Hop til indhold

Hvor sover din hund?


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Ærhm...

 

Først sov han i sin kurv, i gangen.... Det synes vi så alligevel ikke var helt fair, og at det egentlig var synd for ham.

 

Så han fik lov at komme ind i soveværelset - Men skulle blive på gulvet.

 

Meeen... Så sneg han sig op i fodenden i sengen og lå jo egentlig stille og roligt der, uden at genere.

 

Nu sover han så allerhelst lige mellem os, og snupper helst en af vores hovedpuder, og får lov til det, for det er jo så hyyyyggeligt :lun:

 

Heldigvis har han så meget pels, at det hurtigt bliver for varmt, så han fortrækker til fodenden af sengen igen, hvor det er lidt køligere :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 72
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Altså nu ejer Aslan jo verdensherredømmet!

 

 

Så om aftenen når jeg går i seng siger jeg

 

"spring" og aslan ligger sig på gulvet.

 

Så kommer martin i seng, han laver plads til aslan og siger

 

"kom så da"

 

Aslan rejser sig op, går over til martins side og ligger hovedet på sengen og sukker................og så står han så der..........indtil martin har sagt

 

"jamen så kom da" en milliard gange, så går aslan over og ligger sig på gulvet :mrgreen:

 

 

 

 

 

Så om natten, npr vi ligger aller bedst, og ville - teoretisk set - kunne vågne op udvilet, møver hunden sig op og ligger sig gerne oven på min føder eller martins knæ :mrgreen:

 

Når vi så siger

 

"ned"

 

kommer der sådan en underlig brummende (ej knurre) lyd, lidt smasken, et suk, og så flytter vi os sådan verdens herren kan få sin søvn :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

Om dagen må han ligger alle andre steder end sofaen :5up: og der tager han gerne alle andre steder end sofaen :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Det er faktisk lidt forskelligt.. men hun får rykket sig rundt et par gange om natten... starter som regl under min seng... så går hun ind i stuen og ligger under min mor og fars seng... derefter går hun nogle gange ud i gangen på det kolde klinke gulv (man skulle jo nødig få hedeslag:lol:).. så ligger hun sig nogle gange op i en af sofaerne eller i sin egen sofa..

 

Jeg tror også bare at jeg konkluderer at hun sover hvor hun vil.. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

De sover ovenpå mig...når jeg smider mig på sengen kan de ikke komme tæt nok på...så er der to hunde ovenpå...:mrgreen:

 

Men sover ofte på sofaen, så er det én hund i lænestol og en hund på mig...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sally sov den første nat fint i sin kurv, lige ved siden af mig:-D - jeg havde en hånd hos hende når hun møflede lidt rundt. Næste morgen da jeg kom ind fra badet - så vupti - lå hun i sengen:hmm:- min kæreste kunne selvfølgelig ikke stå for hende :lol: ( meeen - var det ikke ham der sagde nej til hund i sengen?! :slem:) De næste 4 mdr sov hun i mit hår :lun:- og fik sin egen hovedpude, over min. Men så begyndte hun at hoppe ned fra sengen:cry:. Sover nu om natten i sin kurv, på sin pude, eller tæppe i soveværelset ....men det værste er at hun er begyndt at ville ned i stuen om natten :cry: - hun skal bæres ned, og vækker mig! hun skal ikke tisse - bare væk fra far og mor :fornaermet:- lidt fortidligt at blive teenager!!!

Om dagen sover hun hvor hun vil. Ynglingstedet er, på mors mave på sofaen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har i en anden tråd med samme emne skrevet:

 

Bailey må være i hele huset.

Om dagen/aftenen ligger hun i sofaen, hvis der er dyne eller tæppe på (er en lys lædersofa)

Hvis der ikke er, stiller hun sig op og piver indtil vi kommer med en dyne til hende.

Om natten sover hun for det meste i sengen og putter hovedet helt ind til skulderen:

bailey_f1-albums-bailey-picture10833-a.jpg

 

- evt. på hendes dyne der ligger ved siden af hvis det er for varmt.

 

Så lige der også var en ældre tråd om det - med en lille afstemning.

http://www.hunde-forum.dk/debat/1467-hvor-sove-dine-hund-e.html

Redigeret af Bailey_f1
Slåfejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Skipper ligger på et tæppe ved siden af vores seng. Før jeg fik ham var det meningen han skulle sove i stuen:stupid: ......men det kan jeg altså ikke få mig selv til:lun: I sengen kommer han dog ikke!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst TwiggLJoy

på sin store bløde pude ved siden af min seng, eller bare på gulvet ved siden af min seng når det er sommer og for varmt til tæppe el. lign :engel:

 

hun er dog blevet set slumrende i min seng når jeg ikke er hjemme:rolleyes: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Endelig lykkedes det at få Viclingen til at skippe at sove med katten og sove sammen med os i sengen :-D Så der sover han nu, og har gjort det siden d. 2/2 :banan: Men han er stadig sig selv :roll:, og vil ikke gå i seng uden at få en godbid for det (akkurat lissom han gider ud og gå uden at få godbidder for det). Når han så er inde i soveværelset, ihhh så er det jo dejligt synes han, men for at rejse sig og gå derind, så skal der 5 kr i automaten :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Felix har en madras med hundetæppe på i soveværelset, og en kurv med dyne i stuen. Han veksler mellem de to steder gennem dagen, men når jeg går i seng, lægger han sig i soveværelset. Flytter så også rundt i løbet af natten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Akira må sove hvor hun har lyst.. hun sover forskellige steder i løbet af natten.. Hendes kurv i soveværelset, vores seng sammen med os, på gulvet, på sofaen og hendes kurv i stuen.. :mrgreen:

 

Elsker bare at ligge og putte med hende, men hun er ikke rigtig en putte hund.. hun ligger sig gerne i fodenden, og er meget svær at få kaldt op i hovedenden af sengen.. hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

I soveværelset sover Sofus sover somregel i vores seng under Kims dyne hele vinteren, om sommeren kan han dog godt finde på at ligge i sin "katteseng" ved siden af vores seng, Daisy sover på en kæmpe dyne på gulvet. Om dagen Sover Daisy og Sofus på deres kæmpe hunde sækkepude, deres tæppe, eller deres lammeskind som de elsker, det ligger lige oven på en af gulvvarmerne, så det er altid dejligt varmt, men Daisy sover også gerne på gulvet og Sofus sover også gerne i sofaen.
:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mie med Laika

Det meste af natten sover Laika i gangen foran hoveddøren (den pelsede vagthund:genert:). Hun starter med at ligge i fodenden af sengen men der bliver hurtigt for varmt så hun ligger sig ud i gangen.

Om dagen sover hun i sengen, i gangen, i stuen, udenfor, på mine fødder :lun: osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fætter sover i en hundeseng ved siden af min kæreste. Han må hverken komme op i sengen eller sofaen. har dog en mistanke om at han alligevel engang imellem er oppe i min kærestes side, for der lugter virkelig af hund! :???:

 

Kan da godt se at det er hyggeligt med en hund i sengen, men synes altså også at det er lidt ulækkert.... eller også skal jeg bare skifte sengetøj oftere? ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Asta sover i sengen på min højre. Hun ligger på ryggen splattet helt ud, op af siden af mine ben :lun: En sjælden gang imellem går hun i sit bur, om det er fordi hun får det varmt eller fordi hun ved at hun bliver bedt om at gå derind hvis hun vågner om natten og begynder at gå rundt eller larme, ved jeg ikke :genert:

 

Engang havde hun en god idé om at hun skulle sove imellem min kæreste og jeg, den idé fandt vi ikke halvt så fantastisk som hun gjorde, så hun fik begrænset sin plads og holder sig nu på min højre side :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...