Hop til indhold

"81 hunde aflivet efter vanrøgt"


Gæst Mette1107
 Share

Recommended Posts

Gæst Mette1107
ja det er det, minder om de udsendelse fra animal planet med dyrepolitiet i usa...

 

Var lige præcis også min tanke.... :cry: - sådan noget sker bare ikke i Danmark tænker man, men jo det gør det så....

 

Kan slet slet ikke rumme hvad de 81 små skæbner har været igennem psykisk og fysisk :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes det er forfærdeligt synd for hundene, men jeg kan alligevel heller ikke lade være med at have ondt af den gamle dame. Hun må jo være psykisk syg, og åbenbart er der ingen der har interesseret sig nok for hende, til at de tidligere har grebet ind overfor at hende og hundene levede i lort til knæene :cry:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er en sørgelig historie, som jeg er enig i ligner det man ser fra Animal Planet :shock:

 

Hvordan kan det lade sig gøre ?

Olsker er jo en MEGET lille by, og bor damen bare en smule udenfor, ja så er det ikke sikkert der overhovedet er nogle der har kendt til det.

 

EB skriver:

Den 70-årige kvinde, som ejede ejendommen og hundene, er, siger politikommissæren, en eneboer-type, som næppe har haft kontakt med de sociale myndigheder, og som også nu, efter at politiet har reageret på de bizarre forhold, afviser at samarbejde med disse myndigheder.

 

Det kunne måske være noget af forklaringen :vedikke:

 

Men synd er det - både for hunde og damen.

Link til indlæg
Del på andre sites

For mig lyder det besynderligt at ingen ansvarsfulde mennesker ikke har kendt til disse forfærdelige forhold.

 

De kan være rigtig gode til at skjule det. Jeg så en udsendelse om den dansk "dyresamler" (animal hoarder på engelsk). Udadtil virkede alt fint, hun var altid ren og pæn i tøjet. Hun inviterede ikke folk hjem (havde vist heller ikke så meget familie), men hun tog ud og ordnede de ting, hun skulle, og ingen der kendte hende, fattede mistanke. Da hun så døde og man åbnede til hendes lejlighed, var der et utal af hunde, katte, kaniner, marsvin osv. De havde tydeligvis levet der i årevis og kom aldrig ud. Alting var ødelagt af deres afføring. Man fandt også skeletter af døde dyr, der havde boet i lejligheden hos hende, bl.a. en abe og en hest!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tessa&Molly
De kan være rigtig gode til at skjule det. Jeg så en udsendelse om den dansk "dyresamler" (animal hoarder på engelsk). Udadtil virkede alt fint, hun var altid ren og pæn i tøjet. Hun inviterede ikke folk hjem (havde vist heller ikke så meget familie), men hun tog ud og ordnede de ting, hun skulle, og ingen der kendte hende, fattede mistanke. Da hun så døde og man åbnede til hendes lejlighed, var der et utal af hunde, katte, kaniner, marsvin osv. De havde tydeligvis levet der i årevis og kom aldrig ud. Alting var ødelagt af deres afføring. Man fandt også skeletter af døde dyr, der havde boet i lejligheden hos hende, bl.a. en abe og en hest!

 

:confused: :damn:

 

Jeg vil altid undre mig over at den slags kan ske..

Link til indlæg
Del på andre sites

De kan være rigtig gode til at skjule det. Jeg så en udsendelse om den dansk "dyresamler" (animal hoarder på engelsk). Udadtil virkede alt fint, hun var altid ren og pæn i tøjet. Hun inviterede ikke folk hjem (havde vist heller ikke så meget familie), men hun tog ud og ordnede de ting, hun skulle, og ingen der kendte hende, fattede mistanke. Da hun så døde og man åbnede til hendes lejlighed, var der et utal af hunde, katte, kaniner, marsvin osv. De havde tydeligvis levet der i årevis og kom aldrig ud. Alting var ødelagt af deres afføring. Man fandt også skeletter af døde dyr, der havde boet i lejligheden hos hende, bl.a. en abe og en hest!

 

Alligevel imponerende hvis hun først har smuglet heste ind, og derefter holdt den i lejligheden, uden at naboerne har opdaget det! Kan du ikke finde et link til en artikel om sagen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

85 hunde og ingen har opdaget? Det tror jeg simpelhen ikke på..Enten er det vildt overdrevet eller også må folk da have vidst det..85 hunde æder temmelig meget foder...Hvor har hun fået det fra? Hvordan har hun fået det hjem? Uanset hvad hun så har fodret med må der alligevel skulle en del til..

Hvilke hunde var det? Ikke engang 85 chihuahuaer kan gø lydløst

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Renésj
85 hunde og ingen har opdaget? Det tror jeg simpelhen ikke på..Enten er det vildt overdrevet eller også må folk da have vidst det..85 hunde æder temmelig meget foder...Hvor har hun fået det fra? Hvordan har hun fået det hjem? Uanset hvad hun så har fodret med må der alligevel skulle en del til..

Hvilke hunde var det? Ikke engang 85 chihuahuaer kan gø lydløst

 

Der er billeder her og det er sgu ikke kønt :-(

 

81 aflivede hunde - dr.dk/Regioner/Bornholm/Nyheder/Bornholm

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, ellers skrev jeg ikke sådan.

 

Vedkommende havde kennelmærke og var racerepræsentant i sin kreds

 

 

:shock: :shock: :shock:

 

Ja, så er det ihvert på sin plads at DKK undersøger, hvorfor de ikke har opdaget dette...

 

Jeg kommer til at tænke på, at hvis hun havde opdræt, så må der da ha' været hvalpekøbere, som har undret sig? Eller de har måske bare fået udleveret hvalpen på en p-plads i nærheden?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...