Hop til indhold

Eclipse


Lykkeliv
 Share

Recommended Posts

  • Svar 287
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så skal jeg alligevel ikke ind at se Eclipse alene. :klap:

 

Jeg har en kollega, som jeg sidste sommer fik til at læse bøgerne. Hun blev selvfølgelig hooked og har også set filmene. Hun har heller ikke nogle veninder, der er Twilightfans (hun er midt i 40'erne, og i hendes vennekreds er det kun børnene, der er til Twilight :mrgreen:), så nu har vi aftalt at gå ind at se den samme til premieren. Vi flekser tidligt ud fra arbejde, så vi kan se 13-forestillingen og altså være de allerførste til at se den. :klap2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skal jeg alligevel ikke ind at se Eclipse alene. :klap:

 

Jeg har en kollega, som jeg sidste sommer fik til at læse bøgerne. Hun blev selvfølgelig hooked og har også set filmene. Hun har heller ikke nogle veninder, der er Twilightfans (hun er midt i 40'erne, og i hendes vennekreds er det kun børnene, der er til Twilight :mrgreen:), så nu har vi aftalt at gå ind at se den samme til premieren. Vi flekser tidligt ud fra arbejde, så vi kan se 13-forestillingen og altså være de allerførste til at se den. :klap2:

 

Hvor godt! :5up:

 

Ej undskyld...men fik det her billede i hovedet :oops:

 

3755594814_b37db7b484.jpg

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

*lol* Tonki... Jeg synes det er fantastisk at du er crossed over på den måde :klap: Kan du huske hvor ofte du har drillet vi andre med ham Edward selv efter du havde hoppet på Twilight-bølgen :lol:

 

Jaaa...men altså han ser squ også ret dum ud på temmelig mange billeder :genert: men lige det der....:slem: haba haba AUUUUUUUU :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lige kommet fra biografen, hvor jeg har set Eclipse!!

 

 

 

smiley_forelsket.gif Åh gud hvor er Edward lækker, og den måde han kan se på Bella... *smelte smelte smelte* Hvorfor er alle mænd ikke sådan...

 

 

 

*suk*

 

 

 

 

 

 

 

 

Må jeg foreslå at tage den sene film. Jeg var inde og se den kl 18:30 og der var FYLDT med småtøser...

Sad på anden række og på 3. sad der de mest ubehøvlede snottøser der snakkede, larmede, bøvsede højt, osv... Til sidst fik jeg nok og vente mig rumdt og spurgte om de ikke kunne tie lidt stille. Pænt men bestemt.

Det jeg fik tilbage var "sure kælling" og så begyndte den ene at skubbe gentagne gange til min stoleryg ...Så blev jeg gal!!!

Vendte mig HELT rundt, kiggede hende i øjnene. "Klokken er ved at være mange, skal du ikke hjem i seng?!?!?"

 

 

 

Ja så synkede jeg lige så kavt, men hun fattede budskabet og jeg kunne nyde Edward og Jacob de sidste 15 min...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lige kommet fra biografen, hvor jeg har set Eclipse!!

 

 

 

smiley_forelsket.gif Åh gud hvor er Edward lækker, og den måde han kan se på Bella... *smelte smelte smelte* Hvorfor er alle mænd ikke sådan...

 

 

 

*suk*

 

 

 

 

 

 

 

 

Må jeg foreslå at tage den sene film. Jeg var inde og se den kl 18:30 og der var FYLDT med småtøser...

Sad på anden række og på 3. sad der de mest ubehøvlede snottøser der snakkede, larmede, bøvsede højt, osv... Til sidst fik jeg nok og vente mig rumdt og spurgte om de ikke kunne tie lidt stille. Pænt men bestemt.

Det jeg fik tilbage var "sure kælling" og så begyndte den ene at skubbe gentagne gange til min stoleryg ...Så blev jeg gal!!!

Vendte mig HELT rundt, kiggede hende i øjnene. "Klokken er ved at være mange, skal du ikke hjem i seng?!?!?"

 

 

 

Ja så synkede jeg lige så kavt, men hun fattede budskabet og jeg kunne nyde Edward og Jacob de sidste 15 min...

 

Aii, hvor trælst altså! :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aii, hvor trælst altså! :evil:

 

 

 

Ja det er sgu irriterende, at møde mennesker (kan være i alle aldre) der ike er opdraget med almen dannelse og pli...

 

 

 

En af de utallige gange hun bøvsede (hun gjorde det MANGE gange og det var med åben mund og den fik ikke for lidt), var jeg lige ved at vende mig rundt og sige "Guuuud, din mor må være stolt!!!"

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lige kommet fra biografen, hvor jeg har set Eclipse!!

 

 

 

smiley_forelsket.gif Åh gud hvor er Edward lækker, og den måde han kan se på Bella... *smelte smelte smelte* Hvorfor er alle mænd ikke sådan...

 

 

 

*suk*

 

 

 

 

 

 

 

 

Må jeg foreslå at tage den sene film. Jeg var inde og se den kl 18:30 og der var FYLDT med småtøser...

Sad på anden række og på 3. sad der de mest ubehøvlede snottøser der snakkede, larmede, bøvsede højt, osv... Til sidst fik jeg nok og vente mig rumdt og spurgte om de ikke kunne tie lidt stille. Pænt men bestemt.

Det jeg fik tilbage var "sure kælling" og så begyndte den ene at skubbe gentagne gange til min stoleryg ...Så blev jeg gal!!!

Vendte mig HELT rundt, kiggede hende i øjnene. "Klokken er ved at være mange, skal du ikke hjem i seng?!?!?"

 

 

 

Ja så synkede jeg lige så kavt, men hun fattede budskabet og jeg kunne nyde Edward og Jacob de sidste 15 min...

Det kan bare ødelægge en hel film, sådan noget! Troede det var almindelig god opførsel at være stille og tage hensyn til at der er andre mennesker, der gerne vil have lov til at se filmen - man sidder jo ikke hjemme i sofaen.
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...