Hop til indhold

Huckie har meget brug for.......


Hailey
 Share

Recommended Posts

........Krydsede fingre og poter og masser af positive tanker nu :syg:

 

I går begyndte han med at gå på 3 ben. Det højre bagben var trukket lidt op og sad bare der, han ville ikke støtte på det.

 

Jeg har lige været ved dyrlægen med ham, fordi jeg frygtede at det var korsbåndet, selvom han ikke viser nogen tegn på smerte.

 

Dyrlægen mente ikke at det var korsbåndet, men muligvis en nerve det er galt med, da der skulle meget til før han reagerede på at hun nappede i poten.

 

Jeg skal aflevere ham i morgen tidlig til røntgen af ben og ryg.

 

Samtidig skal han have lavet test af nyrer og lever, samt en komplet blodanalyse, da han har tabt sig voldsomt meget (igen)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 86
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Uha det gjorde Luna også i sommers:cry: Dyrlægen mente det var hendes knæ. Efter hendes overfald fik hun også problemer med hasen. Jeg tror der er sket det at i forbindelse med overfaldet har hun forsøgt at beskytte knæet og derfor fået lavet noget ved hasen. Det var lissom en forstuvelse

iflg Ken Lindblad på Fakse dyreklinik

 

Vi krydser alt for Huckie

Link til indlæg
Del på andre sites

PS, bare et skud i tågen, jeg læste lige noget om for høj produktion af tyroxin (fra skjoldbruskkirtlen), der stod at det kunne give en hyperaktiv, tynd, følsom overfor varme hund. Det skulle ikke være ligeså "almindeligt" som for lav produktion.

Det tjekkes vist ved blodprøve, måske er det en af tingene Huckie skulle tjekkes for?

Tænkte bare at nogle gange er det rart at have tænkt over nogle af symptomerne på forskellige ting inden man står ved dyrlægen.

 

I hvert fald held og lykke :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg kan "håbe" at det "kun" er det. Så er det bare at finde en "egnet" kiropraktor i nærheden af Hjørring :vedikke:

 

Jae... Så vidt jeg ved skal du til Århuskanten der er nogle dyrlæger som har uddannet sig til kiropraktor, blandt andet Darly Egelind/lund? og en jeg ikke husker navnet på i Lystrup på Dyreklinik Nord hedder den vist.

 

Og så er der også Gudrun Frantsen i Viby som kan mange ting

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...