Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skal det være hudlægen der konstaterer det, eller kan lægen?

Det er noget der er i familie med et par andre ting og de kan være svære at skille af - jeg troede på min læge i over 10 år, så endte jeg ved en hudlæge og fik en ny diagnose og behandling der til og WUPTI, så virkede det.

Det er i familie med skæleksem og psoriasis og en ting mere jeg ikke lige husker.

Så jeg ville vælge hudlægen.

Link til indlæg
Del på andre sites

det var da den mest nedlandene kommentar jeg længe har set! :roll: og smileyen hjælper ikke ligefrem! Hvis du ikke kan lide min stil, mine ting eller har problemer med at jeg bruge penge på dyre ting så lad være med at kommentere. Jeg tjener pengene selv, jeg har lov til og fortjener at bruge min penge på lige præcis hvad jeg har lyst til! Og jeg vil gerne betale for pæne ting af god kvalitet der holder længere! Det er MIT valg, og heldigvis MINE penge :blink:

Seføli er det da det, hvem siger andet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Forslag til meget fugtgivende øjencreme til meget sensitiv hud? Kan ikke tåle Matas Stribede eller noget fra Bodyshop. Det skal helst kunne købes i Matas, da jeg ee nødt til at teste det inden jeg køber det. Lige nu bruger jeg Biotherm Aquasource Sensitiv, og den har fungeret fint et par år, men nu er det ikke nok mere - mine øjenlåg skaller simpelthen:skraek:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forslag til meget fugtgivende øjencreme til meget sensitiv hud? Kan ikke tåle Matas Stribede eller noget fra Bodyshop. Det skal helst kunne købes i Matas, da jeg ee nødt til at teste det inden jeg køber det. Lige nu bruger jeg Biotherm Aquasource Sensitiv, og den har fungeret fint et par år, men nu er det ikke nok mere - mine øjenlåg skaller simpelthen:skraek:

 

 

Lurede lidt rundt på Matas' hjemmeside...

 

Ikke at jeg måske fandt noget du kan bruge - men fandt denne her :skraek::skraek::skraek:

 

http://www.matas.dk/sensai-cp-extra-intensive-cream-40-ml

 

se prisen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Lurede lidt rundt på Matas' hjemmeside...

 

Ikke at jeg måske fandt noget du kan bruge - men fandt denne her :skraek::skraek::skraek:

 

http://www.matas.dk/sensai-cp-extra-intensive-cream-40-ml

 

se prisen?

 

Fååååååårk!!!!:shock:

 

Se denne også: http://www.matas.dk/sensai-ultimate-the-cream-40-ml

 

Men så får man heldigvis en lille guldspatel med:lol:

 

*****************************************************************

 

Googlede lidt rundt, og faldt over en side hvor der slet og ret stod, at man bare skulle bruge sin almindelige ansigtscreme. Forskellen på almindelig ansigtscreme og øjencreme er forsvindende lille. Så nu prøver jeg i en periode at bruge min ansigtscreme (som er til meget tør hud), og se om det hjælper. Det ville da egentlig være lidt lækkert:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Fååååååårk!!!!:shock:

 

Se denne også: http://www.matas.dk/sensai-ultimate-the-cream-40-ml

 

Men så får man heldigvis en lille guldspatel med:lol:

 

*****************************************************************

 

Googlede lidt rundt, og faldt over en side hvor der slet og ret stod, at man bare skulle bruge sin almindelige ansigtscreme. Forskellen på almindelig ansigtscreme og øjencreme er forsvindende lille. Så nu prøver jeg i en periode at bruge min ansigtscreme (som er til meget tør hud), og se om det hjælper. Det ville da egentlig være lidt lækkert:-)

 

Jeeeezzzzz...

 

http://www.matas.dk/la-prairie-cellular-cream-platinum-rare-50ml

 

uden guldspatel :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår ikke helt konceptet med en øjencreme? Altså, når jeg kommer creme i mit ansigt, gør jeg det over det hele?... Er det forkert?

 

jeg kommer også creme i hele ansigtet - hvis jeg altså bruger creme...

 

Dog har jeg fra tid til anden været ret glad for Cosborgs Eye Bag creme - da jeg har lidt tendens til posede låg - og det virker altså (på mig)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er stor fan af Clinique all about eyes - den fåes i en alm. version og i en version til ekstra tør hud.

Clinique har, så vidt jeg husker, "du-tåler-det-eller-pengene-tilbage"-garanti 😁

Det er en af de meget få øjencremer som jeg tåler. Jeg har slet ikke sensitiv hud ellers, men mine øjne svider og brænder hvis ikke det er den mildeste milde creme jeg bruger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er stor fan af Clinique all about eyes - den fåes i en alm. version og i en version til ekstra tør hud.

Clinique har, så vidt jeg husker, "du-tåler-det-eller-pengene-tilbage"-garanti 

Det er en af de meget få øjencremer som jeg tåler. Jeg har slet ikke sensitiv hud ellers, men mine øjne svider og brænder hvis ikke det er den mildeste milde creme jeg bruger.

 

Clinique er noget man bruger når man er ung og udødelig:-) Når man finder ud af at det er alt for dyrt, krads og egentlig ikke rigtig virker, går man over til noget andet:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Forslag til meget fugtgivende øjencreme til meget sensitiv hud? Kan ikke tåle Matas Stribede eller noget fra Bodyshop. Det skal helst kunne købes i Matas, da jeg ee nødt til at teste det inden jeg køber det. Lige nu bruger jeg Biotherm Aquasource Sensitiv, og den har fungeret fint et par år, men nu er det ikke nok mere - mine øjenlåg skaller simpelthen:skraek:

 

Jeg har været glad for Tromborgs øjencreme. Den er også uden parfume.

 

Jeg gad virkelig godt vide, om der mon nogensinde er nogen, der køber så dyr en creme i Matas.

 

Selvfølgelig, tænk på alle de point du får ind på din Club-matas konto!!! :lol:

 

Clinique er noget man bruger når man er ung og udødelig:-) Når man finder ud af at det er alt for dyrt, krads og egentlig ikke rigtig virker, går man over til noget andet:-)

 

Ups, så glem bare den der Tromborg :lol:

 

Jeg er nu enormt glad for Clinique og kan både se og mærke forskel på min hud når jeg bruger deres produkter. Men jeg er også både ung og udødelig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været glad for Tromborgs øjencreme. Den er også uden parfume.

 

 

 

Selvfølgelig, tænk på alle de point du får ind på din Club-matas konto!!! :lol:

 

 

 

Ups, så glem bare den der Tromborg :lol:

 

Jeg er nu enormt glad for Clinique og kan både se og mærke forskel på min hud når jeg bruger deres produkter. Men jeg er også både ung og udødelig :lol:

 

:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Clinique er noget man bruger når man er ung og udødelig:-) Når man finder ud af at det er alt for dyrt, krads og egentlig ikke rigtig virker, går man over til noget andet:-)

Hahaha, jamen jeg ER jo ung og udødelig. ;-) Det virker rigtig fint for mig.

Jeg har også en kort overgang brugt en øjencreme fra Biotherm i deres parfumefri serie. Den fungerede rigtig fint for mig, men det er en pumpeflaske, hvor jeg tænker at der er enormt stort spild i form af produkt du aldrig kan få ud af flasken.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...