Splinten, mor og mig Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Hej alle Vi skal afholde adfærdskursus for kommende instruktører m.m. hos DKK i Sabro i weekenden. Vi mangler lidt statisthunde både lørdag og søndag. Hundene skal lørdag bruges til at studere adfærd ved møder og søndag til håndtering af de nye instruktører. Anyone i nærheden af Århus??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Desværre, men kommer I en dag til sjælland, så skal jeg gerne hjælpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Denne tråd havde nær været dobbeltpostet Men op med sig Astagatoren og jeg kommer, og Splinten med Vilya Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 heh - jeg skal jo selv med, så Karla kan ikke komme ps. er varmen blevet sat til i det store rum i det nye klubhus? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Hvornår på dagen er det sådan ca.? Måske mysla og jeg kan nå det:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Kunne du ikke komme med lidt flere detaljer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Det er ca. mellem 13 og 15 lørdag - her skal kursisterne studere den adfærd hundene viser ved møder med andre hunde samt mennesker. Dvs. det er med egen fører. Søndag er det mellem 11 0g 12.30 - her skal kursisterne håndtere hunden forstået på den måde, at de skal opnå kontakt samt indlære en simpel øvelse, som hunden ikke kan i forvejen. Her skal hundene altså kunne håndteres af andre, men føreren må gerne kigge på! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Søndag skal man vist nok påregne til cirka 13.00 Adressen er: Stillingvej 26, Sabro. Der vil være kaffe til fremmødte, og mulighed for hyggelig hundesnak med ligesindede. Hundene kan få mødt en masse andre søde og rare hunde! Jeg skal nok medbringe kage hvis det kan lokke flere til Jeg er goood til at bage når det kommer over mig! Tilmelding sendes gerne med navn på fører, navn på hund, race og alder til enten Splinten eller jeg selv! Vi ville virkeligt værdsætte Jeres hjælp - meget!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Jeg kommer ... men jeg skal på kussus - så jeg har ingen hund med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Hm så det må gerne være en kropumulig hund der trækker helt vildt og en ejer der er lidt blank? Eller skal man have styr på sin hund? For det er alt afgørende for om jeg kan dukke op Men bortset fra det kan Tacco godt håndteres af andre :5up: Ikke så meget kagen der trækker men mere muligheden for at få sat nogle ansigter på nogle folk herinde fra Hov må hellere tilføje at der er flere ting der skal gå op i en højere enhed for at vi kan melde os Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Nej, man behøver bestemt ikke have vild og voldsom styr på sin hund Det har vi andre i hvert fald ikke Håber I kan komme, kunne være hyggeligt at se Jer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sofus123 Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Hej:-D Det lyder virkelig spændende. Hvis kæresten er med, så vil Sofus og jeg gerne stille op:mrgreen: Men hvis vi tilmelder os, er det så for begge dage? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Hader arbejde - men forsøger desperat at komme derud søndag for en stund, bare for at sige Harj! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Hej:-D Det lyder virkelig spændende. Hvis kæresten er med, så vil Sofus og jeg gerne stille op:mrgreen: Men hvis vi tilmelder os, er det så for begge dage? Nej, hvis I bare kan en af dagene så ville det også være helt super! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sofus123 Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Nej, hvis I bare kan en af dagene så ville det også være helt super! Juhuu han var med på den:banan: Så Sofus og jeg vil gerne hjælpe! Jeg sender lige en besked med oplysninger:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Nej, man behøver bestemt ikke have vild og voldsom styr på sin hund Det har vi andre i hvert fald ikke Håber I kan komme, kunne være hyggeligt at se Jer! det er jo så løgn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 det er jo så løgn Nopes - så sandt som det er sagt! Det eneste vi gerne ser er, at du sørger for at han ikke tromler de andre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Nopes - så sandt som det er sagt! Det eneste vi gerne ser er, at du sørger for at han ikke tromler de andre Hm er du klar over hvor en udfordring, det er i sig selv 35 kg understimuleret dampbarn med løse poter Er der et sted man kan komme ind i varme og sidde ned? Mærkeligt spørgsmål, men det er af hensyn til babyøglen som nok ville være nødt til at komme med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 35 kg understimuleret dampbarn med løse poter har du stjålet min Ridgeweiler? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Hm er du klar over hvor en udfordring, det er i sig selv 35 kg understimuleret dampbarn med løse poter Er der et sted man kan komme ind i varme og sidde ned? Mærkeligt spørgsmål, men det er af hensyn til babyøglen som nok ville være nødt til at komme med Jeg kender lidt til problematikken... Engang imellem Ja, jeg regner med at lave vores gamle klubhus til varmestue så hundene også kan få lidt varme Det nye hus vil ligeledes være åbnet, men her er der desværre hunde forbudt! Babyøgler er dog velkomne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 har du stjålet min Ridgeweiler? Njaa Tacco har vist bare haft en lidt for god jul Eller som jannik forklarede Gudrun, så er det en elektronisk fejl der sker på vægte hvert år til nytår, de er simpelthen ikke gearet til et nyt år så de kommer til at vise 2-3 kg for meget. Vores egen badevægt har samme problem Jeg kender lidt til problematikken... Engang imellem Ja, jeg regner med at lave vores gamle klubhus til varmestue så hundene også kan få lidt varme Det nye hus vil ligeledes være åbnet, men her er der desværre hunde forbudt! Babyøgler er dog velkomne Super, det bliver nok for koldt for det lille myr at sidde i bilen i så lang tid. Er der en af dagene i helst vil have vi kommer? Vi har pt ingen planer så vi kan puttes ind hvor der er mest behov, tror ikke vi kan overskue at komme begge dage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Jamen det bestemmer I selv Skulle jeg nævne en dag, så er søndag den der var mest behov ved - så vidt jeg kunne se! Der skal han håndteres af en elev og ikke så meget af Jer Njaa Tacco har vist bare haft en lidt for god jul Eller som jannik forklarede Gudrun, så er det en elektronisk fejl der sker på vægte hvert år til nytår, de er simpelthen ikke gearet til et nyt år så de kommer til at vise 2-3 kg for meget. Vores egen badevægt har samme problem Super, det bliver nok for koldt for det lille myr at sidde i bilen i så lang tid. Er der en af dagene i helst vil have vi kommer? Vi har pt ingen planer så vi kan puttes ind hvor der er mest behov, tror ikke vi kan overskue at komme begge dage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Jamen det bestemmer I selv Skulle jeg nævne en dag, så er søndag den der var mest behov ved - så vidt jeg kunne se! Der skal han håndteres af en elev og ikke så meget af Jer Jamen så er vi på søndag :5up: Så er vi også fri for at blamere os, vi lader den stakkels kursist om at tumle øglen Ej faktisk er han rimelig hurtig oppe i hovedet hvis bare man kan fange hans interesse. Jeg medbringer selv godbidder til ham, han må jo ikke få ret meget forskelligt. Det er vel ikke noget problem??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Det er helt fint og I instruerer selvfølgeligt bare eleven i ikke at give andet Glæder mig til at se Jer! Gider du smide en pb med oplysningerne? Så har jeg det samlet nemlig det er jeg bedst til at administrere Jamen så er vi på søndag :5up: Så er vi også fri for at blamere os, vi lader den stakkels kursist om at tumle øglen Ej faktisk er han rimelig hurtig oppe i hovedet hvis bare man kan fange hans interesse. Jeg medbringer selv godbidder til ham, han må jo ikke få ret meget forskelligt. Det er vel ikke noget problem??? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 11, 2010 Rapporter Share Besvaret Januar 11, 2010 Det er helt fint og I instruerer selvfølgeligt bare eleven i ikke at give andet Glæder mig til at se Jer! I lige måde :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts