Hop til indhold

Statister søges

Splinten, mor og mig
 Share

Recommended Posts

Hej alle

Vi skal afholde adfærdskursus for kommende instruktører m.m. hos DKK i Sabro i weekenden.

Vi mangler lidt statisthunde både lørdag og søndag. Hundene skal lørdag bruges til at studere adfærd ved møder og søndag til håndtering af de nye instruktører.

Anyone i nærheden af Århus???

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ca. mellem 13 og 15 lørdag - her skal kursisterne studere den adfærd hundene viser ved møder med andre hunde samt mennesker. Dvs. det er med egen fører.

Søndag er det mellem 11 0g 12.30 - her skal kursisterne håndtere hunden forstået på den måde, at de skal opnå kontakt samt indlære en simpel øvelse, som hunden ikke kan i forvejen. Her skal hundene altså kunne håndteres af andre, men føreren må gerne kigge på!

Link til indlæg
Del på andre sites

Søndag skal man vist nok påregne til cirka 13.00 :-)

Adressen er: Stillingvej 26, Sabro.

Der vil være kaffe til fremmødte, og mulighed for hyggelig hundesnak med ligesindede. Hundene kan få mødt en masse andre søde og rare hunde!

Jeg skal nok medbringe kage hvis det kan lokke flere til :mrsgreen: Jeg er goood til at bage når det kommer over mig!

Tilmelding sendes gerne med navn på fører, navn på hund, race og alder til enten Splinten eller jeg selv!

Vi ville virkeligt værdsætte Jeres hjælp - meget!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hm så det må gerne være en kropumulig hund der trækker helt vildt og en ejer der er lidt blank? Eller skal man have styr på sin hund?

For det er alt afgørende for om jeg kan dukke op :mrgreen:

Men bortset fra det kan Tacco godt håndteres af andre :5up:

Ikke så meget kagen der trækker men mere muligheden for at få sat nogle ansigter på nogle folk herinde fra :mrgreen:

Hov må hellere tilføje at der er flere ting der skal gå op i en højere enhed for at vi kan melde os :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sofus123
Nej, hvis I bare kan en af dagene så ville det også være helt super!

Juhuu han var med på den:banan:

Så Sofus og jeg vil gerne hjælpe! Jeg sender lige en besked med oplysninger:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nopes - så sandt som det er sagt! Det eneste vi gerne ser er, at du sørger for at han ikke tromler de andre :-D

Hm er du klar over hvor en udfordring, det er i sig selv :mrgreen:

35 kg understimuleret dampbarn med løse poter :mrgreen:

Er der et sted man kan komme ind i varme og sidde ned? Mærkeligt spørgsmål, men det er af hensyn til babyøglen som nok ville være nødt til at komme med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hm er du klar over hvor en udfordring, det er i sig selv :mrgreen:

35 kg understimuleret dampbarn med løse poter :mrgreen:

Er der et sted man kan komme ind i varme og sidde ned? Mærkeligt spørgsmål, men det er af hensyn til babyøglen som nok ville være nødt til at komme med :mrgreen:

:lol: Jeg kender lidt til problematikken... Engang imellem :-D

Ja, jeg regner med at lave vores gamle klubhus til varmestue så hundene også kan få lidt varme :-) Det nye hus vil ligeledes være åbnet, men her er der desværre hunde forbudt!

Babyøgler er dog velkomne ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

har du stjålet min Ridgeweiler? :mrgreen:

Njaa Tacco har vist bare haft en lidt for god jul :oops:

Eller som jannik forklarede Gudrun, så er det en elektronisk fejl der sker på vægte hvert år til nytår, de er simpelthen ikke gearet til et nyt år så de kommer til at vise 2-3 kg for meget. Vores egen badevægt har samme problem :mrgreen:

:lol: Jeg kender lidt til problematikken... Engang imellem :-D

Ja, jeg regner med at lave vores gamle klubhus til varmestue så hundene også kan få lidt varme :-) Det nye hus vil ligeledes være åbnet, men her er der desværre hunde forbudt!

Babyøgler er dog velkomne ;-)

Super, det bliver nok for koldt for det lille myr at sidde i bilen i så lang tid.

Er der en af dagene i helst vil have vi kommer? Vi har pt ingen planer så vi kan puttes ind hvor der er mest behov, tror ikke vi kan overskue at komme begge dage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det bestemmer I selv :-)

Skulle jeg nævne en dag, så er søndag den der var mest behov ved - så vidt jeg kunne se! Der skal han håndteres af en elev og ikke så meget af Jer :-)

Njaa Tacco har vist bare haft en lidt for god jul :oops:

Eller som jannik forklarede Gudrun, så er det en elektronisk fejl der sker på vægte hvert år til nytår, de er simpelthen ikke gearet til et nyt år så de kommer til at vise 2-3 kg for meget. Vores egen badevægt har samme problem :mrgreen:

Super, det bliver nok for koldt for det lille myr at sidde i bilen i så lang tid.

Er der en af dagene i helst vil have vi kommer? Vi har pt ingen planer så vi kan puttes ind hvor der er mest behov, tror ikke vi kan overskue at komme begge dage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det bestemmer I selv :-)

Skulle jeg nævne en dag, så er søndag den der var mest behov ved - så vidt jeg kunne se! Der skal han håndteres af en elev og ikke så meget af Jer :-)

Jamen så er vi på søndag :5up:

Så er vi også fri for at blamere os, vi lader den stakkels kursist om at tumle øglen :mrgreen:

Ej faktisk er han rimelig hurtig oppe i hovedet hvis bare man kan fange hans interesse.

Jeg medbringer selv godbidder til ham, han må jo ikke få ret meget forskelligt. Det er vel ikke noget problem???

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er helt fint og I instruerer selvfølgeligt bare eleven i ikke at give andet :-)

Glæder mig til at se Jer!

Gider du smide en pb med oplysningerne? Så har jeg det samlet nemlig :-) det er jeg bedst til at administrere

Jamen så er vi på søndag :5up:

Så er vi også fri for at blamere os, vi lader den stakkels kursist om at tumle øglen :mrgreen:

Ej faktisk er han rimelig hurtig oppe i hovedet hvis bare man kan fange hans interesse.

Jeg medbringer selv godbidder til ham, han må jo ikke få ret meget forskelligt. Det er vel ikke noget problem???

Link til indlæg
Del på andre sites