Hop til indhold

Månedens hund marts 2010 "Leg med sne"


Administrator
 Share

Recommended Posts

MÅNEDENS HUND MARTS 2010

 

Denne månedes kategori: "Leg med sne".

 

HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. marts kl. 20.00 for at deltage. Afstemningen på de indsendte billeder starter dagen efter.

 

KUN ét billede af samme hund, kan deltage pr.måned i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. For at begrænse billederne og forøge stemmerne på de indsendte billeder, er det kun tilladt at deltage med én hund. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i dit fotoalbum

 

KUN 1 billede i tråden - ellers er det umuligt at overskue for dommerpanelet - vil du bruge et andet billede end det første, skal dette udskiftes i samme indlæg.

 

Denne måneds kategori er valgt af januar måneds vinder.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 96
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fin kategori, men jeg har lige et opklarende spørgsmål.

Altså øh, hvordan "leg med sne"? :???: skal hunden lege med sneen, som i: hoppe efter snebolde eller lign. eller må den godt bare "være ude at lege" i sneen? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

MÅNEDENS HUND MARTS 2010

 

Denne månedes kategori: "Leg med sne".

 

HUSK at kandidat billederne skal være online i denne tråd senest den 20. marts kl. 20.00 for at deltage. Afstemningen på de indsendte billeder starter dagen efter.

 

KUN ét billede af samme hund, kan deltage pr.måned i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. For at begrænse billederne og forøge stemmerne på de indsendte billeder, er det kun tilladt at deltage med én hund. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i dit fotoalbum

 

KUN 1 billede i tråden - ellers er det umuligt at overskue for dommerpanelet - vil du bruge et andet billede end det første, skal dette udskiftes i samme indlæg.

 

Denne måneds kategori er valgt af januar måneds vinder.

 

Jeg mener da, at kategorien var "Hundeleg i sne", ikke "Leg med sne"? :hmm: I hvert fald spurgte jeg kategorivælger, om det måtte være et billede af to hunde, der legede sammen i sneen, og det måtte det godt. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu skrev vinderen bare dette i afstemningstråden, deraf min forvirring :blink:

 

Vi er en måned bagud, og ja, det er lidt forvirrende. :blink: Februars kategori var valgt af decembers vinder, marts-kategorien er valgt af januars vinder og næste måneds kategori vil så være valgt af februars vinder (dvs. det bliver uldtotter), mens marts-vinderens kategori først kommer til maj. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er en måned bagud, og ja, det er lidt forvirrende. :blink: Februars kategori var valgt af decembers vinder, marts-kategorien er valgt af januars vinder og næste måneds kategori vil så være valgt af februars vinder (dvs. det bliver uldtotter), mens marts-vinderens kategori først kommer til maj. :vedikke:

 

nnnå, så forstår jeg det bedre :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er en måned bagud, og ja, det er lidt forvirrende. :blink: Februars kategori var valgt af decembers vinder, marts-kategorien er valgt af januars vinder og næste måneds kategori vil så være valgt af februars vinder (dvs. det bliver uldtotter), mens marts-vinderens kategori først kommer til maj. :vedikke:

 

Det har jeg løsningen på: Det skal bare være den samme der vinder to måneder i træk, så kan vi komme tilbage til den gamle køreplan ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har jeg løsningen på: Det skal bare være den samme der vinder to måneder i træk, så kan vi komme tilbage til den gamle køreplan ;-)

 

He he, det var du smart, hva'? :mrgreen:

 

Faktisk havde jeg tænkt, at hvis jeg vinder en måned, ville jeg afstå fra at lave en ny kategori, så vi kom tilbage på sporet. Måske en anden vil gøre det samme? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fin kategori, men jeg har lige et opklarende spørgsmål.

Altså øh, hvordan "leg med sne"? :???: skal hunden lege med sneen, som i: hoppe efter snebolde eller lign. eller må den godt bare "være ude at lege" i sneen? :hmm:

 

Jeg mener da, at kategorien var "Hundeleg i sne", ikke "Leg med sne"? :hmm: I hvert fald spurgte jeg kategorivælger, om det måtte være et billede af to hunde, der legede sammen i sneen, og det måtte det godt. :vedikke:

 

Er forvirret, må der eller må der ikke være flere hunde på samme billede?

 

Det er leg i sne. Der må være 2 hunde, hund og mennesker.. Leg i sne, der skal bare være minimum en hund:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm, æv, jeg har sq ikke rigtig nogle gode snelegebilleder... Entet er motivet skævt eller også er belysningen dårlig...

 

Men går tricks under leg (det er et rent hyggetricks, så det er lidt leg jo :engel: )? Har et dejligt billede af Møffe, som jeg så vil deltage med, nemlig :lun:

 

Det er jo op til dig, at tolke ordet leg. Og derefter til dem, der stemmer i konkurrencen:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...