Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

uh den er fin ccc :lun:

 

 

Jeg sidder og kigger forårs jakker :lun:

 

Den her fra Khujo

Skaeligrmbillede2014-03-15kl155621.jpg

 

eller den her fra Ralph Lauren

Skaeligrmbillede2014-03-15kl160202.jpg

 

Hælder mest til Khujo :hmm: synes den er mest mig.

 

 

og så lige...

Den her kjole fra 2Day :hjerte:

 

Skaeligrmbillede2014-03-15kl155613.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tror sgu jeg skulle have været født mand, fatter slet ikke kjoler, sko og TASKER??? make up, kunstige negle.... og nu er svigermor fornærmet, fordi jeg ikke ved hvad jeg skal have på til bryllup i MAJ MåNED?!? Slap dog af, i skal fandme være glade hvis jeg overhovedet møder op, hader brylluper!! Hvorfor skal man være klædt ud, kan det ikke være pisseligemeget??

Link til indlæg
Del på andre sites

tror sgu jeg skulle have været født mand, fatter slet ikke kjoler, sko og TASKER??? make up, kunstige negle.... og nu er svigermor fornærmet, fordi jeg ikke ved hvad jeg skal have på til bryllup i MAJ MåNED?!? Slap dog af, i skal fandme være glade hvis jeg overhovedet møder op, hader brylluper!! Hvorfor skal man være klædt ud, kan det ikke være pisseligemeget??

 

grumpy! :lol: blev du lige til grinchen der stjal brylllupsglæden? :mrsgreen:

 

Du klæder dig jo pænt på, for at vise brudeparret at du er ligeså interesseret i dem og deres store dag og gerne vil være med til at gøre det til en festlig og fin dag. Men der er vel ingen der siger det behøver være det store gallaskrud? Så længe du har det tilpas...bare lad hundeluftetøjet og gummistøvlerne blive hjemme :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Me2 :lun: tror bare desværre det blir ved drømmen :megaked: jakken er lidt dyr, og den er trods alt vigtigere :hmm: ...på den anden side..har jeg jo nææææsten snart fødselsdag, og så må man vel gerne købe noget upraktisk til sig selv..ja? :engel:

 

JA!!!!!!! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

grumpy! :lol: blev du lige til grinchen der stjal brylllupsglæden? :mrsgreen:

 

Du klæder dig jo pænt på, for at vise brudeparret at du er ligeså interesseret i dem og deres store dag og gerne vil være med til at gøre det til en festlig og fin dag. Men der er vel ingen der siger det behøver være det store gallaskrud? Så længe du har det tilpas...bare lad hundeluftetøjet og gummistøvlerne blive hjemme :mrsgreen:

 

men jeg er jo netop ikke interesseret i dem, og tager kun med, fordi jeg skal :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

JA!!!!!!! :lol:

 

I like the way you think, Lady! :cool: :5up:

 

 

men jeg er jo netop ikke interesseret i dem, og tager kun med, fordi jeg skal :lol:

 

ja okay, men selvom du ikke er interesseret i dem kunne du så ikke unde dem en god dag med gæster i fint tøj? Jeg tænker at selvom du ikke er deres bedste ven, så invitere de dig med til fest DE betaler for fordi de gerne vil have dig med til at fejre en ret stor ting i deres liv. Så må man godt bare fake lidt entuitiasme og velvilje og klæde sig pænt på :blink: Fake it til you make it! Der går ingenting af dig, fordi du skal lade som om du kan lide at være i kjole den dag :5up:

Redigeret af Tonks
stavefejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er faktisk med Tonks her :genert: og sammenligner det lidt med når jeg deltager i barnedåb, konfirmationer og den slags. Hader kirkedelen, synes det er lort fra start til slut, men jeg kan godt unde folk der har ønsket min tilstedeværelse, at opføre mig pænt og glædes på deres vegne. Også selvom jeg ikke er enig i Gud-delen af det hele

Link til indlæg
Del på andre sites

okay, jeg kommer aldrig til at fatte det. Hvis jeg holdt et brullyp, ville jeg være interesseret i at have glade mennesker, som hyggede sig og havde en dag man aldrig glemmer-agtigt, og det SIDSTE jeg ville bekymre mig om, var da hvad de havde på af tøj????? Jeg har da ikke tænkt mig at sidde og være tvær, jeg skal nok fake hygge til det står mig ud af ørene, men altså *suk* orker fandme ikke at jeg skal klædes ud samtidig.

Link til indlæg
Del på andre sites

okay, jeg kommer aldrig til at fatte det. Hvis jeg holdt et brullyp, ville jeg være interesseret i at have glade mennesker, som hyggede sig og havde en dag man aldrig glemmer-agtigt, og det SIDSTE jeg ville bekymre mig om, var da hvad de havde på af tøj????? Jeg har da ikke tænkt mig at sidde og være tvær, jeg skal nok fake hygge til det står mig ud af ørene, men altså *suk* orker fandme ikke at jeg skal klædes ud samtidig.

 

Altså så længe du er glad og positiv og ikke kommer i hundetøjet og gummistøvler, så lad da make-up, kunstige negle og lignende være.....

 

Men mon ikke det er muligt at finde en gylden middelvej hvor du er pænt klædt på, men stadig føler dig tilpas? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

okay, jeg kommer aldrig til at fatte det. Hvis jeg holdt et brullyp, ville jeg være interesseret i at have glade mennesker, som hyggede sig og havde en dag man aldrig glemmer-agtigt, og det SIDSTE jeg ville bekymre mig om, var da hvad de havde på af tøj????? Jeg har da ikke tænkt mig at sidde og være tvær, jeg skal nok fake hygge til det står mig ud af ørene, men altså *suk* orker fandme ikke at jeg skal klædes ud samtidig.

 

 

Sjovt, sådan som jeg ser en brud så tænker hun mere på om hun har det mest fantastiske bryllup end om du hygger dig :mrsgreen: men jeg er nok farvet af for mange Bridezilla afsnit :lol:

 

Men hvorfor gøre det til en problem? Du har da vel et par pæne bukser, og en pæn bluse? Der er da ingen der siger du SKAL have kjole på og håret sat højt :vedikke:

 

En hestehale, jeans og en sød skjortebluse og ballerina sko kan da også være pænt :5up: Det behøver ikke være så kompliceret :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

okay, jeg kommer aldrig til at fatte det. Hvis jeg holdt et brullyp, ville jeg være interesseret i at have glade mennesker, som hyggede sig og havde en dag man aldrig glemmer-agtigt, og det SIDSTE jeg ville bekymre mig om, var da hvad de havde på af tøj????? Jeg har da ikke tænkt mig at sidde og være tvær, jeg skal nok fake hygge til det står mig ud af ørene, men altså *suk* orker fandme ikke at jeg skal klædes ud samtidig.

 

Til vores bryllup må folk gerne komme i jeans, hvis det er det de har lyst til!

 

En af de første ting vi lavede var en prioriteringsliste over hvad der var vigtigst for os til vores bryllup. På min liste var at det var hyggeligt og at folk var glade. Deres påklædning er helt ligegyldig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Til vores bryllup må folk gerne komme i jeans, hvis det er det de har lyst til!

 

En af de første ting vi lavede var en prioriteringsliste over hvad der var vigtigst for os til vores bryllup. På min liste var at det var hyggeligt og at folk var glade. Deres påklædning er helt ligegyldig!

tror bare jeg kommer til jeres i stedet :lol:

 

Ej, nej PP... Til et engelsk bryllup SKAL man have noget syntetisk lyserødt skrud på - og dig og Agnes skal helst være ens syntetisk klædt! :drille::mrgreen:

tror du forveksler martins familie med en flok gypsies :lol: de er nu bare helt normale englændere.

 

Det er vel ikke svigermor der skal giftes? Hvis ikke der står dresscode i indbydelsen vill jeg bare hoppe i det jeg lige sys.

Nej, det er hendes søn. tror ikke der står noget, kan ikke huske det, det er jo hundrede år siden vi fik indbydelsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Me2 :lun: tror bare desværre det blir ved drømmen :megaked: jakken er lidt dyr, og den er trods alt vigtigere :hmm: ...på den anden side..har jeg jo nææææsten snart fødselsdag, og så må man vel gerne købe noget upraktisk til sig selv..ja? :engel:

 

JA!!!!!!! :lol:

 

Jeg ville sige at man SKAL købe noget totalt håbløst upraktisk til sig selv :mrgreen: Man behøver faktisk ikke engang være sikker på at man nogensinde får det brugt, bare det er sindsygt fint at kigge på, og at det varmer én om hjertet at vide at det hænger inde i skabet :mrgreen:

 

Casper kalder mig shop-a-holic ... Ved ikke helt hvorfor ..... :mrgreen:

 

 

ifølge min svigermors udtryk, bliver jeans vist aldrig ok til et bryllup, ligemeget hvad jeg så ellers er klædt på, på resten af kroppen, for det ville jeg ellers også selv synes kan være pænt? Men ja altså, vi få se hvad det ender med, det kan være jeg er heldig at få influenza i stedet :mrgreen:

 

Nåede ikke at læse Bagges svar før jeg også tænkte: Er det svigermors bryllup ??

 

Jeg er så helt omvendt af dig, vi er inviteret til bryllup til sommer og selvom jeg aldrig har mødt bruden (og er lidt mærkelig ved dette) glæder jeg mig helt vildt til at kunne hoppe i noget ultrafint, og give den vildt gas på den feminine måde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...