Hop til indhold

Månedens hund februar 2010 "Genbrugshund med barn/børn"


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst LouiseBS
Jeg er 100% enig med Guanomo :5up: Jeg synes at det er død tarveligt at sidde og tude over kategorierne. Endelig er der en der virkelig har tænkt sig om og lavet en kategori som kan tilgodese en gruppe af hundeejere (genbrugshunde som ikke har en kinamands chance for at være med når der er hvalpebilleder på programmet) og så skaber det så meget piveri over det ene og det andet. Vi har haft den diskussion en gang (da kategorien blev annonceret første gang) og jeg synes at det er dødtarveligt over for vinderen og vælgeren af kategorien at starte den op igen :evil: Medmindre kategorien bare er "hund" så vil der altid være nogen som ikke kan være med, ud over dem som ikke har nogen endnu, men vi kan jo så lade dem google et billede for at undgå uretfærdighed?? :rolleyes:

Hvad med at læne sig tilbage og nyde de billeder der kommer af nogle skønne hunde med søde børn på og så satse på at kunne deltage næste gang? :vedikke:

 

Hvis jeg husker rigtigt så har der ikke i det halve år jeg har været medlem været en hvalp der har vundet, 2 gange har der været en halp på billedet men også en voksen, så umiddelbart virker det ikke for mig som om at genbrugshundene ikke har en chance.

Og personligt ville jeg heller aldrig vælge en kategori der hedder hvalpe, da jeg ville mene det var en smule unfair.

 

Men jeg må sige, Aslan, at jeg elsker ideen med børn, godt tænkt. :blink:

 

Er selvfølgelig lidt ked af at jeg ikke kan være med, men håber helt klart at der kommer en kategori mere med børn :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Med to hunde som jeg har haft fra hvalp og med to hunde som er genbrugshunde.. ja så hyler jeg altså kun over det med barnet... dem har jeg altså ingen af :slem: (har ikke plads til børn med alle de hunde):lol:

Men der er kommet nogle rigtig gode foto som jeg da helt klart har fundet et par imellem så får min stemme :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst BeagleDog

Sally flyttede ind hos mig da hun var 2½ år, efter at hendes forrige mennesker pludselig opdagede de havde hundeallergi :hmm:

På billede her er hun sammen med min gode vens adoptivsøn - Lukas :engel:

Mit genbrugsguld (hvor heldig kan man være..) er den største af de to.

 

Ikke lige det bedste billede - men det er fotografens skyld ikke modellernes :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Min ældste beagle, Charlie var 2½ år da jeg fik ham. Han er jordens mest engleblide hund, stille og rolig - så vi har som familie aldrig fortrudt at vi tog ham ind i familien. Vi fik hurtigt en hvalp og til sommer venter vi en hvalp mere. Charlie er nu 5 år.

 

Her er min yngste søn med Charlie:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sally flyttede ind hos mig da hun var 2½ år, efter at hendes forrige mennesker pludselig opdagede de havde hundeallergi :hmm:

På billede her er hun sammen med min gode vens adoptivsøn - Lukas :engel:

Mit genbrugsguld (hvor heldig kan man være..) er den største af de to.

 

Ikke lige det bedste billede - men det er fotografens skyld ikke modellernes :-)

 

Det billede gælder vist ikke :engel: der må kun være én hund på billedet med mindre kategorien siger andet. Og selvom de kan være som vores børn så tror jeg ikke den kan godkendes :blink::lol:

 

Der er så mange med genbrugshunde som ikke har børn, og det ville jo ikke være fair hvis man kunne gøre sådan :vedikke: så kunne jeg også tage et billede af MIT barn (læs: hunden) og min venindes genbrugshund :blink:

 

(gider ikke høre at jeg er pernittengryn igen, reglerne gælder vel alle)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har jo Bailey der flyttede ind da hun var 4 måneder.

(Hun er dog kommet i hjemmet af og til fra helt lille, da hun var "svigerdatterens" hund til at starte med)

 

Synes det er rigtig svært at vælge det rigtige billede :damn:

Jeg er nu nede på 3, men skal altså have sorteret to fra inden d. 20.

 

Hvilke to skal jeg pille ud :vedikke:

 

Edit: Med lidt hjælp har vi, Bailey og jeg, besluttet at stille op med dette billede, som der var en der meget sigende kaldte:

"Et billede af hundekærlighed"

Billedet er fra vores sejltur på kanalerne omkring Amsterdam i sommers.

Resten af billederne kan ses her

HF_MH_02_1.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...