Hop til indhold

HURRA


Gæst ENVY
 Share

Recommended Posts

Min dygtige pinscherpige fylder 2 år idag :D

 

Jeg har det faktisk slet ikke sådan at nej tænk hun bliver 2 år, jeg tænker mere tilbage på vores tid indtil nu, og nej hvor er Kahlúa bare blevet en dygtig og god hund. Hun er dejlig :oops:

 

Hun har fået et lammeskind i fødselsdagsgave, det skal hun have i min nye lejlighed 8) Hun elsker det allerede :D

 

Om lidt skal hun selv med til slagteren, som er forberedt på vores besøg :lol: Der er lagt lammehjerter og lammekotteletter til side :wink: Og så plejer han jo at give os (hende) jeg ved ikke hvor meget andet med så nu må vi se.

 

Senere skal vi på musejagt :lol: og så skal hun selvfølgelig have hjertesøg :D

 

Smukke-1.jpg

 

Dobber.jpg

 

closeup4.jpg

 

Lua_lber_i_vand0-1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak allesammen :D -og hvor er det en fin pinscher der spiller klaver :shock::lol:

 

Tillykkerne er hermed givet videre :wink:

 

Vi har haft en dejlig dag. Lua har vist fået for meget hjerte :lol: lammekotteleten ligger i hvert til fald begravet i kurven :lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

hjælp er hun blevet 2 ÅR! Hold da op hvor tiden flyver. Nu er hun jo helt voksen og alting :lol:

 

Stort tillykke med din store pige :banan:

 

Jaaa 2 år... Stor voksen hund :shock::lol:

 

Ja tiden flyver afsted, I er jo mange debatører der er fulgt os siden hun var 4 måneder. Det var der jeg startede med at komme på den anden debat :wink:

 

 

 

Tak for alle tillykkerne :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
hjælp er hun blevet 2 ÅR! Hold da op hvor tiden flyver. Nu er hun jo helt voksen og alting :lol:

 

Stort tillykke med din store pige :banan:

 

Jaaa 2 år... Stor voksen hund :shock::lol:

 

Ja tiden flyver afsted, I er jo mange debatører der er fulgt os siden hun var 4 måneder. Det var der jeg startede med at komme på den anden debat :wink:

 

 

 

Tak for alle tillykkerne :D

 

Det kan jeg sagtens huske :lol:

 

Hun er dejlig, havde i en god dag?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...