Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det er vildt så dyrt undertøj er, taget i betragtning af hvor lidt materiale der bruges :mrgreen:

 

Dog skal man ikke kimse af ordenligt undertøj :slem:

 

Ja, man skal ikke begynde at regne på meterprisen :lol:

 

Det skal man ikke nej :blink:

 

Jeg ville da gerne købe noget billigere, men har bare ikke størrelsen til f.eks. H&M, og har brugt mange penge på billigere bh'er, som jeg troede passede, og så går man lidt i dem, og så har man pludselig 4 bryster :mrgreen: Så nu køber jeg kun bh'er i den samme butik, hvor hun er superfantastik til at hjælpe med størrelsen, siger sin mening, og ikke er bleg for at tage fat, så den kommer til at sidde rigtigt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg render pt stadig rundt i gummisko. Det er dog ved at være ret koldt om morgenen, især fordi der ikke er varme på i s-toget. Så er 45 minutter altså lang tid, at sidde stille.

 

Jeg har mine nye ecco vinterstøvler og mine sorel, der er et par år gamle, men de er jo først til når det bliver RIGTIG koldt. Så jeg ved ikke helt, hvad jeg skal gøre i mellemtiden. Har et par langskaftet støvler, med en lille hæl (som faktisk er nok til at give mig ondt i knæene:???:), tager lige billede i morgen. Samtidig med billede af sort kjole, jeg har fået af veninde:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fandt lige et par billeder fra way back when :-D De to første er mobilfoto af billeder, så kvaliteten er ringe

 

Som teenager:-D Kan ikke huske alderen, men før jeg flyttede hjemmefra. Men jeg har nok været 17, vil jeg tro. Elskede mine krøller, men mit hår vil ikke længere holde på permanenten:???:

 

IMG_2254_zps86ba838d.jpg

 

Her er jeg til barnedåb, jeg er gudmor til Alma, det må have været i 2002, tror jeg. Og korthåret:-D Desværre besluttede hendes mor at gå fra min bror kort efter, så vi har ikke set hende siden. Min bror er ikke far til Alma, men var kæreste med hendes mor, da hun (moren) opdagede hun var gravid, men min bror blev og støttede og elskede lille Alma

IMG_2253-1_zps9b8e4f57.jpg

 

Og her til min bedste veninde's bryllup i august 2009 (Karina er lige raderet, da jeg ikke ved, om hun vil have sit billede op her:-D)

 

199182_10150175514419369_5151427_n_zpse9e4c65e.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Concealer under eller over foundation?

 

 

Har I nogle gode råd mod poser/render under øjnene?

Under.

 

Hvis de kommer af træthed eller lign så søvn, kulde (ikke for koldt) og masser af vand (indbords altså).

Hvis randerne er der fordi du har tynd hud/tydelige blodårer lige dér, er der nok kun concealer løsningen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt den her fra Oasis....i sort :mrsgreen:

 

4470121105.jpg

 

Til vores pub tur i aften og den sidder skøøøønt :slem:

 

nåja og så min herrejakke :mrsgreen: en duffelcoat i uld :lun:

 

IMG_1281.jpg

 

og sådan rent dullemæssigt, så afprøvede jeg lige om jeg kunne pull-off fletninger :mrsgreen:

 

IMG_1290.jpg

 

Izzie har fået ny fin norsk uldtrøje af Signes mor, eller....vi har jo betalt for den :lol:

 

IMG_0019_2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...