Hop til indhold

Borderbanden og Chi'er on the road


Tweesa
 Share

Recommended Posts

Var lige ude og lufte vores cirkus - Trine har flere billeder, tror jeg...

 

 

[media]

[/media] - Vilya som kogte af efter Dolph havde sagt hun ikke måtte være i hans numse, og Splint/Kimmi der... laver et hul.

 

 

Bitten og Dolph

Ooog Vilya

Link til indlæg
Del på andre sites

Er iøvrigt træt af at Dolph giver mig hjerteproblemet! Bang bang bang, så er ens lille hund spunset af ud over kæmpe klippesten, hvor han iøvrigt hopper rundt som om det da er noget man gør hver dag!

Man kan også godt hoppe ned fra de høje sten, DET gør da ingenting!

 

Men Bitten snublede i et border collie poteaftryk i sandet, det var fandme sjovt

Link til indlæg
Del på andre sites

Er iøvrigt træt af at Dolph giver mig hjerteproblemet! Bang bang bang, så er ens lille hund spunset af ud over kæmpe klippesten, hvor han iøvrigt hopper rundt som om det da er noget man gør hver dag!

Man kan også godt hoppe ned fra de høje sten, DET gør da ingenting!

:shock::shock:

 

Men Bitten snublede i et border collie poteaftryk i sandet, det var fandme sjovt

 

Looool:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er iøvrigt træt af at Dolph giver mig hjerteproblemet! Bang bang bang, så er ens lille hund spunset af ud over kæmpe klippesten, hvor han iøvrigt hopper rundt som om det da er noget man gør hver dag!

Man kan også godt hoppe ned fra de høje sten, DET gør da ingenting!

 

hallooo - han havde 3 lækre borderdamer han skulle imponere jo :slem:

 

 

Men Bitten snublede i et border collie poteaftryk i sandet, det var fandme sjovt

 

Og fordi det er Bitten - så er jeg sikker på, at hun gjorde det med værdighed :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he... fik du ikke video af der, hvor mine hunde gik rul-sig-i-sneen-amok?

 

Bitten.... krænket!

 

DSC_0001.JPG

 

 

Flyvende Splint :shock:

 

DSC_0005.JPG

 

Ahhh, solstråle :lun:

 

DSC_0008.JPG

 

DSC_0009.JPG

 

Mr. Lover.... :hjerte:

 

DSC_0011.JPG

 

Og tja... en eller anden tilfældig hund på stranden, som ingen ville kendes ved :confused:

 

DSC_0018.JPG

 

Bitten undrer sig en del over den...

 

DSC_0022.JPG

 

DSC_0025.JPG

 

 

DSC_0027.JPG

 

Dolph og Bitten (og Tweesas sko, der sneg sig med på en del billeder)

 

DSC_0028.JPG

 

Beauty :lun:

 

DSC_0030.JPG

Redigeret af Splinten, mor og mig
Link til indlæg
Del på andre sites

Ser bare ud til at have været en super hyggelig tur :5up: :lun:

He he... fik du ikke video af der, hvor mine hunde gik rul-sig-i-sneen-amok?

 

Bitten.... krænket!

 

Flyvende Splint :shock:

 

Ahhh, solstråle :lun:

 

Mr. Lover.... :hjerte:

 

Og tja... en eller anden tilfældig hund på stranden, som ingen ville kendes ved :confused:

 

Bitten undrer sig en del over den...

 

Dolph og Bitten (og Tweesas sko, der sneg sig med på en del billeder)

 

Beauty :lun:

 

 

  1. F

 

Øhm... Den der hund ingen ville kendes ved... Kom den nogensinde på land igen? :confused::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tænker også om i ringede til falck? det er da noget skidt med sådan en løs hund i vandet som ingen vil kendes ved :confused:

 

Måske det er sådan ligesom der er noget der hedder en havkat, så er det her bare en søhund :hmm:

 

Nej, men jeg har hørt at den muligvis er set i en sø i Skotland :confused::mrgreen::mrgreen:

 

Sese den afskyelige søhund :shock:

 

 

 

 

 

Tror nu alligevel gerne jeg ville fiske sådan en op :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

er jeg den eneste... '

 

eller...

 

for jeg er imponeret over den plads Vilya(?) laver på videoen :lun::hjerte::lun:

 

Os der hænger ud med den bande er bare.. ligesom.. blevet vandt til at de har en voldsom lækker klisterplads.. Hvis man er heldig laver Vilya æslet på Trine, og bakker i en plads hos en selv - i håb om mad, forståes :klap:

 

Når Kimmi så apporterer et pindsvin jævner det så hele sagen ud igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hint.... hun er helt vildt glad for mad (og hjernevasket helt fra 8 ugers alderen til at der med 99% sikkerhed falder godbidder af, når bare man sætter sig venstre ben) :mrgreen:

 

Og ja, det er Vilya :5up:

cujo er også tosset med mad da ....har forsøgt at hjernevaske ham de 2 år vi har haft... men kan bare ikke gøre som dig .. så tag imod ros uden undskyldninger :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

den hund i vandet som ingen vil kendes ved, det er ihvertifalde IKKE kimmi :mrgreen:

 

 

Og så er billedet af Hr D og bitten bare SÅ vidunderligt :lun:

 

Vi snakkede meget om, at den da faktisk lignede hende... men blev så enige om, at Verdens Klogeste Hunderace vel godt kan regne ud, at det ikke er smart at bade i vand, der på en god dag er 0 grader.... Så Kimmi kan det jo ikke være, vel?

Link til indlæg
Del på andre sites

cujo er også tosset med mad da ....har forsøgt at hjernevaske ham de 2 år vi har haft... men kan bare ikke gøre som dig .. så tag imod ros uden undskyldninger :fornaermet:

 

Ok, så tak da :oops:

 

Men jeg tror nu sagtens du kunne gøre som mig - det er bare enormt vigtigt for mig, at mine hunde er helt sikre i plads... til gengæld kan de ikke gå i snor, f.eks. Det er bare ikke vigtigt nok for mig! Så jeg er vildt imponeret over folk, der bare kan dappe en tur med deres hund roligt daffende ved siden af :5up: Det kaldes prioritering, tror jeg :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...