hjemmet (min egen Robin gav mig klemmerne, når jeg hængte tøj op) - sådanne ting. Men selvfølgelig hjælper hunde med alt muligt andet også - så mon ikke stemmerne afgør det i sidste ende?

Link til indlæg
Del på andre sites

Da jeg foreslog kategorien tænkte jeg på Liva, der bærer varer hjem for Dorte :mrgreen: eller hunde, der lukker skabe, henter ting i hjemmet (min egen Robin gav mig klemmerne, når jeg hængte tøj op) - sådanne ting. Men selvfølgelig hjælper hunde med alt muligt andet også - så mon ikke stemmerne afgør det i sidste ende?

 

var også såen jeg tolkede det :-D

 

Er helt sikkert med på at stemmerne afgør det, men ville bare være ærgerligt hvis folk får postet et billede og så først opdager til afstemningen at det ikke har fået lov til at komme med...det ville jo være super ærgerligt...

 

- er kun derfor jeg spør :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

var også såen jeg tolkede det :-D

 

Er helt sikkert med på at stemmerne afgør det, men ville bare være ærgerligt hvis folk får postet et billede og så først opdager til afstemningen at det ikke har fået lov til at komme med...det ville jo være super ærgerligt...

 

- er kun derfor jeg spør :genert:

 

Er glad for du spørgte :mrgreen: så slap jeg for at være den der lød emsig og pernittengryn igen! :engel::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Imponerende, det der knitre-plastik får det værste frem i Petrine :engel:

 

Hehe.. Luna bærer det lige så fint. Indimellem skal jeg lige tage det fra hende, så hun lige kan få lidt fugt tilbage i munden, så nupper hun den igen og så går vi videre:lol: Vi har et lille kvarters gåtur hjem fra Netto og hun bærer det hele vejen.

 

Også mad fra burger king og mcD bærer hun. Det må dælme være svært for hende med al den duft:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...