Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Okay, jeg ved godt, det nok ikke er så dullet, og lidt kedeligt :genert: Men er der nogle, der har set nogle stramme sorte bukser på en netshop (helst steder som Zalando og Bootz, hvor fragten er gratis :mrgreen:), som kan bruges til en kjole/tunika. Altså ikke leggins, men bukser der bare sidder stramt, men alligevel ikke viser alle dellerne på røv og lår som et par leggings gør :mrgreen:

 

Jeg sidder lige p.t. og kigger på Zalando, men ej det er svært at se på billeder, hvor stramt bukserne sidder :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, jeg ved godt, det nok ikke er så dullet, og lidt kedeligt :genert: Men er der nogle, der har set nogle stramme sorte bukser på en netshop (helst steder som Zalando og Bootz, hvor fragten er gratis :mrgreen:), som kan bruges til en kjole/tunika. Altså ikke leggins, men bukser der bare sidder stramt, men alligevel ikke viser alle dellerne på røv og lår som et par leggings gør :mrgreen:

 

Jeg sidder lige p.t. og kigger på Zalando, men ej det er svært at se på billeder, hvor stramt bukserne sidder :hmm:

 

Ikke på nettet men jeg har et par stykker fra pieces som ligner leggins i formen. Jeg købte så deres største størrelse, som nok er lige små nok men jeg kan sagtens holde ud at have dem på. Men de skal skrues på...

 

Tror jeg er en normal størrelse 40-ish. Aner ikke noget om din størrelse, men jeg var overrasket over at de ikke har større størrelser end det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, jeg ved godt, det nok ikke er så dullet, og lidt kedeligt :genert: Men er der nogle, der har set nogle stramme sorte bukser på en netshop (helst steder som Zalando og Bootz, hvor fragten er gratis :mrgreen:), som kan bruges til en kjole/tunika. Altså ikke leggins, men bukser der bare sidder stramt, men alligevel ikke viser alle dellerne på røv og lår som et par leggings gør :mrgreen:

 

Jeg sidder lige p.t. og kigger på Zalando, men ej det er svært at se på billeder, hvor stramt bukserne sidder :hmm:

 

Ikke på nettet men jeg har et par stykker fra pieces som ligner leggins i formen. Jeg købte så deres største størrelse, som nok er lige små nok men jeg kan sagtens holde ud at have dem på. Men de skal skrues på...

 

Tror jeg er en normal størrelse 40-ish. Aner ikke noget om din størrelse, men jeg var overrasket over at de ikke har større størrelser end det!

 

Jeg er en størrelse 42, så Pieces ee vist for lille til mig. Deres største størrelse er M/L, ikke?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har ikke tilfældigvis en frisør eller en, der har lidt forstand på at klippe hår, imellem os herinde, vel?

 

Jeg trænger seriøst til at blive klippet, men har ikke rigtig råd pt. Og jeg ved ikke, hvad der skal gøres, så har ikke den store lyst til at sætte mig ned ved en af de billige. Håret skal gerne løftes og lettes lidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har ikke tilfældigvis en frisør eller en, der har lidt forstand på at klippe hår, imellem os herinde, vel?

 

Jeg trænger seriøst til at blive klippet, men har ikke rigtig råd pt. Og jeg ved ikke, hvad der skal gøres, så har ikke den store lyst til at sætte mig ned ved en af de billige. Håret skal gerne løftes og lettes lidt.

 

Kan der ikke blive råd i næste måned tror du? Jeg tror umiddelbart ikke der er en frisør i blandt os :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan der ikke blive råd i næste måned tror du? Jeg tror umiddelbart ikke der er en frisør i blandt os :-D

 

Kun den billige frisør, jeg skal spare 9000 kr + sammen til slut januar:-D

 

Men det må jeg så bare gøre igen, og så håber på, jeg kan få hende til at forstå, hvad jeg vil have. Sidst, da jeg ville have det lettet, klippede hun det bare i etager:genert: Og jeg er ikke god til at komme med kritik/rettelser, når jeg sidder der:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan der ikke blive råd i næste måned tror du? Jeg tror umiddelbart ikke der er en frisør i blandt os :-D

 

Kun den billige frisør, jeg skal spare 9000 kr + sammen til slut januar:-D

 

Men det må jeg så bare gøre igen, og så håber på, jeg kan få hende til at forstå, hvad jeg vil have. Sidst, da jeg ville have det lettet, klippede hun det bare i etager:genert: Og jeg er ikke god til at komme med kritik/rettelser, når jeg sidder der:genert:

 

Skal du kun klippes? Og hvor meget er du ude i at ville give?

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal du kun klippes? Og hvor meget er du ude i at ville give?

Ja bare klippes, 2-300 kroner? Jeg aner ikke hvad frisører koster nu om stunder:genert: Jeg giver 209 kr hos dem der, hvor man bare går ind og sætter sig

 

Du burde godt kunne få en klip dit omkring 300 kr.

 

De fleste frisører har online-booking og priser så du kan tjekke det ud på den måde? Google lidt i dit nærområde eller omkring dit arbejde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har taget disse her til morgen. De 2 første er fra derhjemme og det sidste her på job.

 

Er det bare mig? Eller synes I andre ikke også, at det er meget fladt oppe for oven? Jeg skal måske bare vænne mig til at det ikke er så fyldigt?

 

Krøllet er mit eget :-D

 

[ATTACH=CONFIG]113582[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]113583[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]113584[/ATTACH]

 

 

Piiiiiift!!!! :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, jeg ved godt, det nok ikke er så dullet, og lidt kedeligt :genert: Men er der nogle, der har set nogle stramme sorte bukser på en netshop (helst steder som Zalando og Bootz, hvor fragten er gratis :mrgreen:), som kan bruges til en kjole/tunika. Altså ikke leggins, men bukser der bare sidder stramt, men alligevel ikke viser alle dellerne på røv og lår som et par leggings gør :mrgreen:

 

Jeg sidder lige p.t. og kigger på Zalando, men ej det er svært at se på billeder, hvor stramt bukserne sidder :hmm:

 

H&M plejer at have nogle der er ok billige:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...